Stránka 1 z 2
převodovka vw polo sdi
Napsal: 06 úno 2013, 13:43
od jan kůrka
zdravím všechny co vlastní DAS AUTO.prosím o radu.odešla mi převodovka na vw polo 1.9 sdi,rok 2000 typ 6n2,47 kw. motor asx jde mi o to jakou převodovku podle kodu mam sehnat nebo je-li více variant náhrady.
Napsal: 06 úno 2013, 19:35
od ThrashTheTrash
Nevím jak POLO 6N2 ale já mám doma 6N1 a už 3x jsem měl převodovku dole a 3x protoženej obal s ložiskem na hřídeli!Děsná bolest, nová převodovka to nehrozí, stará je drahá a vysype se většinou hned co jí namontuješ a repas co vím, tak vydržel lidem co znám a četl sem na netu tak pár tis km a vysralo se to zase!
Buď ti zde někdo poradí co tam dát jinýho, nebo to nechat spravit a jezdit zase dokud se to nerozesere!
Já to prostě nevyřešil!A inzeráty jsem dával 3x všude a 3x nikdo nemá nebo za 20 litrů starou mrdku vyjetou!
Napsal: 06 úno 2013, 21:24
od Milosss
Čo je na tej prevodovke také extrémne nedostatkové, že sa tak draho predáva a že sa nedá nahradiť TDI prevodovkou? Viem že SDI má inú spojku, no po prehodení spojky aj prevodovky by to nešlo?
Napsal: 06 úno 2013, 21:44
od mecano
Milosss píše:Čo je na tej prevodovke také extrémne nedostatkové, že sa tak draho predáva a že sa nedá nahradiť TDI prevodovkou? Viem že SDI má inú spojku, no po prehodení spojky aj prevodovky by to nešlo?
Jsou drahé proto,že je jich málo a se*e se v nich ložisko. Každý s tím jezdí,dokud se mu to nezastaví a pak brečí jak je drahá oprava. Když se to chytne hned na začátku,stojí oprava pár šupů.
Napsal: 06 úno 2013, 22:00
od ThrashTheTrash
Muj případ by ten že sem to auto koupil výhodně v našlapaný výbavě za pár korun,ale 2x dražší byla celá převodovka jak auto, ve firmě to navařili, spravili a cestou z opravny se to opět zadřelo původnímu majiteli a vytekl olej ven, tak sem to spravil zase po svým, vydrželo to asi 3 roky a teď sem to dělal zase, zatím to jezdí,ale do fašistánu pojedem pro starý harmary,tady je to děsný!Opravu mile rád zaplatím

ale když se to opět po opravě rozesere nebo to hučí jak cirkulárka,tak s tím nechci už nic mít

Napsal: 06 úno 2013, 22:05
od mecano
pokud už je to řešené tolikrát,tak to asi fakt nemá cenu. Sehnat někde od dědy co havaroval a neví, za co se sdi převodovka prodává

