Vw Tuareg dpf filtr
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vw Tuareg dpf filtr
chlapy jde o vw tuareg r.v.08 3,0TDI a piše tyto chyby P0546-obvod snimače teploty vyfukových plynu 1řada valcu snimač 1-vysoký signal.Dale P242F-čistič přeplněn další zavada P2002 zachycovač částic/pod prahovou hodnotou.Když sem se dival do bloku hodnot tak teplota před katalizátorem 88 stupnu a za katalyzátorem 224 stupnu.Stači teda vyměnit jen to čidlo teploty?
Měnil sem čidlo teploty vyfukových plynu hned to první.Snimač tlaku sem pak dostal ve vw zdarma nebo to pry odchazi tak ho davaji zadarmo.Ale stejně pořád nešla spustit regenerace tak přehrávaly soft.benchi píše:Cau, resim stejny problem na Touaregu BKS, diagnosa pise chybu senzoru G235- P0546, ktery snimac jsi nakonec menil?
Co si mam představit pod pojmem starat se o DPF? Přečíst mu každej večer pohádku?
Ne vážně, jak by se člověk asi moch starat o DPF, pochopim třeba auta s močovinou, ale bez ní je to jen na jednotce, kdy a jak spustí regeneraci, jinak teda nevim. A asi po zkončení životnosti vyměnit, jako třeba pásy, bagy atd. ale kdo to dělá že?

Ne vážně, jak by se člověk asi moch starat o DPF, pochopim třeba auta s močovinou, ale bez ní je to jen na jednotce, kdy a jak spustí regeneraci, jinak teda nevim. A asi po zkončení životnosti vyměnit, jako třeba pásy, bagy atd. ale kdo to dělá že?

Elektronika auta a technika........
776 829390
776 829390
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Nejaka blbost ten dif tlak. 0 mbar ????
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Dobrý den pánové,
mohl bych poprosit jestli by se někdo mohl vyjádřít k hodnotám na obrázku? jedná se DPF z mého touarega 2013 CRCA 180kW najeto 230 Tkm, auto je po opravě - bylo prasklé těsnění pod hlavou a turbo po repasu protože bralo olej. Zajímá mě tedy jestli stav DPF nějak odpovídá najetým km nebo zda se na tom prasklé těsnění a problém s turbem na stavu nějak podepsali.
Doufám jsem vyčetl hodnoty které jsou k posouzení potřeba

mohl bych poprosit jestli by se někdo mohl vyjádřít k hodnotám na obrázku? jedná se DPF z mého touarega 2013 CRCA 180kW najeto 230 Tkm, auto je po opravě - bylo prasklé těsnění pod hlavou a turbo po repasu protože bralo olej. Zajímá mě tedy jestli stav DPF nějak odpovídá najetým km nebo zda se na tom prasklé těsnění a problém s turbem na stavu nějak podepsali.
Doufám jsem vyčetl hodnoty které jsou k posouzení potřeba

VW Touareg, A4 cabrio, Ford Mustang
Jak dlouho to jezdilo s tím turbem, když to bralo olej, kolik to sežralo chladicí kapaliny? Upravovalo se nastavení kolem toho DPF filtru nebo jsou ty hodnoty z měřených hodnot bez zásahu tak, jak je počítalo auto?
Poslední dva řádky ukazují, že je filtr naplněn neregenerovatelným popílkem z cca 1/3 plánovaného mezního množství
Poslední dva řádky ukazují, že je filtr naplněn neregenerovatelným popílkem z cca 1/3 plánovaného mezního množství

Naposledy upravil(a) Rayx dne 21 kvě 2020, 09:44, celkem upraveno 1 x.