Stránka 1 z 5

Koupě Stila JTD

Napsal: 08 led 2013, 15:53
od fany6295
Zdravím, máme v úmyslu koupit Fiat Stilo MW v naftě.Chceme to jako rodinné auto ,jeví se Vám líp motory 8ventily, nebo 16V?jak z hlediska spotřeby, spolehlivosti, údržby...nějaké typické problémy?díky Franta

Napsal: 08 led 2013, 17:36
od jericho-3
Čím míň, tím líp.Ty osmiventilové jsou osvědčené..

Napsal: 08 led 2013, 18:33
od TomiT
aj tie 16V su dobre,vcelku patria medzi najspolahlivejsie diesle tych rocnikov,nie ako Fordy,Pežoty a dalsie pičoviny.Ten 8V je asi nenarocnejsi,ale ako pisem ani s 16V nic nepokazis.

Napsal: 08 led 2013, 20:03
od jericho-3
Ale je tam všechno dvakrát...A co to ukazuje-dvakrát větší nebezpečí poruchy... :)

Napsal: 08 led 2013, 23:54
od sikin1987
jn taky bych raci 8v zase 16v mi prinasi smulu a co teprve 24v u takoveho 330XD :D:D
ja se vzdycky divam na ceny dilu na hlavy motoru a staci me videt cenu za zdvihatko a vahadlo jak to je je nad 300 kc treba 700 a takove palky ,tak to
rovnou vypoustim z hlavy

Napsal: 09 led 2013, 13:18
od jericho-3
Kdo chce jezdit, dlouho, levně a jistě, vsadí na co nejjednodušší, vyzkoušený motor a ti, co prahnou po exkluzivitě a novotách ať jsou z nich pokusní králíci za své peníze..To, co tam není se nemůže posrat.. a elektronická "ochrana" motoru je to samé, jako propíchlý prezervativ...Teď jsem vylezl z francouzského Trabanta P 206 1,4 HDI a už posté jsem si řekl, panebože nikdy...... :D

Napsal: 09 led 2013, 13:58
od TomiT
...tak to ti verim :D

Napsal: 09 led 2013, 18:02
od Torgan
Mam stare bravo 8v a osvedcilo sa mam ho uz 5 rokov. Tak som vsadil na najnovsi 8v a kupil Bravo II 2007 88kw a za tych 4-5 mesiacov spokojnosť.
Na 16v boli vsetky nahradne diely drahsie okrem napravy,

Napsal: 09 led 2013, 19:43
od sikin1987
torgan: dovez me to nekdy ukazat. budes to chipovat? nevis jestli se to krade? nebo o to neni zajem. mozna bych do toho sel. taky nechcu 16v a vesmes vsechny motory s vetsim vykonem ho maji

Napsal: 09 led 2013, 22:12
od fany6295
V té 85kw verzi jsem jel a jelo to pěkně i v základu.Na rovinu říkám , že na 103, nebo 110kw verzi se mně líbí 6 kvalt.Výkon není na 1 místě. Asi to bude záležet kus od kusu.Jak často se seřizují ventily na tom 8ventilu a co vstřiky, jak jsou háklivé na naftu, když je to rail.

Napsal: 10 led 2013, 00:03
od sikin1987
myslim,ze kazdych 160 tis,ale ja sem mel ty vule naprosto dokonale ve 190
vstriky jsou haklive spolu s cerpadlem na naftu co je plna vody a je sucha necim pancovana. na kvalitni naftu vydrzi hafo.

Napsal: 10 led 2013, 11:02
od Tomas.cz
Kámoš má Stilo 103kw, tedy 16v a motor jede jak brus, osobně bych se toho nebál, docela mě dostalo, že 6q převodovka tam má i malou měrku na hladinu oleje 8)

Napsal: 10 led 2013, 12:25
od sikin1987
tak jasny,ze jede ma slusny kroutak a auto neni tak tezky,ale kdyz nachipujes ten 8v tak ses urcite na tom samem a motor je celkove levnejsi na dily. kamos me vysvetloval ,ze 8v ma lepsi potencial

Napsal: 10 led 2013, 13:06
od jaykay
nema ta 16V nahodou ty sileny virivy klapky?

Napsal: 10 led 2013, 14:49
od jericho-3
Já jsem zrovna teď vystoupil ze Stila JTD 85kw, je to auto zrasované zedníky s vlekem, kufr plný prachu od cementu, zadní náprava mlátí/budu měnit silentbloky/ale motor jede jako dělo, žádné nevím, zda už můžu nebo ještě nemůžu jet jako TDI, radost z jízdy..Ale 16V radši ne, je všechno menší, poruchovější a dražší... :)