Napsal: 06 úno 2013, 22:46
od Milosss
mecano píše:Milosss píše:Čo je na tej prevodovke také extrémne nedostatkové, že sa tak draho predáva a že sa nedá nahradiť TDI prevodovkou? Viem že SDI má inú spojku, no po prehodení spojky aj prevodovky by to nešlo?
Jsou drahé proto,že je jich málo a se*e se v nich ložisko. Každý s tím jezdí,dokud se mu to nezastaví a pak brečí jak je drahá oprava. Když se to chytne hned na začátku,stojí oprava pár šupů.
A dá sa to celé so spojkou prehodiť za TDI verziu?
Napsal: 07 úno 2013, 10:20
od mecano
Milosss píše:mecano píše:Milosss píše:Čo je na tej prevodovke také extrémne nedostatkové, že sa tak draho predáva a že sa nedá nahradiť TDI prevodovkou? Viem že SDI má inú spojku, no po prehodení spojky aj prevodovky by to nešlo?
Jsou drahé proto,že je jich málo a se*e se v nich ložisko. Každý s tím jezdí,dokud se mu to nezastaví a pak brečí jak je drahá oprava. Když se to chytne hned na začátku,stojí oprava pár šupů.
A dá sa to celé so spojkou prehodiť za TDI verziu?
Na 100% to nevím,protože jsem převodovky opravoval,v jednom případě měnil za novou. Myslím že to ale bude problém. SDI má spoju ovládanou lankem,průměr spojky 190.
1.4TDI má hydrauliku a průměr spojky 215,216
Navíc TDI a SDI má jiné délky poloos,to znamená že unašeče na převodovce /diferáku/ jsou jinak.
Napsal: 07 úno 2013, 15:54
od ThrashTheTrash
Já to chtěl přehodit z POLA SDI ale bavíme se všichni o typu 6N1 nebo 6N2 je v nadpisu!Krátký POLO!
Jednou mi tu havaroval kamoš s POLEM SDI ale to bylo POLO CLASIC a řikam si,to je v pohodě,mám převodovku se vším a ono leda tak piču a šišky, řazení to má jak II GOLF 1,6D a musel bych to přehodit od šaltrpáky po systém řazení a kdoví jak by pásla převodovka do kastle,ale pochybuju, protože to POLO 6N1 to má strašně malou tu převodovku a z POLA CLASIC je velká prostě! Laboroval sem s tím asi pul roku na VW-CLUBU a tam taky každej říkal, že nic se tam nedá dát, kromě věcí co pasují mezi sebou-myslím vnitřnosti!
Jinak jednou mi volal týpek že má převodovku na prodej ale z benzinovyho POLA,ale to je všecko identicky,ale je opačně namontovanej starter, je z jiné strany!
Prostě je lepší to auto fakt prodat, pokud to je přijatelný,než se s tím srát!
Napsal: 07 úno 2013, 16:31
od burton.b22
Nevím jak SDI ale mněl jsem polo 6N1 1.9D a tam byl dvouhmotový setrvačník takže s benzínu to pasovat asi nebude. Jinak s polo clasik a nebo i ibiza taky ne je to uplně jiné.
Napsal: 07 úno 2013, 17:19
od Tomas.cz
Jsem kdysi viděl převodovku z naftovýho pola, netuším jestli to bylo D nebo SDi a ta převodovka mi připomínala skříň snad z Feldy, určitě díky řazení tyčkou odspodu.
Napsal: 07 úno 2013, 17:25
od Milosss
mecano píše:Milosss píše:mecano píše:
Jsou drahé proto,že je jich málo a se*e se v nich ložisko. Každý s tím jezdí,dokud se mu to nezastaví a pak brečí jak je drahá oprava. Když se to chytne hned na začátku,stojí oprava pár šupů.
A dá sa to celé so spojkou prehodiť za TDI verziu?
Na 100% to nevím,protože jsem převodovky opravoval,v jednom případě měnil za novou. Myslím že to ale bude problém. SDI má spoju ovládanou lankem,průměr spojky 190.
1.4TDI má hydrauliku a průměr spojky 215,216
Navíc TDI a SDI má jiné délky poloos,to znamená že unašeče na převodovce /diferáku/ jsou jinak.
A takto naprd to má každé SDI? Teda aj OCT1 alebo GolfIV? Všade má SDI lankom ovládanú spojku?
Napsal: 07 úno 2013, 19:04
od ThrashTheTrash
Milosss píše:mecano píše:Milosss píše:
A dá sa to celé so spojkou prehodiť za TDI verziu?
Na 100% to nevím,protože jsem převodovky opravoval,v jednom případě měnil za novou. Myslím že to ale bude problém. SDI má spoju ovládanou lankem,průměr spojky 190.
1.4TDI má hydrauliku a průměr spojky 215,216
Navíc TDI a SDI má jiné délky poloos,to znamená že unašeče na převodovce /diferáku/ jsou jinak.
A takto naprd to má každé SDI? Teda aj OCT1 alebo GolfIV? Všade má SDI lankom ovládanú spojku?
Já lanko taky mám na POLU 6N1,ale felda je podobná,ale taky nepasuje,už nevím v čem to je jiný,ale vím že tam byl problém s řazením!VW POLO SDI tam má takovej domek složitej jak prase a z něj se přes jeden vývod převádí pohyb páky na tyčku řazení a naftová felda má jen podělaný táhlo robný do převodovky!
Pokud ne,tak mě opravte!
Jinak co vím, serou se i převodovkly na GIV a OCTAVIICH SDI,ale ty se daj sehnat kolem 10 tis,ale je to taky nejistý původ!Ale co vím, kamoš měl na kšef 2 fabie SDI a obě prodal a za měsíc převodovky KO!Nedávno sem dělal VW CADDY 2,0SDI, to samé, rachotila převodovka a vysypané takové dvojložisko na hřídelích! Naštěstí se nic nepoškodilo,ale opět SDI a převodovka KO! Tak nevím!
Napsal: 07 úno 2013, 19:22
od jirkiss
Dobry den, nedavno jsem koupil polo variant z roku 99. tykaji se problemy s prevodovkou a nebo naslednou koupi i me? nebo je prevodovka jina nez u klasickeho pola? Docela jste me vystrasili, protoze me jde razeni ztuha, ale nic nerachta a vsechny rychlosti jdou.
Napsal: 07 úno 2013, 19:29
od burton.b22
Netýka tam je převodovka uplně jiná.