Diagnostika zapalovací cívky

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
fafejta
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 31 říj 2008, 21:45
Odpovědi: 0

Diagnostika zapalovací cívky

Příspěvek od fafejta »

Dobrý den,
prosím Vás, neporadil by mi někdo jak správně diagnostikovat 4pinovou zapalovací cívku VW Golf 16 V GTI rv. 1994. Jde mi o popis pinů, a co na jakém pinu naměřit. Děkuji moc za pomoc
Uživatelský avatar
mecano
Přispěvovatel
Příspěvky: 375
Registrován: 24 dub 2006, 20:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od mecano »

měření odporu ti bude k ničemu...i pokud naměříš hodnoty jaké mají být,civka nemusí fungovat. 100%ní diagnostika cívky jedině osciloskopem.

Jinak není ta cívka spíš 3 pin?
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
Uživatelský avatar
Čert
Přispěvovatel
Příspěvky: 867
Registrován: 26 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Prágl

Příspěvek od Čert »

Stačí ti toto?


Obrázek
fafejta
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 31 říj 2008, 21:45
Odpovědi: 0

diagnostika

Příspěvek od fafejta »

Ty cívky jsou 4, každá samostatná pro jednu svíčku. Je to cívka s dlouhým nástavcem. Neporadil by mi někdo jaký konkrétní osciloskop + jeho orientační cenu. Děkuji
Uživatelský avatar
mecano
Přispěvovatel
Příspěvky: 375
Registrován: 24 dub 2006, 20:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav

Re: diagnostika

Příspěvek od mecano »

fafejta píše:Ty cívky jsou 4, každá samostatná pro jednu svíčku. Je to cívka s dlouhým nástavcem. Neporadil by mi někdo jaký konkrétní osciloskop + jeho orientační cenu. Děkuji
Osciloskop jakýkoliv se dá říct. Stačí cívky nadstavit mezikusem...zapalovacím kabelem /jeden konec na svíčku,jeden do cívky/ pak vysokonapěťový snímač nacvakneš na tento kabel a můžeš snímat sekundár. Cívku necháš vytaženou venku a zapojenou.
http://www.diagnostic-shop.cz/eshop/pro ... i-adapter/
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

pak ještě kleště na primár. část a trochu znalostí.
Uživatelský avatar
Čert
Přispěvovatel
Příspěvky: 867
Registrován: 26 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Prágl

Re: Diagnostika zapalovací cívky

Příspěvek od Čert »

fafejta píše:Dobrý den,
prosím Vás, neporadil by mi někdo jak správně diagnostikovat 4pinovou zapalovací cívku VW Golf 16 V GTI rv. 1994. Jde mi o popis pinů, a co na jakém pinu naměřit. Děkuji moc za pomoc
Jseš si jistý rv.?
Možná jsi chtěl napsat 2004?
Kód motoru by taky neškodil aby někdo byl schopen ti poradit...
Naposledy upravil(a) Čert dne 27 úno 2013, 22:39, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Čert
Přispěvovatel
Příspěvky: 867
Registrován: 26 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Prágl

Příspěvek od Čert »

Obrázek
fafejta
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 31 říj 2008, 21:45
Odpovědi: 0

Diagnostika zapalovací cívky

Příspěvek od fafejta »

Kód motoru nevím jaký je. Nevím kde ho vůbec hledat. Motor je složený z různých typů vozu. Blok je asi z nějaké Audi 80 rv. 1994 s vrtáním 82,5 mm a hlava z VW Golf GTI 16V. Elektronika je Haltech. Je to složený pro závodní účely, přeplňované velkým turbem Garrett GT 3582 R. Prosím Vás zajímalo by mne:
1) Kde hledat kód motoru (bloku motoru)
2) Potřeboval bych zjistit jaké piny u té zapalovací cívky jsou pro primární vinutí. Tušil bych to "+" a "INP" ale je to jen domněnka. Motor nemá vačkový snímač, tudíž cívky pálí paralelně.
Děkuji za případnou pomoc
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

myslím že u této cívky je uvnitř koncový stupen prim. části tak že primarní cívku bez otevření koncového stupně nezměříš.Co je tam za řízení bosch
ME7.5?Co ti to dělá nebo nedělá?
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“