Stránka 1 z 2
Nestartuje O1 1,9TDI 66kw
Napsal: 06 led 2013, 16:47
od Palo128
Zdravim
Mam problem z startovanim O1, za stdudena naskoci tak na dve tri otocenia. ked je zohriaty tak bez problemov nabehne tiez. Problem nastava ked vychladne alebo je vonku od 6-7 stupnov clzia vyssie, potom nabehne tak na 20te az 30te otocenie motora. Z vyfuku ide biely husty dym.
VAG bez zaznamu.
Voda ani olej sa nestraca.
Vymenene vstrekovacie cerpadlo, nastaveny predvstrek.
Vymenene vstrekovacie trisky.
Vymeneny palivovy filter.
Nafta nepada.
Snimac teploty OK.
Zhavenie OK, zhavice tak 15 000km (zhavi do 5° celzia, podla servisu OK)
Starter toci OK.
Nova baterka.
Precistene turbo a vymenena podtlakova regulacia. MOZNO NESUVISI
Podla mojho mechanika moze byt vybehany motor (zla kompresia).
Nabehane 160 000km podla tachometru, vskutocnosti ???.
Budem vdacny za kazdu radu.
Vdaka
Napsal: 06 led 2013, 18:36
od najmis
A proč Ti ten mechanik tlaky nezměří..?Vyměníš pul auta a pak poradí tlaky..?

Nějak se vydělávat asi musí no..
Napsal: 06 led 2013, 22:07
od jurosdi
Skúsil by som kontrolu teploty. Čidlo vody, vzduchu a teploty paliva. Pri dlhodobo stojacom studenom motore musia dávat rovnakú hodnotu. Susedovi neštartovala 66kW -tvrdil,že nafta nespadá. Potom vymenil komplet termo-ventil na filtri a už chytá na brnk..... Skontroluj aj napájaciu rampu na žhaviče. Býva vyhriata a v skutočnosti sa na žhaviče nedostáva napetie. A už som videl aj zle nahodené hadičky na filtri paliva.
Napsal: 07 led 2013, 18:31
od xkain
já se zase setkal stím, že v té liště na žhavice byly zkusrvené konektory, tak na žhavičky napětí nešlo
Napsal: 17 led 2013, 11:25
od Palo128
Kompresia zmerana:
1.valec = 2 MPa
2.valec = 2,5 MPa
3.valec = 2,3 MPa
4.valec = 2,5 MPa
Na fore som sa docital ze hranica opotrebenia je 1,9 MPa.
vdaka za rady, v servise dam overit teloty aj ten ventil.
Napsal: 17 led 2013, 14:14
od roman1648
ten první válec je slabší...měřilo se to na teplým nebo studeným motoru?
nejlepší je nechat to vymrznout a pak změřit venku
ale jestli už se všechno kolem vyměnilo, asi půjde hlavka dolů...
Napsal: 19 led 2013, 15:30
od Palo128
na teplom motore tak cca 60-70 stunov C, cesta do servisu 10km.
Napsal: 19 led 2013, 15:33
od hansdob
studenej by měl mít min 1,9
Napsal: 19 led 2013, 15:34
od hansdob
znám motory co mají 17 a startujou
Napsal: 19 led 2013, 16:14
od Palo128
to si ma vobec nepotesil, ale nejde mi do hlavy ze kôli jednemu valcu by to nestartovalo...asi bude musiet ist ta hlava dolu.
Re: Nestartuje O1 1,9TDI 66kw
Napsal: 19 led 2013, 16:19
od vilozx6
Ja som mal taký problém keď som mal peugeot 106. 1,5D, pol Slovenska som pochodil, nehovoriac u nás 5 servisov, všetci boli šikovný - kúp , žhaviče, kúp vstrekovacie koncovky, slabá kompresia...vyjebal som po ..okot peňazí a hovno z toho. Už pomaly mi hovorili , že kúp druhý agregát...To som mohol skúšať aj sám. Nakoniec som našiel v Prešove chlapíka čo robil čerpadlá, žiadne silné reči. Povedal nechaj ho tu do rana a nájdem chybu.Aj našiel. stálo ma to 600 Sk - Ventily, vsetko prepúšťalo. Tam išli také podložky ako halierniky. Od vtedy na prvú šupu.
Napsal: 19 led 2013, 16:21
od davemo
Já bych to viděl v startéru jak jsou teplé starty ok a díl točíš od 5C dolů .
Napsal: 19 led 2013, 16:23
od vilozx6
davemo píše:Já bych to viděl v startéru jak jsou teplé starty ok a díl točíš od 5C dolů .
Môže byť aj to , no mne startér robil dojem slabej baterky pri studenom štarte.

Napsal: 19 led 2013, 16:36
od Sayllo
najmis píše:A proč Ti ten mechanik tlaky nezměří..?Vyměníš pul auta a pak poradí tlaky..?

Nějak se vydělávat asi musí no..
Jasne ale toto neni zarabanie ale cista zlodejina....

Napsal: 19 led 2013, 16:50
od Sayllo
xkain píše:já se zase setkal stím, že v té liště na žhavice byly zkusrvené konektory, tak na žhavičky napětí nešlo
Jasne to je klasika...potom kazdy meni zhavky a definitivne vylucuje ich zavadu... Kazdy tvrdi ze rozvody sedia cisdla vsetko ok, a nakoniec je vadny kabel.
Meraj vsetko este raz za studena. odpoj si riadiaci vstrekovac a meraj otacky startera za studena pri toceni.
Vcera sa mi zosipal na passate starter, uhliky vnom boli hrube asi 2 mm. Kladli uz taky vysoky odpor ze nimi nedokal pretiect potrebny prud na komutator. Vymena uhlikov a vsetko ide aj zo starou bateriou ako nove.
Meraj!!! Nemen vsetko co klepne alebo sa neotoci.