Stránka 1 z 5
					
				Koupě Stila JTD
				Napsal: 08 led 2013, 15:53
				od fany6295
				Zdravím, máme v úmyslu koupit Fiat Stilo MW v naftě.Chceme to jako rodinné auto ,jeví se Vám líp motory 8ventily, nebo 16V?jak z hlediska spotřeby, spolehlivosti, údržby...nějaké typické problémy?díky Franta
			 
			
					
				
				Napsal: 08 led 2013, 17:36
				od jericho-3
				Čím míň, tím líp.Ty osmiventilové  jsou osvědčené..
			 
			
					
				
				Napsal: 08 led 2013, 18:33
				od TomiT
				aj tie 16V su dobre,vcelku patria medzi najspolahlivejsie diesle tych rocnikov,nie ako Fordy,Pežoty  a dalsie pičoviny.Ten 8V je asi nenarocnejsi,ale ako pisem ani s 16V nic nepokazis.
			 
			
					
				
				Napsal: 08 led 2013, 20:03
				od jericho-3
				Ale je tam všechno dvakrát...A co to ukazuje-dvakrát větší nebezpečí poruchy... 

 
			 
			
					
				
				Napsal: 08 led 2013, 23:54
				od sikin1987
				jn taky bych raci 8v zase  16v mi prinasi smulu a co teprve 24v u takoveho 330XD 

:D
ja se vzdycky divam na ceny dilu na hlavy motoru a  staci me videt cenu za zdvihatko a vahadlo jak to je je nad 300 kc treba 700 a takove palky ,tak to
rovnou vypoustim z hlavy
 
			 
			
					
				
				Napsal: 09 led 2013, 13:18
				od jericho-3
				Kdo chce jezdit, dlouho, levně a jistě, vsadí na co nejjednodušší, vyzkoušený  motor a ti, co prahnou po exkluzivitě a novotách ať jsou z nich pokusní králíci za své peníze..To, co tam není se nemůže posrat.. a elektronická "ochrana" motoru je to samé, jako propíchlý prezervativ...Teď jsem vylezl z francouzského Trabanta P 206 1,4 HDI a už posté jsem si řekl, panebože nikdy...... 

 
			 
			
					
				
				Napsal: 09 led 2013, 13:58
				od TomiT
				...tak to ti verim 

 
			 
			
					
				
				Napsal: 09 led 2013, 18:02
				od Torgan
				Mam stare bravo 8v a osvedcilo sa mam ho uz 5 rokov. Tak som vsadil na najnovsi 8v a kupil Bravo II 2007 88kw a za tych 4-5 mesiacov spokojnosť. 
Na 16v boli vsetky nahradne diely drahsie okrem napravy,
			 
			
					
				
				Napsal: 09 led 2013, 19:43
				od sikin1987
				torgan: dovez me to nekdy ukazat. budes to chipovat? nevis jestli se to krade? nebo o to neni zajem. mozna bych do toho sel. taky nechcu 16v a vesmes vsechny motory s vetsim vykonem ho maji
			 
			
					
				
				Napsal: 09 led 2013, 22:12
				od fany6295
				V té 85kw verzi jsem jel a jelo to pěkně i v základu.Na rovinu říkám , že na 103, nebo 110kw verzi se mně líbí 6 kvalt.Výkon není na 1 místě. Asi to bude záležet kus od kusu.Jak často se seřizují ventily na tom 8ventilu a co vstřiky, jak jsou háklivé na naftu, když je to rail.
			 
			
					
				
				Napsal: 10 led 2013, 00:03
				od sikin1987
				myslim,ze kazdych 160 tis,ale ja sem mel ty vule naprosto  dokonale  ve 190
 vstriky jsou haklive spolu s cerpadlem na naftu co je plna vody  a je sucha necim pancovana. na kvalitni naftu vydrzi hafo.
			 
			
					
				
				Napsal: 10 led 2013, 11:02
				od Tomas.cz
				Kámoš má Stilo 103kw, tedy 16v a motor jede jak brus, osobně bych se toho nebál, docela mě dostalo, že 6q převodovka tam má i malou měrku na hladinu oleje  

 
			 
			
					
				
				Napsal: 10 led 2013, 12:25
				od sikin1987
				tak jasny,ze jede ma slusny kroutak a auto neni tak tezky,ale kdyz nachipujes ten  8v tak ses urcite na tom samem a motor je celkove levnejsi na dily. kamos me vysvetloval ,ze 8v ma lepsi potencial
			 
			
					
				
				Napsal: 10 led 2013, 13:06
				od jaykay
				nema ta 16V nahodou ty sileny virivy klapky?
			 
			
					
				
				Napsal: 10 led 2013, 14:49
				od jericho-3
				Já jsem zrovna teď vystoupil ze Stila JTD 85kw, je to auto zrasované zedníky s vlekem, kufr plný prachu od cementu, zadní náprava mlátí/budu měnit silentbloky/ale motor jede jako dělo, žádné nevím, zda už můžu nebo ještě nemůžu jet  jako TDI, radost z jízdy..Ale 16V radši ne, je všechno menší, poruchovější a dražší... 
