
n75 u 1.8T
Moderátoři: šulda, Moderátoři
n75 u 1.8T
kluci koukněte na přiložený obrázek z logu mojí 1.8T dokáže mi někdo vysbětlit přoč je n75 otevřená na 70 procent a nestahne tlak turba na žádaný tlak


-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34018
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34018
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
koukání na hadičky je k ničemu musíš zjistit jestli je v hadičce podtlak nejlépe vakuometrem nebo aspon palcem, podtlak v hadičce na N75 ti zruší u hačka k egruA418T píše:diky Milosi. na hadicky jsem koukal ale asi je budu muset pro jistotu vymenit. nechapu ale proc n75 je porad 70% a neklesne to treba az na 0% kdyz vydi ze tlaci moc?
to je všechno jedna banda
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34018
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
koukání na hadičky je k ničemu musíš zjistit jestli je v hadičce podtlak nejlépe vakuometrem nebo aspon palcem, podtlak v hadičce na N75 ti zruší ihačka k egruA418T píše:diky Milosi. na hadicky jsem koukal ale asi je budu muset pro jistotu vymenit. nechapu ale proc n75 je porad 70% a neklesne to treba az na 0% kdyz vydi ze tlaci moc?
to je všechno jedna banda
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34018
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
kluci tak jsem vyndal n75ku zapojil ji na stole a funguke jak ma. tzn poustim do ni vzduch a ventil ho vypousti jednim vyvodem a kdyz ho pripojim na baterku tak ho vypousti druhym vyvodem. zazili jste nekdy ze by ventil takto zapojen fungoval a v aute pak nefungoval? dale pak kdyz jsem propojil tlak turba primo na wadte gate tak turbo tlacilo 0.2 baru. ma to tlacit uplnou 0? nebo je 0.2 pri plnym otevreni waste gate normalni?
Pokud jsi zapojil tlak z turba na baňku,tak vlastně jedeš bez turba,protože produkovaný tlak turba neustále otvírá obtok a pouští spaliny mimo.Malý tlak tam ale vždycky bude,protože část spalin jde přes oběžné kolo.Přesně takto se projevuje špatný N75,je to uděláno tak,aby se turbo nepřetočilo.A když třeba praskne to táhlo od baňky,tak ten obtok taky zůstane otevřený a motor jede bez turba v nouzovém režimu.Jestli máš VAG tak spusť test akčních členů a poznáš jestli N75 na autě funguje a není přerušená kabeláž.
A4 1.8T QUATTRO
