Diagnostika zapalovací cívky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Diagnostika zapalovací cívky
Dobrý den,
prosím Vás, neporadil by mi někdo jak správně diagnostikovat 4pinovou zapalovací cívku VW Golf 16 V GTI rv. 1994. Jde mi o popis pinů, a co na jakém pinu naměřit. Děkuji moc za pomoc
prosím Vás, neporadil by mi někdo jak správně diagnostikovat 4pinovou zapalovací cívku VW Golf 16 V GTI rv. 1994. Jde mi o popis pinů, a co na jakém pinu naměřit. Děkuji moc za pomoc
diagnostika
Ty cívky jsou 4, každá samostatná pro jednu svíčku. Je to cívka s dlouhým nástavcem. Neporadil by mi někdo jaký konkrétní osciloskop + jeho orientační cenu. Děkuji
Re: diagnostika
Osciloskop jakýkoliv se dá říct. Stačí cívky nadstavit mezikusem...zapalovacím kabelem /jeden konec na svíčku,jeden do cívky/ pak vysokonapěťový snímač nacvakneš na tento kabel a můžeš snímat sekundár. Cívku necháš vytaženou venku a zapojenou.fafejta píše:Ty cívky jsou 4, každá samostatná pro jednu svíčku. Je to cívka s dlouhým nástavcem. Neporadil by mi někdo jaký konkrétní osciloskop + jeho orientační cenu. Děkuji
http://www.diagnostic-shop.cz/eshop/pro ... i-adapter/
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
Re: Diagnostika zapalovací cívky
Jseš si jistý rv.?fafejta píše:Dobrý den,
prosím Vás, neporadil by mi někdo jak správně diagnostikovat 4pinovou zapalovací cívku VW Golf 16 V GTI rv. 1994. Jde mi o popis pinů, a co na jakém pinu naměřit. Děkuji moc za pomoc
Možná jsi chtěl napsat 2004?
Kód motoru by taky neškodil aby někdo byl schopen ti poradit...
Naposledy upravil(a) Čert dne 27 úno 2013, 22:39, celkem upraveno 1 x.
Diagnostika zapalovací cívky
Kód motoru nevím jaký je. Nevím kde ho vůbec hledat. Motor je složený z různých typů vozu. Blok je asi z nějaké Audi 80 rv. 1994 s vrtáním 82,5 mm a hlava z VW Golf GTI 16V. Elektronika je Haltech. Je to složený pro závodní účely, přeplňované velkým turbem Garrett GT 3582 R. Prosím Vás zajímalo by mne:
1) Kde hledat kód motoru (bloku motoru)
2) Potřeboval bych zjistit jaké piny u té zapalovací cívky jsou pro primární vinutí. Tušil bych to "+" a "INP" ale je to jen domněnka. Motor nemá vačkový snímač, tudíž cívky pálí paralelně.
Děkuji za případnou pomoc
1) Kde hledat kód motoru (bloku motoru)
2) Potřeboval bych zjistit jaké piny u té zapalovací cívky jsou pro primární vinutí. Tušil bych to "+" a "INP" ale je to jen domněnka. Motor nemá vačkový snímač, tudíž cívky pálí paralelně.
Děkuji za případnou pomoc