n75 u 1.8T

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
A418T
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 03 úno 2013, 10:37
Odpovědi: 0

n75 u 1.8T

Příspěvek od A418T »

kluci koukněte na přiložený obrázek z logu mojí 1.8T dokáže mi někdo vysbětlit přoč je n75 otevřená na 70 procent a nestahne tlak turba na žádaný tlak (wallbash) Obrázek
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33559
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

hadička děravá ;)
A418T
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 03 úno 2013, 10:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od A418T »

diky Milosi. na hadicky jsem koukal ale asi je budu muset pro jistotu vymenit. nechapu ale proc n75 je porad 70% a neklesne to treba az na 0% kdyz vydi ze tlaci moc?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33559
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

A418T píše:diky Milosi. na hadicky jsem koukal ale asi je budu muset pro jistotu vymenit. nechapu ale proc n75 je porad 70% a neklesne to treba az na 0% kdyz vydi ze tlaci moc?
koukání na hadičky je k ničemu musíš zjistit jestli je v hadičce podtlak nejlépe vakuometrem nebo aspon palcem, podtlak v hadičce na N75 ti zruší u hačka k egru

to je všechno jedna banda ;)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33559
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

A418T píše:diky Milosi. na hadicky jsem koukal ale asi je budu muset pro jistotu vymenit. nechapu ale proc n75 je porad 70% a neklesne to treba az na 0% kdyz vydi ze tlaci moc?
koukání na hadičky je k ničemu musíš zjistit jestli je v hadičce podtlak nejlépe vakuometrem nebo aspon palcem, podtlak v hadičce na N75 ti zruší ihačka k egru

to je všechno jedna banda ;) i
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14432
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Milošku, ale 1.8T se reguluje přetlakem a regulace egr ( pakliže ho motor vůbec má ) do této části nezasahuje vůbec.
A418T
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 03 úno 2013, 10:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od A418T »

jj jak pise Tomas do n75 jde pretlak z turba a ten pak propusti bud zpet do sání nebo s ním naopak otevre waste gate.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33559
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Tomas.cz píše:Milošku, ale 1.8T se reguluje přetlakem a regulace egr ( pakliže ho motor vůbec má ) do této části nezasahuje vůbec.
od rána montuji z koktávky syčící posilovač tak mi to dnes pálí jen na podtlak :)
A418T
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 03 úno 2013, 10:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od A418T »

kluci tak jsem vyndal n75ku zapojil ji na stole a funguke jak ma. tzn poustim do ni vzduch a ventil ho vypousti jednim vyvodem a kdyz ho pripojim na baterku tak ho vypousti druhym vyvodem. zazili jste nekdy ze by ventil takto zapojen fungoval a v aute pak nefungoval? dale pak kdyz jsem propojil tlak turba primo na wadte gate tak turbo tlacilo 0.2 baru. ma to tlacit uplnou 0? nebo je 0.2 pri plnym otevreni waste gate normalni?
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

a banka funguje korektne?nieje prihnité ovladanie klapky?
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Uživatelský avatar
bull
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 19 čer 2007, 02:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od bull »

Pokud jsi zapojil tlak z turba na baňku,tak vlastně jedeš bez turba,protože produkovaný tlak turba neustále otvírá obtok a pouští spaliny mimo.Malý tlak tam ale vždycky bude,protože část spalin jde přes oběžné kolo.Přesně takto se projevuje špatný N75,je to uděláno tak,aby se turbo nepřetočilo.A když třeba praskne to táhlo od baňky,tak ten obtok taky zůstane otevřený a motor jede bez turba v nouzovém režimu.Jestli máš VAG tak spusť test akčních členů a poznáš jestli N75 na autě funguje a není přerušená kabeláž.
A4 1.8T QUATTRO
A418T
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 03 úno 2013, 10:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od A418T »

jj chapu ye kdyz to zapojim naprimo tak jezdim bez turba vsak ja to tak zapojil schvalně. n75 cvaká v testu akčních členů a funguje právě i přepouštění. tak jsem z toho jelen. no nic dám tam novou n75ku a uvidime
A418T
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 03 úno 2013, 10:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od A418T »

tak n75 vyměněná a už je to v pořádku. akorát to nejede tak odspoda jako předtim (noteeth)Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“