vymena setrvaku o2 tdi 103kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- este
- Aktivista
- Příspěvky: 4920
- Registrován: 19 zář 2007, 15:34
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
vymena setrvaku o2 tdi 103kw
jen tak pro zajimavost bylo mi receno ze to ve 2 lidech zmakne za 29 minut... Ja se proste ve 2 lidech do pul hodky s demontazi prevodovky a setrvaku + montazi zpet nevlezu.. Je teda pravda ze sem to nikdy nestopoval ani sem extremne nepospichal ale tohle mi prijde lehce pritazeny za vlasy.. Jaky mate casy vy? Ja to v pomdeli schvalne stopnu a dam vedet
VW T5 GP 103 KW long
2h když budeš rychlej a se vzduchem to jeden člověk dá ale 29min je scifi
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Taky už jsem se dozvěděl, že počátek vstřiku se na TDi nastavuje jen diagnostikou a nikoli mechanicky, že se naťuká do programu, motoru se zvednou otáčky, počátek se programem nastaví a otáčky se zase sníží.
Osobně bych tomuhle času moc nevěřil, pamatuju, když jezdili závody Felicia KIT-CAR tak na výměnu převodovky se spojkou v depu měli cca 20-25min, ale jeden mechanik ležel pod autem, druhej cosi štrachal u kol, třetí klečel na chladičovce a montoval zezhora a čtvrtej vybaloval nd z bedny.

Osobně bych tomuhle času moc nevěřil, pamatuju, když jezdili závody Felicia KIT-CAR tak na výměnu převodovky se spojkou v depu měli cca 20-25min, ale jeden mechanik ležel pod autem, druhej cosi štrachal u kol, třetí klečel na chladičovce a montoval zezhora a čtvrtej vybaloval nd z bedny.
Je třeba se taky zeptat, zda poté auto funguje..To je podstatná informace, tyhle rekordy jsou k ničemu..Třeba na závodech tam polovina píčovin , co má normální auto není, je to k tomu uzpůsobené..Kdysi demontovali motor u brouka asi 5 minut, jenže vše bylo připravené, motor držely 2 šrouby, vše narafičené, nacvičené...Je to iluze. Stačí jeden zarezlý šroub a můžou jít na bruslení...Pořádná práce potřebuje pořádný čas, jakmile není stojí to za hovno... 

nepropadat panice...
proto platí staré pravidlo všeliko kvaltování pro hovado dobré jest....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 735
- Registrován: 09 pro 2010, 20:39
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 735
- Registrován: 09 pro 2010, 20:39
když motor dost odtlačíš, skříň dobře natočíš a nakloníš tak jde celkem dobře. Ale 6Q je težkej a v jednom se tam v teplejch dává docela špatně
Lepší je unašeč osy sundat,pokud tím myslíte tu osu..

Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI