Turbo - neuznana reklamacia

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

DutchDixon
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 02 kvě 2010, 09:37
Odpovědi: 0

Turbo - neuznana reklamacia

Příspěvek od DutchDixon »

Zdravim mam taky problem. V aute mam asi pol roka a 8 000 km nahodene repasovane turbo. Zacalo to padat znovu do nudzaku a zistilo sa ze je zaseknuta variabilita. Chodi to celu drahu ale v strede zadrhne a uz naspet ide tazko. V turbosevise mi povedali ze tam je iny problem ze to tak skoro nemoze zaniest a ze urcite bude nieco poskodene ale ze na reklamaciu to nebude lebo ze tym turbom nieco preslo. Ten servis tu mas dost zlu povest co som zistil.. Takze moja otazka. Co moze okrem karbonu sposobovat zasekavanie variability?
Dakujem za rady
1.9jtd 77kw
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

Lopatky musí jít prostě volně, pokud se někde zadrhává = je to špatně. Stůj si za svým a žádej reklamaci znova.
DutchDixon
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 02 kvě 2010, 09:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od DutchDixon »

Chodilo to lahko nebol problem. Zacalo to az po pol roku. Pri tom nie som ziadny jazdec na spotrebu a auto rad prevetram
1.9jtd 77kw
Greatone
Přispěvovatel
Příspěvky: 323
Registrován: 28 led 2008, 09:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od Greatone »

Nebolo to v okolí pieštan ???? nechcem konkretne menovať Ten Turbo servis ?????
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7556
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

obávám se že na "jiný problém v autě" se odvolá asi skoro každý "repasovatel" turb.. a každý druhý prodejce nových..

repasované věci jsou většinou jen pro lidi kteří mají na to si je kupit..
DutchDixon
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 02 kvě 2010, 09:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od DutchDixon »

Ten pri piestanoch (vrbove?) ma praveze celkom dobru povest. Ja som z nitry takze...

Sem uz turbo robit nedam ale zaujima ma ci fakt moze byt to turbo pokazene alebo iba zanesene, ked zacala zadrhavat variabilita
1.9jtd 77kw
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20105
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Vici píše:obávám se že na "jiný problém v autě" se odvolá asi skoro každý "repasovatel" turb.. a každý druhý prodejce nových..

repasované věci jsou většinou jen pro lidi kteří mají na to si je kupit..
to je bohužel úplně přesně řečeno...mám stejnou zkušenost s místní firmou, ať byl jakejkoliv problém, bylo všechno ostatní špatně jenom jejich práce ne, špatná montáž,špatnej olej,nízkej tlak, padl vám tam kamínek,matka - atd. (wallbash)
jenže on pořád ten repas stojí půlku a zákazníci to chtějí, dohaduj se potom s někým..no je třeba dopředu je na to upozornit popř. napsat do zakázky a je
DIAGNOSTIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Registrován: 23 led 2006, 19:36
Odpovědi: 0

turbo

Příspěvek od DIAGNOSTIK »

Kdo je snaživý, tak si dokáže sehnat střeva do turbíny. Přehodit a namontovat. Výsledek? Bud a nebo!
Potom to taky tak vypadá, že turbínář je každý v opravně.
Bez odzkoušení na stolici to je věc velice nejistá...
To je situace!
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20105
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

jo, to je tak pro nějakýho kutila, ale když potřebuješ věci řešit rychle, tak to jinak nejde, nový nebo repas a šup - odjezd
Jeny
Přispěvovatel
Příspěvky: 432
Registrován: 02 lis 2012, 19:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Jeny »

Kdyby turbem něco prošlo, tak to bude vidět určitě na lopatkách a neříkejte že né.
Leon ASZ, fmic, GTB 1756, 209PS 457Nm mírný kouř, Brembo 323mm a 280mm
Uživatelský avatar
brankar30
Aktivista
Příspěvky: 1282
Registrován: 06 led 2009, 16:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Vranov nad Topľou,SK

Příspěvek od brankar30 »

Jeny píše:Kdyby turbem něco prošlo, tak to bude vidět určitě na lopatkách a neříkejte že né.
jasne.. (crazy)
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Regulační lopatky vyrobené v PLR 8)
Jednou sem pucoval zánovní repas a jedna lopatka se vůbec nehejbala nešloto ani rozchodil kleštama,tak sem dal starší origo regulaci a turbo maká.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
DutchDixon
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 02 kvě 2010, 09:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od DutchDixon »

No ale tato moja regulacia sa hybala a prestala sa az po pol roku. Takze je mozne ze nebude stacit to vycistit?
1.9jtd 77kw
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33501
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

nikdo ti neřekne co se v tom turbu odehrálo pokud se nerozebere a zjistí příčina a stav

pokud to chceš vědět hned tak zde http://www.vestirna.com/koule/ ;)
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

DutchDixon píše:No ale tato moja regulacia sa hybala a prestala sa az po pol roku. Takze je mozne ze nebude stacit to vycistit?

Ne ,něco se tam skroutilo ,je to krásně vidět na boku lopatek když se to lízne šmirglem.

Vždy se to napřet hýbe :)


Kura ,su jak ta Gula (rofl)
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“