Fabia 1.2HTP nemá tlaky :-(

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

LTZ400M
Nováček
Příspěvky: 15
Odpovědi: 0
Registrován: 04 pro 2009, 19:45

Fabia 1.2HTP nemá tlaky :-(

Příspěvek od LTZ400M »

Dobrý den,mám prosbu.Na fábce 1.2HTP motor BMD naměřeny tlaky na válcích 12-6-9.
Dočetl jsem se zde na fórum,že stačí nechat udělat hlavu a buď vyměnit kat,nebo vybouchat :D Otázka zní co vyjde levněji,koupit starší motor,nebo nechat udělat ten stávající.Chci to auto pro manželku,tak sonduji zda koupit nebo ne.Auto má najeto cca 270 tis.Předem díky za radu.
Uživatelský avatar
mecano
Přispěvovatel
Příspěvky: 375
Odpovědi: 0
Registrován: 24 dub 2006, 20:07
Bydliště: Břeclav

Re: Fabia 1.2HTP nemá tlaky :-(

Příspěvek od mecano »

LTZ400M píše:Dobrý den,mám prosbu.Na fábce 1.2HTP motor BMD naměřeny tlaky na válcích 12-6-9.
Dočetl jsem se zde na fórum,že stačí nechat udělat hlavu a buď vyměnit kat,nebo vybouchat :D Otázka zní co vyjde levněji,koupit starší motor,nebo nechat udělat ten stávající.Chci to auto pro manželku,tak sonduji zda koupit nebo ne.Auto má najeto cca 270 tis.Předem díky za radu.
Když koupíš starší,je dost možné že na tom bude podobně. Radši udělej hlavu.
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
LTZ400M
Nováček
Příspěvky: 15
Odpovědi: 0
Registrován: 04 pro 2009, 19:45

Příspěvek od LTZ400M »

To si myslím taky,ale sonduju,zda se to nevyplatí risknout.Cena staršího motoru +- 8tis přehodit 3tis.olej filtr.Udělat hlavu cca 3tis + těsnění olej filtr samozřejmě také.Jde mě o to,abych neudělal hlavu nenechal namontovat a bylo by to stejné jako předtím.Četl jsem,že tenhle moto se nekroužkuje,ale radši bych nějaké praktické zkušenosti,od někoho kdo už toto také řešil.
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5707
Odpovědi: 1
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

stačí ked necháš spravit hlavu plus necháš vymenit vodítka ventilú budu tam popodpalované ventily. už sme jich dosť robili a všetky jazdia ďalej
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
LTZ400M
Nováček
Příspěvky: 15
Odpovědi: 0
Registrován: 04 pro 2009, 19:45

Příspěvek od LTZ400M »

OK můžeš mě napsat +- cenu,klidně do SZ
LTZ400M
Nováček
Příspěvky: 15
Odpovědi: 0
Registrován: 04 pro 2009, 19:45

Příspěvek od LTZ400M »

Někde tady byl odkaz na firmu co ty hlavy dělá,ale nemůžu ho najít,nemá to ho někdo?Prosím (wallbash)
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9183
Odpovědi: 1
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

odhadnu že do 8000 se musíš vejít (je tam daná rezerva aby mě tu někdo neosočoval že jsem řekl že to bude za xx a ono je to o x víc.). tam je blbý že pro sundání hlavy aby jsi rozebral celej motor he he he
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
LTZ400M
Nováček
Příspěvky: 15
Odpovědi: 0
Registrován: 04 pro 2009, 19:45

Příspěvek od LTZ400M »

Takže do 10 strop,už jsem našel i ten odkaz co jsem potřeboval.Myslel jsem tuto firmu-
http://www.motorcentrum.eu/motorcentrum/?page_id=29 nějaká zkušenost?Jinak díky za rychlé odpovědi :-)
hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Bydliště: KN. SK

Příspěvek od hubo44 »

To je dobra cena a maš pokoj. Inak sam si to robim doma len treba špicialna freza na sedla ta klascka si ani nevrzne ktore sme použivali na 120-tku.
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4287
Odpovědi: 0
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

a co kat ? udělá hlavu a kat mu jí odpálí znova (wallbash)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
LTZ400M
Nováček
Příspěvky: 15
Odpovědi: 0
Registrován: 04 pro 2009, 19:45

Příspěvek od LTZ400M »

Kat jsem myslel,že se opraví majzlíkem (rofl) je to auto za 15 tis.
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2008, 18:15

Příspěvek od Fulltank »

pokud vymeni i voditka tak se kat nemusi, maji potom uz vetsi vuli a podpaleni se nestane. Kdyz uz to bude rozebrany vymenil bych napinak retezu ;) je to par korun a obcas taky zazlobi.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33578
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Fulltank píše:pokud vymeni i voditka tak se kat nemusi, maji potom uz vetsi vuli a podpaleni se nestane. Kdyz uz to bude rozebrany vymenil bych napinak retezu ;) je to par korun a obcas taky zazlobi.
a co řeší výměna napínáku, spravidla je řetěz tak vytahaný že není co napínat při 27O,OOO nevymlátit kat je hazard
LTZ400M
Nováček
Příspěvky: 15
Odpovědi: 0
Registrován: 04 pro 2009, 19:45

Příspěvek od LTZ400M »

Takže,aby se to nezvrtlo to nějakých hádek atd...Pochopil jsem správně postup-nechat udělat komplet hlavu včetně vodítek,vymlátit kat,napínák +řetěz jsem bral jako samozřejmost,že nechám udělat.Po tady tom postupu by to tedy mělo makat v pohodě :-)
hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Bydliště: KN. SK

Příspěvek od hubo44 »

Ked to ma 270tis. tak by som to automaticky prekružkoval. Po repas hlavy to začne brať olej. Nechcem ťa strašiť.
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“