Stránka 1 z 1

tdi kat-off jak na tom budou emise ??

Napsal: 26 led 2013, 15:23
od John0x
zajíalo by mě jak na tom budou emise když vyruším katík ??
jedná se o 1.9tdi, náhrdy by byl rzonátor nebo něco podobného

Napsal: 26 led 2013, 15:53
od peeeetr
Bude to uplne normalni. Bejt tebou, tak vyrizni katik, otevri ho, navar trubku a zavri ho a pak sup do auta. Potom na stk nebudou mit ani poneti, ze je katt off

Napsal: 26 led 2013, 15:58
od John0x
a když dam rezonator měl někdo na stk problem že by někdo něco říkal

Napsal: 26 led 2013, 16:57
od jizzle
Problém by to být neměl. TDI nijak extra neřve, ať to má výfuk jakejkoliv. No ale když narazíš na debila, tak ti dá stejně vyžrat cokoliv se mu zachce.. Třeba jako mě přesvědčoval jeden nýmand na STK, že v našem e46 330d nemůžou být origo xenony, že tam jsou daný z nějaké pětky :roll:

Napsal: 26 led 2013, 17:08
od John0x
jj najdou se tací lidé, taky byl u mě pán z pardubic že u nich na stk řešily neoriginal kola a že mají jiné et než v velkým tp psáno, u nás naštěstí ani 17" neřešily tak snad nebude problem

Napsal: 26 led 2013, 18:36
od HANZTD
>TDI nijak extra neřve, ať to má výfuk jakejkoliv< :o ........ TDÍ teda KUREVSKY řve !! něco o tom vim ;)

KAT má zcela jistě nakej význam , ovšem dobrej soft je jak svěží vánek i bez KATU 8)

Napsal: 26 led 2013, 18:52
od P.e.p.i.n
Joo vyznam tam má, ale pokud ho na TDi vyndáš a otevres, das trubku zavaris.. jak pise tady kolega.., tak na emisich nikdo absolutne nic nepozna..

Napsal: 26 led 2013, 18:54
od Jims1
pravdou taky je, že samotnej Kat by se měl po cca 8-10 letech měnit..pač už stejně z více jak 50% po takové době neplní svou funkci..mám ho vyndaný, je tam trubka a hotovo. Na stk nikdy problém nebyl..na emisích mám dokonce lepší hodnoty než s Katem:D

Napsal: 26 led 2013, 19:49
od John0x
neměl by někdo jen obal a na každou stranu kus roury ať to udělam výměnou

Napsal: 26 led 2013, 20:50
od nostromo
Pokud tam nebude alespon imitace katu, tak bude problem.

Napsal: 28 led 2013, 07:47
od loshoubos
Jen tak mimo misu?Jakej to ma teda smysl ten katik vyndavat?Nebo ho kuchat a varit trubku?Vykon,ci co?

Napsal: 28 led 2013, 08:13
od Marek77
Na naftových motorech se neměří emise, ale kouřivost. Pro ten účel slouží prastaré zařízení, kterému říkáme opacimetr. Takže ať KAT v autě je, nebo není, žádné měření to nemůže poznat. KAT totiž na kouřivost absolutně nemá vliv.

Naftové motory používají tzv. oxidační katalyzátory, které umožňují pouze oxidační reakce plynů, nikoli reakce redukční. Proto dieselový KAT neumí redukovat oxidy dusíku a pro ten účel musíme mít EGR ventily.

Napsal: 28 led 2013, 11:34
od tomik leon11
ja som dal kat off a nahradil som ho cisto rurou s priemerom 55 mm nedavaj tam ziaden rezonator a veci podobne naj je ked das cisto ruru namiesto kat a co sa tyka vplyvu podla mna sa tosku auto lepsie bere od spodnych otacok