Stránka 1 z 3
start motoru AGR po repasy hlavy
Napsal: 17 led 2013, 20:33
od michalbo
zdravím, dnes jsem se pokoušel nastartovat motor AGR po výměně rozvodů a repasy hlavy, ke tryskám sem natahal nové přepadové hadičky, zapojil všechno a točim a točim a nic, vždycky když točim tak nafta dojde do té průhledné hadičky mezi filtrem a čerpadlem asi do půlky ale pak se zas vrátí, už sem zkoušel povolit vstřik jeden ale nepomohlo to, točil sem asi 8x po 10 vteřinách přibližně a pak se vybila baterka, prosím o rady jak na to, díky

Napsal: 17 led 2013, 20:34
od hansdob
povol vstřiky a až to z nich začne téct tak utáhni a nastartuj.
Napsal: 17 led 2013, 20:39
od michalbo
takže mám povolit všechny vstřiky ?
Napsal: 17 led 2013, 20:53
od Lupino
ááno
Napsal: 17 led 2013, 21:01
od Sayllo
Lupino píše:ááno
Jo jasne vstreky vstreky...AGR si pretlaci naftu aj ked namontujes prazdny filter....Pocuj, dobre si pozry rozvody jak to mas, ci to neodpaluje v uplnom pozapale----Pravitko na vacku, zotrvak na znacku. Dalej kde bola ta hlava na repese? Dosla ti zlozena alebo si nahadzoval ventily sam? Pokial to chala odsrali, tak mas nasrate v sedlach ventilov bordel, nema to dobru kompresiu a budes likvodovat baterku za baterkou...
za A rozvody vsetko OK cistit brzd do sania kolega bude startovat. MUSI IST!
za B rozvody vsetko OK cistit brzd do sania kolega bude startovat. MUSI IST!
za C asi si vsetko neponahadzoval ,,spravne,,.
Napsal: 17 led 2013, 21:04
od Sayllo
A mimochodom pokial to bude vrcak jaksi bez kompresie, kukni ci nemas zadrhnutu klapku na sani. Ale vtom pripade to bude krutit doslova ako elektromotor-
Napsal: 17 led 2013, 21:04
od michalbo
rozvody budou správně, na pravítko vačka, na kolík čerpadlo, na značky setrvák několikrát protočené a znova skontrolované, hlava repasováná clekově u špčky v oboru v okolí tak si myslim že tam nebude problem, no já mám teď hlavní problém že nemám naftu ani v tej průhlednej hadičce
, dycky chvilku jo když točim, jak přestanu tak zas sleze zpátky do filtru
Napsal: 17 led 2013, 21:07
od Tomas.cz
Povol všechny, filtr bych klidně přes termoventil zalil, je možný že ti nafta mírně spadla, zejména když se vytáhne hadička z přepadů.
A pakliže startuješ tak nafta z trubek pocáká motor.
Napsal: 17 led 2013, 21:07
od michalbo
ne klapka je v pořádku, motor se točí a je slyšet že má pěknou kompresy, nemám tam teda ještě hadici mezi předchladičem a a sáním (egrem) právě abch viděl na klapku a celkově na rozvody
Napsal: 17 led 2013, 21:09
od venouš
opravdu tam zkus fouknout trochu toho spreje a pujde, Mezi tím si naftu sam natahne
Napsal: 17 led 2013, 21:10
od michalbo
jake sprej, o tom sem nic neslyšel, max mám takovej na ty studený starty ?
Napsal: 17 led 2013, 21:13
od hansdob
ten mysll ale to tam nedávej. povol vstřiky a toč až poteče nafta utahni matky a chytne neboj. (pokud máš tedy zapojenou elektriku a dobže rozvody)
Napsal: 17 led 2013, 21:16
od cacinek
koukám kolega z Lanškrouna. Třeba čistič brzd, ale zalil bych filtr a chytne..
Napsal: 17 led 2013, 21:21
od Sayllo
hansdob píše:ten mysll ale to tam nedávej. povol vstřiky a toč až poteče nafta utahni matky a chytne neboj. (pokud máš tedy zapojenou elektriku a dobže rozvody)
Jo super a bude tocit tocit a tocit kym nepojde aj starter potom na repas...Ked tam nechces strikat svinstvo na brzdy kup si origo spray kde mas s 90 to iste len viac to rozprasi.
Napsal: 17 led 2013, 21:21
od michalbo
Zdravím kolego

no filtr sem tam dal zase zpátky ten co tam byl, v něm musí bejt minimálně půlka nafty, protože sem ho měl postavenej, no dal sem nabít baterku, zejtra to ještě spojím s druhým autem,, povolím všechny vstřiky a zkusím to protočit