VW Golf 3 1.9 TDI 1Z při zátahu motor cuká

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

kosardavid
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 16 led 2013, 22:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Kamenice nad Lipou

VW Golf 3 1.9 TDI 1Z při zátahu motor cuká

Příspěvek od kosardavid »

Zdravím mám problém s 1Z motor při zátahu to je např 3rychlostní stupeň a cca 2500ot cuká není to cukání celím autem ale pouze částečná ztráta výkonu a poté nárust výkonu a takto pořád dokola, od volnoběhu až po 2500ot je vše v pořádku, mám i logy a na těch je to vynechávání krásně vidět nemáte někdo podobný nejlépe vyřešený problém. díky za odpovědi[/url]
kosardavid
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 16 led 2013, 22:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Kamenice nad Lipou

Re: VW Golf 3 1.9 TDI 1Z při zátahu motor cuká

Příspěvek od kosardavid »

Obrázek
kosardavid
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 16 led 2013, 22:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Kamenice nad Lipou

Re: VW Golf 3 1.9 TDI 1Z při zátahu motor cuká

Příspěvek od kosardavid »

Obrázek
kosardavid
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 16 led 2013, 22:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Kamenice nad Lipou

Re: VW Golf 3 1.9 TDI 1Z při zátahu motor cuká

Příspěvek od kosardavid »

Obrázek
maxx99
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Registrován: 29 srp 2011, 18:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od maxx99 »

dělá mi to samé, až něco zjistíš, napiš to sem, prosím
kosardavid
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 16 led 2013, 22:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Kamenice nad Lipou

Příspěvek od kosardavid »

nový poznatek ŘJ ani snímač otáček na převodovce to není !! ventil na regulaci turba (N75 někteří mě teď možná ukamenují :-D) to taktéž nedělá, váha vzduchu taktéž ne, budu tedy postupovat dál :-)
kosardavid
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 16 led 2013, 22:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Kamenice nad Lipou

log skupiny 10 zajímavé hodnoty

Příspěvek od kosardavid »

Obrázek
kosardavid
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 16 led 2013, 22:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Kamenice nad Lipou

Příspěvek od kosardavid »

Uživatelský avatar
Frenzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Registrován: 29 črc 2012, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Frenzy »

Co regulace turba? :roll:
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
kosardavid
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 16 led 2013, 22:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Kamenice nad Lipou

Příspěvek od kosardavid »

regulace chodí ovšem nemám šanci vyzkoušet na jiném voze jak má chodit správně?

Je možno poradit jak vyzkoušet?
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

kosardavid píše:regulace chodí ovšem nemám šanci vyzkoušet na jiném voze jak má chodit správně?

Je možno poradit jak vyzkoušet?
Ovsem ze je, ale musis sem ahon prihodit vykon, je to 66kw s VG alebo je to VNT?

Pre VNT si zapoj podtlak napriamo do banky a pozoruj pohyb, sprav to zo 3 krat ci ti tiahlo dobre beha. Ale najprv sa uisti ci ti neuteka podtlak..hadisky spetny v. vakuovka posilovac brzd atd... N75 by sa hodil odskusat v inom no ale ked nemas ako, prestriekaj ho vdckom poriadne. Pokial mas EGR cierny ventil, na odskusanie to postaci zapojit namiesto n 75 ale bude to spickovat.

Ked tam mas VG turbo, rovno vymen ten plechovy ventil a kontroluj hadicky. ked odpojis hadicku s banky turba, dosiahnes maximum plniaceho tlaku, pripadne az do nudzaku. Pokial nie, netesni ti Gate. Cistit alebo rozhybat tiahlo...

Mozno nepisem nijak idealny postup, teda skoro vobec, ale urobi si to kazdy a posunie ho to dalej.. 8)
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

Ale uprimne, venuj sa skor pumpe, startovaciemu vstrekovacu alebo cidlam dokladnejsie. Taketo skakanie turbo nezvykne spravit...Je to nejak moc rychle by som povedal..

Vaha tiez nic, ked je vtahu, nezvykne to ist vobec..ked ju odpojis, ide to aspon jak tak.
kosardavid
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 16 led 2013, 22:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Kamenice nad Lipou

Příspěvek od kosardavid »

Dobrá na to turbo kouknu jinak je to obtokové turbo 66kw, pokud váhu odpojím jede to tak nějak, N75 jsem zkoušel z jiného funkčního auta a pořád stejné, jinak mám ještě jeden poznatek když n 75 odpojím tak to jede zdá se normálně ale nemám z jízdy log je to možné??
Jawas
Přispěvovatel
Příspěvky: 124
Registrován: 07 úno 2012, 17:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Mnich

Příspěvek od Jawas »

pokud odpojis n75 tak si bez regulace turba,nemohl by to delat nejakej vstrik?mrkni prosimte do sz
golf 4 agr,S 764,kat off,egr off,chip,VNT 20
kosardavid
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 16 led 2013, 22:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Kamenice nad Lipou

Příspěvek od kosardavid »

Tomu rozumím že regulace nefunguje jen mně udivuje že to pak jede dobře :-) další problém je ten že občas při cca 3000ot/m za jízdy auto jakoby chcipne a hned naskoci prijde mi to jako by ventil privodu paliva vynechal :-(
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“