Spojka 6kvalt problém

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Traker
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 19 lis 2008, 21:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Spojka 6kvalt problém

Příspěvek od Traker »

Řeším spojku na 6kvaltu 4x4. Spojka nová sachs. Odvzdušněno na přípravku ve škodovce,se švárem jsme to protahovali a bez bublinek. Problem je následujicí: Spojka zabírá úplně na spodu,špatně se řadí...zkrátka je od vrchu velká vůle jakoby to bylo zavzdušněné. Chtěli jsme vypodložit 6ku na boku převodovky,existuje opravná sada,hold ale tam není víčko jak bývá,je to jako celý odlitek :/ nemá stím někdo zkušenosti jak to vyladit :) díky za odpovědi
VW Golf IV 1.9,race 520,12mm hlava,hybrid turbo+chip MV,sání ARL,FMIC,,jednohmota spojka VR6,výfuk 60mm.MAHA 220PS

Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV

VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33559
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

v žádném případě nechci pomlouvat značku sachs, ale tuto značku jsem musel opustit protože jsem měl jen samé reklamace, můj názor je že pár dodavatelů dodávalo tyto spojky které nefachčily,

nejprve bych se podíval jestli pracovní váleček se vysouvá a spojku vypíná

pak problém třeba hladat v novom diely a

nebo to dělá dvouhmota ;)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33559
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

a taky ruku na srdce jestli jsi nedojebal montáž ;)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

asi dal naspak lamelu
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Máš to zavzdušnění.Doufám,že si dal i nový ložisko a to musíš dlouho ovzduˇšňovat.Je na o souprava na natlakování nádobky, aby tam byl přetlak a šlo to lépe.Jinak já jsem dal již mnoho spojek Sachs a no problém.A těžko můžu změnit dodavatele,když origo je pouze sachs a luk.A luk je horší varianta.
Ale problém je v ovládání spojky,ne ve spojce.Musí to zabírat asi uprostřed ne dole.Může být i špatný spojkový válec/gumičky/.Pokud si tam teda nedal silnější lamelu než je origo.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Traker
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 19 lis 2008, 21:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Traker »

Já nevim,ale já neznám lepší značku než sachs. Měl jsem ji na golfu jako jednohmotu s VR6 přítlakem sachs a držela 480NM. Takže jako vadný komplet bych to vyřadil. Určitě lepší jak LUK a VALEO atd. Jinak montáž dělal někdo jiný,já bych si to udělal sám,ale oupil jsem to tak od svého šefa,ta spojka je tam fakt dělaná. Spíš je tam jiný problém. Asi půjde dule skřín a uvidíme,ale za vzdušněná určitě není. 5íkám protahovalo se to tlakem,příprávkem na odvzdušnění a běželo to asi minutu a tekla pořád jenom kapalina. Ale chování té spojky je jakoby byla zavzdušněná :/ samý problém jsme řešili na sharanu 4x4 a spojka ok,ale pořád se huř řadilo. Sundalo se víko od s převodovky,vypodložila se 6ka okroužkem specialním a je po problému,ale tady to nejde. Víko tam není,je to zalíté jako celek :)
VW Golf IV 1.9,race 520,12mm hlava,hybrid turbo+chip MV,sání ARL,FMIC,,jednohmota spojka VR6,výfuk 60mm.MAHA 220PS

Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV

VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3663
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Bylo ložisko zalitý, když se tam dávala převodovka? A kolik máš sílu obložení?
Oct asv 2000, DieselPower
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33559
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

TDI tech píše:asi dal naspak lamelu
dyt to nejde možná kdybys odšrouboval šrouby na setrváku tak ji nakopak našroubuješ
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33559
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Traker"]Já nevim,ale já neznám lepší značku než sachs.


já ti jen píšu že nebylíš zas tak daleko,

spojky sachs jsem momntoval desítky let, vše OK
narazil jsem na jednoho dodavatele který mi dal velké slevy,
spojky sachs měly problémy co píšeš, urval se střed na lamele, při roztláčení auta ze zvlnila talířová pružina, lamela se ojela za 5OOO km

co montáž problém,

spojku sachs jsem opustil v roce 2OO7 a

co montáž spojky nemám problém
jen jednou toyota rav vadná dvouhmota zkušenost moje osobní ;)
najmis
Přispěvovatel
Příspěvky: 713
Registrován: 15 úno 2007, 22:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od najmis »

Pája 19 píše:Bylo ložisko zalitý, když se tam dávala převodovka? A kolik máš sílu obložení?
Vidíš tohle mě vubec nenapadlo, když sem montil set od tebe...:)Spojku sem odvzušnil pouze šlapáním na pedál a chodí krásně lehce záběr v necelé pulce od spoda..
VW G V Variant 2.0-103Kw /Xenon/ESP/DSG/10X air./Výhřev sesdaku/Multi volant+pádla/Webasto/Panorama/Tempomat/Dešták/samost. zrc./ zas.230V/Dvojitá podl./atd..:)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14432
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Já osobně tyhle hydroložiska u 6Q odvzdušňuju jen klasicky přes pedál a nikdy jsem neměl problém.
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

to ja mam zase zkusenost, ze se to poradne odvzusni jen spodem velkou strikackou.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
najmis
Přispěvovatel
Příspěvky: 713
Registrován: 15 úno 2007, 22:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od najmis »

Mužeš se trochu rozepsat..?
Co říká ofic návod-DP mrkne někdo..?Díky.
VW G V Variant 2.0-103Kw /Xenon/ESP/DSG/10X air./Výhřev sesdaku/Multi volant+pádla/Webasto/Panorama/Tempomat/Dešták/samost. zrc./ zas.230V/Dvojitá podl./atd..:)
Traker
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 19 lis 2008, 21:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Traker »

Pája 19 píše:Bylo ložisko zalitý, když se tam dávala převodovka? A kolik máš sílu obložení?
To já nevim,jen jsem se ptal jestli se stím někdo setkal. Já tam tu spojku nedával,už tam byla po koupi nasazená. Spíš se divím,že pán opravář to auto pustil ze servisu jako opravené. Auto se dalo na výměnu spojky,spojka vyměněná za novou,ale nefunguje,takkže bude reklamace. I když se mě to tam dávat nechce když to dodrbal,bych si to nejradši udělal sám...nemám na to čas ale
VW Golf IV 1.9,race 520,12mm hlava,hybrid turbo+chip MV,sání ARL,FMIC,,jednohmota spojka VR6,výfuk 60mm.MAHA 220PS

Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV

VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
Traker
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 19 lis 2008, 21:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Traker »

Fulltank píše:to ja mam zase zkusenost, ze se to poradne odvzusni jen spodem velkou strikackou.
To jsem dostal info právě. že tam je odvzdušnovák na pulí cestě a to,že netečou bublinky nezna,mená,že je odvzdušněná. Tím pádem jak ji vlastně odvzdušním?? Chci zatím něco zkusit než to zhodím dolů tu skřín :)
VW Golf IV 1.9,race 520,12mm hlava,hybrid turbo+chip MV,sání ARL,FMIC,,jednohmota spojka VR6,výfuk 60mm.MAHA 220PS

Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV

VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“