[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/kinerity/bestanswer/event/main_listener.php on line 514: Undefined array key "poster_answers"
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/kinerity/bestanswer/event/main_listener.php on line 514: Undefined array key "poster_answers"
DP forum • převodovka vw polo sdi
Stránka 1 z 2

převodovka vw polo sdi

Napsal: 06 úno 2013, 13:43
od jan kůrka
zdravím všechny co vlastní DAS AUTO.prosím o radu.odešla mi převodovka na vw polo 1.9 sdi,rok 2000 typ 6n2,47 kw. motor asx jde mi o to jakou převodovku podle kodu mam sehnat nebo je-li více variant náhrady.

Napsal: 06 úno 2013, 19:35
od ThrashTheTrash
Nevím jak POLO 6N2 ale já mám doma 6N1 a už 3x jsem měl převodovku dole a 3x protoženej obal s ložiskem na hřídeli!Děsná bolest, nová převodovka to nehrozí, stará je drahá a vysype se většinou hned co jí namontuješ a repas co vím, tak vydržel lidem co znám a četl sem na netu tak pár tis km a vysralo se to zase!

Buď ti zde někdo poradí co tam dát jinýho, nebo to nechat spravit a jezdit zase dokud se to nerozesere!

Já to prostě nevyřešil!A inzeráty jsem dával 3x všude a 3x nikdo nemá nebo za 20 litrů starou mrdku vyjetou!

Napsal: 06 úno 2013, 21:24
od Milosss
Čo je na tej prevodovke také extrémne nedostatkové, že sa tak draho predáva a že sa nedá nahradiť TDI prevodovkou? Viem že SDI má inú spojku, no po prehodení spojky aj prevodovky by to nešlo?

Napsal: 06 úno 2013, 21:44
od mecano
Milosss píše:Čo je na tej prevodovke také extrémne nedostatkové, že sa tak draho predáva a že sa nedá nahradiť TDI prevodovkou? Viem že SDI má inú spojku, no po prehodení spojky aj prevodovky by to nešlo?


Jsou drahé proto,že je jich málo a se*e se v nich ložisko. Každý s tím jezdí,dokud se mu to nezastaví a pak brečí jak je drahá oprava. Když se to chytne hned na začátku,stojí oprava pár šupů.

Napsal: 06 úno 2013, 22:00
od ThrashTheTrash
Muj případ by ten že sem to auto koupil výhodně v našlapaný výbavě za pár korun,ale 2x dražší byla celá převodovka jak auto, ve firmě to navařili, spravili a cestou z opravny se to opět zadřelo původnímu majiteli a vytekl olej ven, tak sem to spravil zase po svým, vydrželo to asi 3 roky a teď sem to dělal zase, zatím to jezdí,ale do fašistánu pojedem pro starý harmary,tady je to děsný!Opravu mile rád zaplatím :D ale když se to opět po opravě rozesere nebo to hučí jak cirkulárka,tak s tím nechci už nic mít :)

Napsal: 06 úno 2013, 22:05
od mecano
pokud už je to řešené tolikrát,tak to asi fakt nemá cenu. Sehnat někde od dědy co havaroval a neví, za co se sdi převodovka prodává :)

Napsal: 06 úno 2013, 22:46
od Milosss
mecano píše:
Milosss píše:Čo je na tej prevodovke také extrémne nedostatkové, že sa tak draho predáva a že sa nedá nahradiť TDI prevodovkou? Viem že SDI má inú spojku, no po prehodení spojky aj prevodovky by to nešlo?


Jsou drahé proto,že je jich málo a se*e se v nich ložisko. Každý s tím jezdí,dokud se mu to nezastaví a pak brečí jak je drahá oprava. Když se to chytne hned na začátku,stojí oprava pár šupů.
A dá sa to celé so spojkou prehodiť za TDI verziu?

Napsal: 07 úno 2013, 10:20
od mecano
Milosss píše:
mecano píše:
Milosss píše:Čo je na tej prevodovke také extrémne nedostatkové, že sa tak draho predáva a že sa nedá nahradiť TDI prevodovkou? Viem že SDI má inú spojku, no po prehodení spojky aj prevodovky by to nešlo?


Jsou drahé proto,že je jich málo a se*e se v nich ložisko. Každý s tím jezdí,dokud se mu to nezastaví a pak brečí jak je drahá oprava. Když se to chytne hned na začátku,stojí oprava pár šupů.
A dá sa to celé so spojkou prehodiť za TDI verziu?
Na 100% to nevím,protože jsem převodovky opravoval,v jednom případě měnil za novou. Myslím že to ale bude problém. SDI má spoju ovládanou lankem,průměr spojky 190.
1.4TDI má hydrauliku a průměr spojky 215,216
Navíc TDI a SDI má jiné délky poloos,to znamená že unašeče na převodovce /diferáku/ jsou jinak.

