Jaky hybrid pro cca 230Hp??

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
tholis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Odpovědi: 0
Registrován: 31 kvě 2010, 17:58
Bydliště: Teplice

Jaky hybrid pro cca 230Hp??

Příspěvek od tholis »

Zacina se pomalu blizit doba kdy bych si mohl dovolit porizeni turba a proto sonduji moznosti. Dlouho se me drzel garrett z arl ale ted si rikam ze bych se rad dostal na 230Hp. Co se tyka krouticiho momentu rad bych se nedostal na nejake hrozne cisla a spis se venoval prubehu..

Motor je asz s forge fmic spojka je sharan 240mm s hds lamelou. Mel by byt nerez vyfuk aasi by to sneslo i trysky od firadu? Co je jeste potreba?

Ted je otazka co za hybrid? Limit je cca 20-25tis nenabizejte mi konkretne zatim jsem ve fazy zvazovani;) a rad bych si vse promyslel. Vim ze toho tady je more...ale radsi si prectu konkretni rady.
moucha
Přispěvovatel
Příspěvky: 601
Odpovědi: 0
Registrován: 14 úno 2010, 14:39
Bydliště: Jindřichův Hradec

Příspěvek od moucha »

GTB1756Vk
Fabia ATD 74kW Powered by MoraviaTuning
Uživatelský avatar
tholis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Odpovědi: 0
Registrován: 31 kvě 2010, 17:58
Bydliště: Teplice

Příspěvek od tholis »

Co obnasi jeho instalace? Je to plug and play? Kolik se cca pohybuje cenove?
Jeny
Přispěvovatel
Příspěvky: 432
Odpovědi: 0
Registrován: 02 lis 2012, 19:13
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Jeny »

Tak tohle mě taky zajímá. Jsem v podobné situaci. ASZ fmic..... Dost mě zaujalo toto turbo http://www.turbosport.cz/1702-tsa220.html ještě před vánoci bylo za 24 tis
Leon ASZ, fmic, GTB 1756, 209PS 457Nm mírný kouř, Brembo 323mm a 280mm
Uživatelský avatar
tholis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Odpovědi: 0
Registrován: 31 kvě 2010, 17:58
Bydliště: Teplice

Příspěvek od tholis »

Jeste resim co na to serie spojka co ma pouze HDS lamelu?
LibangVW
Aktivista
Příspěvky: 1087
Odpovědi: 0
Registrován: 11 čer 2008, 18:47
Bydliště: Velké Meziříčí

Příspěvek od LibangVW »

pri pouziti turba GTB1756VK se prekopava defakto vsechno ... mazani , vyfuk , svody , saci trubka , vytlacna hadice ... ale stoji to za to :)
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

Osobně bych už do hybridu nešel. Takže za mě 1756VK na plánovaných 230PS.

Spojka by to měla udržet, třeba Moucha na HDS lamele má o dost víc koní, jak 230PS :D
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Uživatelský avatar
tholis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Odpovědi: 0
Registrován: 31 kvě 2010, 17:58
Bydliště: Teplice

Příspěvek od tholis »

Jim Nejsem zase tak financne schopnej na to abych predelaval v podstate vse kolem. Tim padem pro me VK neni zrovna vhodny kandidat.

Mel jsem pocit ze se da sehnat hybrid ktery je vicemene plug and play? Viz nabidka DP..pletu se? Proc by si do nej uz nesel?? Jake ma oproti 2260 a 1756VK nevyhody a naopak. Omlouvam se ze se ptam asi na predem jasne otazky..
Jeny
Přispěvovatel
Příspěvky: 432
Odpovědi: 0
Registrován: 02 lis 2012, 19:13
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Jeny »

Co sem to tady prolejzal, tak Jaster měl na na Leonu ARL hybrida právě od DP DT 4 a chválil si to. Prý lepší náběh než VB. Hybrid se musí umět nastavit pak si myslím že není problém. Hybrida chci kvůli tomu aby se to dalo použít při běžným ježdění a neplnilo až někde na 2500 tis ot. ale osobní zkušenost nemám sbírám info ladit se bude až z jara teď to nemá cenu
Leon ASZ, fmic, GTB 1756, 209PS 457Nm mírný kouř, Brembo 323mm a 280mm
Uživatelský avatar
tholis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Odpovědi: 0
Registrován: 31 kvě 2010, 17:58
Bydliště: Teplice

Příspěvek od tholis »

Jeny: mam to podobne..budu to resit na jare a sbiram informace..to co pises o DP turbu jsem mel prave na mysli a zajima me jaka je alternativa;) a co vse to obnasi...
moucha
Přispěvovatel
Příspěvky: 601
Odpovědi: 0
Registrován: 14 úno 2010, 14:39
Bydliště: Jindřichův Hradec

Příspěvek od moucha »

Psal si, že budeš dělat výfuk takže problém předělávání výfuku podle mě odpadá. Je jedno jestli ho někdo bude dělat na GT1749 nebo na GTB. Při použití správných svodů sedí mazání i sání do turba. Takže musíš předělat přepad oleje což není problém a výstup do IC, který u hybrida nesedí také. GTB1756Vk tím, že je to menší turbo než GTB2260Vk má lepší náběh a odezvu na plyn. Spodek bych si dovolil tvrdit, že bude mít lepší než 230ps hybrid.
Fabia ATD 74kW Powered by MoraviaTuning
Uživatelský avatar
tholis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Odpovědi: 0
Registrován: 31 kvě 2010, 17:58
Bydliště: Teplice

Příspěvek od tholis »

Na kolik to 1756vk vyjde? Kdyz budu uvazovat o novem turbu??? Problem jsou svody ktere stoji to co turbo...neni to tak? Hybrid se mi stale zda jako snazsi alternativa...vystup na IC je snadny..
Naposledy upravil(a) tholis dne 12 led 2013, 14:08, celkem upraveno 1 x.
moucha
Přispěvovatel
Příspěvky: 601
Odpovědi: 0
Registrován: 14 úno 2010, 14:39
Bydliště: Jindřichův Hradec

Příspěvek od moucha »

To nevím, zkus turbopower.cz. Jenže hybrid není nové turbo většinou, je to srovnatelné s repasem. Já jsem kupoval u Turbopower repas GTB2260Vk s předěláním na podtlak a převyvážením do 208tis ot a nebyl s ním sebemenší problém. Zkus se tam domluvit.
Fabia ATD 74kW Powered by MoraviaTuning
Uživatelský avatar
tholis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Odpovědi: 0
Registrován: 31 kvě 2010, 17:58
Bydliště: Teplice

Příspěvek od tholis »

Moucha hybrida bych chtel vzit z anglie...tam se da sehnat za ty penize i novy..proto jsem o tom zacal uvazovat a resim co vybrat...ten od DP neni skladacka z novych?
moucha
Přispěvovatel
Příspěvky: 601
Odpovědi: 0
Registrován: 14 úno 2010, 14:39
Bydliště: Jindřichův Hradec

Příspěvek od moucha »

Nevím, zeptej se v DP, ale většinou to tak nebývá.
Fabia ATD 74kW Powered by MoraviaTuning
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“