Stránka 1 z 3

vysoká spotřeba passat tdi 81kw

Napsal: 03 led 2013, 14:01
od zero1724
Ahoj,mám passáta AFN a ujedu na nádrž asi 850km a to jezdim normálně do 3tis. otáček.Dále jsem zjistil,že se mi teplota nedostane na 90st. ale kolísá okolo 80 a míň.Po výměně čidla teploty mi teplota ještě víc klesla tak okolo 70st.Taky se mi zdá,že to moc netahne(max 170km/h)

Napsal: 03 led 2013, 14:03
od zero1724
taky se mi zdá,že turbo tlačí jen do 3tis.Pak to přestane jet.Může to být váha?Nebo regulace?

Napsal: 03 led 2013, 14:34
od peeeetr
VAG? byl nebo nebyl?

Padá to do nouzáku?

Re: vysoká spotřeba passat tdi 81kw

Napsal: 03 led 2013, 14:47
od Mdzej
zero1724 píše:Ahoj,mám passáta AFN a ujedu na nádrž asi 850km a to jezdim normálně do 3tis. otáček.Dále jsem zjistil,že se mi teplota nedostane na 90st. ale kolísá okolo 80 a míň.Po výměně čidla teploty mi teplota ještě víc klesla tak okolo 70st.Taky se mi zdá,že to moc netahne(max 170km/h)

850 km / na kolko litrov nafty? na tolede AFN sme robili v priemere v zime 5,5 lit. leto 5,0 lit. teraz mam ASV a leto 6, zima 6,5 lit/100km

Napsal: 03 led 2013, 15:11
od zero1724
VAG nebyl.Nikoho neznám kdo by mi to udělal.60l nafty.Já na ASV právě jezdil za 5.5-6 ale to byl plnej kotel a vesměs jsem si jízdu dost užíval.

Napsal: 03 led 2013, 15:12
od zero1724
Do nouzáku nepadá,jen to pak od 3tis. netahá

Napsal: 03 led 2013, 17:33
od Milten007
vcera som riesil podobny problem na passatiku b5 81kw rotacke. Prejavovalo sa to nizkym tlakom v sani velkou spotrebou a lenivostou auta. Vag vypisal chybu riadiacej jednotky. Po rozobrati bola cela zasrana od oleja lebo praskla tlakova hadicka. Vymena hadicky za 1euro vycistenie jednotky a po probleme. :)

Napsal: 03 led 2013, 18:24
od xkain
pokud autům malinko rozumíš, tak stačí koupit kabel z aukr za 300,- v hodně věcech ti pomůže při hledání problému

Napsal: 03 led 2013, 20:23
od zero1724
JJ uvažoval jsem nad tim,že bych si to chtěl logovat sám,spousta tdi má všelijaký mouchy a prakticky jsem ještě nezažil TDI bez chyb,jak to všichni chválej tak to jsou docela mrchy,ale dovezou i s chybama :D
Jo a řj jsem vymontovával a je čistá jak slovo boží :D, ale blbne mi spínač otevírání dveří,mohlo by to souviset?

Napsal: 03 led 2013, 20:44
od UchoTD
daj log 003:010:011 a potom 008 ...na trojke od 1500 do 4000..zohrej motor,alebo po nejakej dlhšej jazde skontroluj predvstrek cez tdi graf..zakladne nastavenie,000 skupina a tdi graf

Napsal: 03 led 2013, 21:01
od Milten007
spinac stym nema nic spolocne :D to blbne skoro na kazdej b5... mikrospinace su mrchy... a odporucam kupit ten kabel... jednoduche lacne a skoro vzdy odhali chybu...

Napsal: 03 led 2013, 21:03
od xkain
to souviset opravdu nemúže, podle toho co píšeš, tak to vypadá na přidřenou regulaci od turba, ale může to dělat 50 dalších věcí, takže tohle ber hodně s rezervou. Mne kdysi auto padalo do nozáku podle jeho nálady a dělalo to přicpané téčko na podtlaku, z jednej strany profouknout šlo a z druhej ne. TDI jsou v pohodě, jen maj mouchy, protože auto jede, tak kdo by to opravoval? Jen tady je nás pár postižených, kteří se nespokojí stím, že auto jede, ale chtěj, aby jelo opravdu tak, jak má..

Napsal: 03 led 2013, 21:37
od UchoTD
pridrena regulacia a kopnuty predvstrek je môj tip :roll:

Napsal: 03 led 2013, 22:34
od Janosik93
ja mám B5 automat, klima , 81KW plus čip , spotreba do7 litrov v zime, okolo 6,3 litra kombinovana . a to nejazdim ako dôchodca. tých 850km je normal, viac sa mi nepodarilo tiež spaviť. ak teplota klesa , tak badny termostat

Napsal: 03 led 2013, 23:42
od rehak6co
Tak jasný, bez diagnostiky je to prostě MRCHA :-) co moc žere a málo jede. Pokud máš přípravek koukni na nastavení rozvodů. Ale o zbytku bych s autem promluvil po kabelu ;)