
Měření výkonu s tuning boxem

Použitá úprava: TMC Tuning Box, výrobce TMC Motorsport (UK)
Zatím naprostá spokojenost. Spotřeba se nijak nezvýšila, zrychlení 0-100 za 10 sec.
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři





A ten krouťák skoro 210 Nm mají taky běžně v sérii ??? Nebo ten taky závisí na teplotě?JasteR píše:Je to jednoduchy, realny vykon mas cca94PS a po uprave cca111PS.. bezne maji tyhle motory do 95PS v serii max.. nekdo majitele pekne ojebal..pokud si mysli, ze ma opravdu motor takovy vykon..
napr. zde:
NEW VW Golf 7 1.2TSI (86HP) - Měření série - DIESELPOWER
Video: Youtube
prepsal bych hlavicku topicu na 1.2TSI 63kw to 81kw
kokoi píše:3) Jak teplota nasávaného vzduchu ovlivňuje normovaný výkon je popsáno zde
Fesak, ma to jednu chybu.... ze ty to nemas merane s korekciou DIN 70020 ale s korekciou ISO 1585, ktora je na teplotu nasavaneho vzduchu o dost citlivejsia... Je to samozrejme tvoja vec comu chces verit, ja ti za mna mozem povedat ze takato vykonova korekcia (9%) nie je celkom korektnakokoi píše:I kdybych připustil, že teplota nasávaného vzduchu by měla být např. jen o 5 C vyšší než okolní telota, tj 32,5 C, pak by normovaný výkon za daných podmínek vyšel podle výše uvedeného vzorce 87,4 KW, což je pořád velice slušný výsledek
Prave v tom je ten problem, ze hodnota sa nema brat z MAP cidla ale zo samostatneho cidla umiestneneho v motorovom priestore odkial sa saje vzduch, resp. vo filterboxe... Pokial su hodnoty nasavaneho vzduchu nizsie tak to ovplyvni korekciu vykonu do zapornych cisel.... pride ti na tom logicke ze by to niekto chcel tymto sposobom "zneuzivat"?kokoi píše: 2) Teplota nasávaného vzduchu 53 C je velmi uvěřitelná hodnota, pokud vezmu v úvahu, že si MAHA bere údaj z čidla před turbem a vzduch prochází rozpáleným motorovým prostorem. Naopak směšné mi přijdou grafy, kde je údaj teploty nasávaného vzduchu nižší než teploty okolí. A není jich na netu málo.
Vykonove korekcie pri merani samozrejme alikvotne upravuju aj hodnoty krutiaceho momentu....kokoi píše:A ten krouťák skoro 210 Nm mají taky běžně v sérii ??? Nebo ten taky závisí na teplotě?
Na silnici, ale dost amatérsky. Asi by šlo dosáhnout lepšího výsledku, kdyby byl čas si to trochu nacvičit. Tady je video:bjukemen píše:..zrychlenie bolo merane na ceste.?
To by predsa nedavalo zmysel.... korekcie vykonu su na to aby prisposobili hodnoty merania okolitym (premenlivym) podmienkam.... to ze IC ma nejaku ucinnost (resp. kazdy druh ma inu) a ze teplota nasavaneho (stlaceneho) vzduchu do motora zvycajne je okolo tych 50 st.C je bezna vec, nema sa preco kvoli tomu neajko dramaticky korigovat vykon motora, lebo IC je sucastou celku motora ako uzavreteho systemu vykonavajuceho pracu. Teplota a vlhkost vzduchu pred stlacenim je uz vec druha, pretoze tam je to normovane na hodnotu 20 st.C.kokoi píše:edit: ono je také možné, že výpočet korekce má tahle brzda nastaven přímo na teplotu vzduchu na vstupu do turba, což by nakonec bylo i logické, protože to je hodnota, která skutečně do motoru leze.