Napsal: 07 úno 2013, 15:54
od ThrashTheTrash
Já to chtěl přehodit z POLA SDI ale bavíme se všichni o typu 6N1 nebo 6N2 je v nadpisu!Krátký POLO!

Jednou mi tu havaroval kamoš s POLEM SDI ale to bylo POLO CLASIC a řikam si,to je v pohodě,mám převodovku se vším a ono leda tak piču a šišky, řazení to má jak II GOLF 1,6D a musel bych to přehodit od šaltrpáky po systém řazení a kdoví jak by pásla převodovka do kastle,ale pochybuju, protože to POLO 6N1 to má strašně malou tu převodovku a z POLA CLASIC je velká prostě! Laboroval sem s tím asi pul roku na VW-CLUBU a tam taky každej říkal, že nic se tam nedá dát, kromě věcí co pasují mezi sebou-myslím vnitřnosti!

Jinak jednou mi volal týpek že má převodovku na prodej ale z benzinovyho POLA,ale to je všecko identicky,ale je opačně namontovanej starter, je z jiné strany!

Prostě je lepší to auto fakt prodat, pokud to je přijatelný,než se s tím srát!

Napsal: 07 úno 2013, 16:31
od burton.b22
Nevím jak SDI ale mněl jsem polo 6N1 1.9D a tam byl dvouhmotový setrvačník takže s benzínu to pasovat asi nebude. Jinak s polo clasik a nebo i ibiza taky ne je to uplně jiné.

Napsal: 07 úno 2013, 17:19
od Tomas.cz
Jsem kdysi viděl převodovku z naftovýho pola, netuším jestli to bylo D nebo SDi a ta převodovka mi připomínala skříň snad z Feldy, určitě díky řazení tyčkou odspodu.

Napsal: 07 úno 2013, 17:25
od Milosss
mecano píše:
Milosss píše:
mecano píše:

Jsou drahé proto,že je jich málo a se*e se v nich ložisko. Každý s tím jezdí,dokud se mu to nezastaví a pak brečí jak je drahá oprava. Když se to chytne hned na začátku,stojí oprava pár šupů.
A dá sa to celé so spojkou prehodiť za TDI verziu?
Na 100% to nevím,protože jsem převodovky opravoval,v jednom případě měnil za novou. Myslím že to ale bude problém. SDI má spoju ovládanou lankem,průměr spojky 190.
1.4TDI má hydrauliku a průměr spojky 215,216
Navíc TDI a SDI má jiné délky poloos,to znamená že unašeče na převodovce /diferáku/ jsou jinak.
A takto naprd to má každé SDI? Teda aj OCT1 alebo GolfIV? Všade má SDI lankom ovládanú spojku?

Napsal: 07 úno 2013, 19:04
od ThrashTheTrash
Milosss píše:
mecano píše:
Milosss píše: A dá sa to celé so spojkou prehodiť za TDI verziu?
Na 100% to nevím,protože jsem převodovky opravoval,v jednom případě měnil za novou. Myslím že to ale bude problém. SDI má spoju ovládanou lankem,průměr spojky 190.
1.4TDI má hydrauliku a průměr spojky 215,216
Navíc TDI a SDI má jiné délky poloos,to znamená že unašeče na převodovce /diferáku/ jsou jinak.
A takto naprd to má každé SDI? Teda aj OCT1 alebo GolfIV? Všade má SDI lankom ovládanú spojku?
Já lanko taky mám na POLU 6N1,ale felda je podobná,ale taky nepasuje,už nevím v čem to je jiný,ale vím že tam byl problém s řazením!VW POLO SDI tam má takovej domek složitej jak prase a z něj se přes jeden vývod převádí pohyb páky na tyčku řazení a naftová felda má jen podělaný táhlo robný do převodovky!

Pokud ne,tak mě opravte!

Jinak co vím, serou se i převodovkly na GIV a OCTAVIICH SDI,ale ty se daj sehnat kolem 10 tis,ale je to taky nejistý původ!Ale co vím, kamoš měl na kšef 2 fabie SDI a obě prodal a za měsíc převodovky KO!Nedávno sem dělal VW CADDY 2,0SDI, to samé, rachotila převodovka a vysypané takové dvojložisko na hřídelích! Naštěstí se nic nepoškodilo,ale opět SDI a převodovka KO! Tak nevím!

Napsal: 07 úno 2013, 19:22
od jirkiss
Dobry den, nedavno jsem koupil polo variant z roku 99. tykaji se problemy s prevodovkou a nebo naslednou koupi i me? nebo je prevodovka jina nez u klasickeho pola? Docela jste me vystrasili, protoze me jde razeni ztuha, ale nic nerachta a vsechny rychlosti jdou.

Napsal: 07 úno 2013, 19:29
od burton.b22
Netýka tam je převodovka uplně jiná.