Stránka 1 z 4
aby nafta nepadala
Napsal: 15 led 2013, 17:55
od pepos82
Ahoj můžu použít tohle na iné auto než je vw aby nafta nepadala
http://www.autodilyhh.cz/ventil-zpetny- ... 165201542a
Napsal: 15 led 2013, 18:03
od Jarda S.
můžeš to použít na cokoliv

Napsal: 15 led 2013, 18:08
od hansdob
měl jsem to na OI z passata PD(koupeno orig vw)a po půl roce cca 50000km KO tak jsem šel do těch kovovejch a zatím klid a funkce ok (130000km)
Napsal: 15 led 2013, 18:15
od pepos82
kde sezenu kovové
Napsal: 15 led 2013, 19:43
od Marek77
Já především nechápu, jak je možné, že padá nafta. Je to nesmysl a stávat se to nesmí. Možná by bylo moudřejší zjistit, proč padá a opravit to, než vymýšlet pochyné paskvily v systému.
Napsal: 15 led 2013, 19:49
od pepos82
já už newím čím to může být vyměnil jsem skoro vše a přetěsníl
Napsal: 15 led 2013, 20:40
od toefuk
a aby-zenam lepsie bolo...
Prefukni kompresorom od nadrze po cerpadlo, privod a potom spiatocku s tym ze zaslepis druhy koniec a pocuvaj kde sici.
Hlavne tam nepustaj 8 barov

Napsal: 16 led 2013, 10:10
od Marek77
Mně kdysi netěsnil termoventil na filtru. To umělo zavzdušnit okruh nafty takovým fofrem, že při stání na semaforu při volnoběhu to po deseti sekundách chcíplo a nešlo natočit. Byl z výroby užší O-kroužek, který termoventil netěsnil. Spravila to výměna kroužku za Kč 4,-.
Podruhé se mi nafta zavzdušnila, když mi špatně těsnila přepadová hadička na vstřikovači. Malinko si přisávala a když auto stálo dva dny, bylo to plné vzduchu. Od té doby měním přepadové hadičky vždy s naftovým filtrem (každých 60.000 km) a mám klid. Půl metru hadičky stojí nějakých 40 kaček.
Ale pokud je vše v pořádku, systém se nesmí sám od sebe zavzdušnit.
Napsal: 16 led 2013, 11:49
od filipos
Doporučuju koupit zpětný ventil na podtlak brzd na favorita, funguje to stejně a stojí to pár korun. Mám to na Peugeot 205D 2 roky a bez problémů.

Napsal: 16 led 2013, 11:54
od Pája 19
filipos píše:Doporučuju koupit zpětný ventil na podtlak brzd na favorita, funguje to stejně a stojí to pár korun. Mám to na Peugeot 205D 2 roky a bez problémů.

Na jakej průměr hadice to je a nemáš nějakej odkaz, kde se to dá koupit?
Je to tohle?
http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1 ... -1445.html
Napsal: 16 led 2013, 11:56
od jericho-3
Filipos-taky jsem o těchto zpětácích uvažoval, ale mél jsem obavu z agresivity nafty...

Napsal: 16 led 2013, 14:55
od peeeetr
Pája 19 píše:filipos píše:Doporučuju koupit zpětný ventil na podtlak brzd na favorita, funguje to stejně a stojí to pár korun. Mám to na Peugeot 205D 2 roky a bez problémů.

Na jakej průměr hadice to je a nemáš nějakej odkaz, kde se to dá koupit?
Je to tohle?
http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1 ... -1445.html
Přesně takovej mi prodal maník tady v autodílech taky za 140kč, myslm že říkal že je to z Favouše

Napsal: 16 led 2013, 15:12
od G-4
Kam to chces unistit ten ventil posli foto taky mam problemy diky
Napsal: 16 led 2013, 16:23
od pepos82
dal sem pruhlednou hadičku od filtru do čerpadla a po pul denní kontrole nafta pomalu z hadičky zmizela takže tam prdnu tu blbost s fáčka aůe kal před filtr nebo za filtr smerem k čerpadlu
?
Napsal: 16 led 2013, 16:42
od filipos
Průměr opravdu nevim, ale asi 9mm. Myslím, že by to pasovat mělo. Funguje to opravdu bez problémů.