VW Golf 3 1.9 TDI 1Z při zátahu motor cuká
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 16 led 2013, 22:01
- Bydliště: Kamenice nad Lipou
VW Golf 3 1.9 TDI 1Z při zátahu motor cuká
Zdravím mám problém s 1Z motor při zátahu to je např 3rychlostní stupeň a cca 2500ot cuká není to cukání celím autem ale pouze částečná ztráta výkonu a poté nárust výkonu a takto pořád dokola, od volnoběhu až po 2500ot je vše v pořádku, mám i logy a na těch je to vynechávání krásně vidět nemáte někdo podobný nejlépe vyřešený problém. díky za odpovědi[/url]
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 16 led 2013, 22:01
- Bydliště: Kamenice nad Lipou
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 16 led 2013, 22:01
- Bydliště: Kamenice nad Lipou
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 16 led 2013, 22:01
- Bydliště: Kamenice nad Lipou
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 16 led 2013, 22:01
- Bydliště: Kamenice nad Lipou
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 16 led 2013, 22:01
- Bydliště: Kamenice nad Lipou
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 16 led 2013, 22:01
- Bydliště: Kamenice nad Lipou
Co regulace turba? 

Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 16 led 2013, 22:01
- Bydliště: Kamenice nad Lipou
Ovsem ze je, ale musis sem ahon prihodit vykon, je to 66kw s VG alebo je to VNT?kosardavid píše:regulace chodí ovšem nemám šanci vyzkoušet na jiném voze jak má chodit správně?
Je možno poradit jak vyzkoušet?
Pre VNT si zapoj podtlak napriamo do banky a pozoruj pohyb, sprav to zo 3 krat ci ti tiahlo dobre beha. Ale najprv sa uisti ci ti neuteka podtlak..hadisky spetny v. vakuovka posilovac brzd atd... N75 by sa hodil odskusat v inom no ale ked nemas ako, prestriekaj ho vdckom poriadne. Pokial mas EGR cierny ventil, na odskusanie to postaci zapojit namiesto n 75 ale bude to spickovat.
Ked tam mas VG turbo, rovno vymen ten plechovy ventil a kontroluj hadicky. ked odpojis hadicku s banky turba, dosiahnes maximum plniaceho tlaku, pripadne az do nudzaku. Pokial nie, netesni ti Gate. Cistit alebo rozhybat tiahlo...
Mozno nepisem nijak idealny postup, teda skoro vobec, ale urobi si to kazdy a posunie ho to dalej..

-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 16 led 2013, 22:01
- Bydliště: Kamenice nad Lipou
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 16 led 2013, 22:01
- Bydliště: Kamenice nad Lipou