Vw Tuareg dpf filtr

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

karter
Aktivista
Příspěvky: 1495
Registrován: 07 lis 2009, 14:46
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Vw Tuareg dpf filtr

Příspěvek od karter »

chlapy jde o vw tuareg r.v.08 3,0TDI a piše tyto chyby P0546-obvod snimače teploty vyfukových plynu 1řada valcu snimač 1-vysoký signal.Dale P242F-čistič přeplněn další zavada P2002 zachycovač částic/pod prahovou hodnotou.Když sem se dival do bloku hodnot tak teplota před katalizátorem 88 stupnu a za katalyzátorem 224 stupnu.Stači teda vyměnit jen to čidlo teploty?
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3882
Registrován: 23 led 2006, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od cosby »

Je možné,že díky nefunkčnímu čidlu došlo k zaplnění DPF.Vymeň ho,vynuť regeneraci pokud bude potřeba
karter
Aktivista
Příspěvky: 1495
Registrován: 07 lis 2009, 14:46
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od karter »

cosby píše:Je možné,že díky nefunkčnímu čidlu došlo k zaplnění DPF.Vymeň ho,vynuť regeneraci pokud bude potřeba
Ok diky za info vyměnim a uvidim.Také jsi myslim že kvuli nizke teplotě před katem nezpusti regeneraci.
karter
Aktivista
Příspěvky: 1495
Registrován: 07 lis 2009, 14:46
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od karter »

karter píše:
cosby píše:Je možné,že díky nefunkčnímu čidlu došlo k zaplnění DPF.Vymeň ho,vynuť regeneraci pokud bude potřeba
Ok diky za info vyměnim a uvidim.Také jsi myslim že kvuli nizke teplotě před katem nezpusti regeneraci.
\neměl by někdo z etky nakres toho snimače teploty diky moc.
benchi
Přispěvovatel
Příspěvky: 332
Registrován: 10 lis 2009, 21:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od benchi »

Cau, resim stejny problem na Touaregu BKS, diagnosa pise chybu senzoru G235- P0546, ktery snimac jsi nakonec menil?
karter
Aktivista
Příspěvky: 1495
Registrován: 07 lis 2009, 14:46
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od karter »

benchi píše:Cau, resim stejny problem na Touaregu BKS, diagnosa pise chybu senzoru G235- P0546, ktery snimac jsi nakonec menil?
Měnil sem čidlo teploty vyfukových plynu hned to první.Snimač tlaku sem pak dostal ve vw zdarma nebo to pry odchazi tak ho davaji zadarmo.Ale stejně pořád nešla spustit regenerace tak přehrávaly soft.
zx6ninja
Aktivista
Příspěvky: 3199
Registrován: 31 říj 2009, 08:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Humpolec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zx6ninja »

G235 je přímo v turbu
Uživatelský avatar
Koreks
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 22 srp 2013, 13:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Koreks »

Zdravim, někde jsem četl že když se o ten filtr nestaráš tak ti hrozí i požár auta. sousedovi tedy touareg chytnul přímo na silnici, tvrdil že to prý bylo od DPF filtru ale jestli je pravda nevím, kdyžtak mě neukamenujte :?
F1 2000 1,9 TDI 74kw combi Comfort
Obrázek
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Odpovědi: 1
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

Co si mam představit pod pojmem starat se o DPF? Přečíst mu každej večer pohádku? (noteeth)

Ne vážně, jak by se člověk asi moch starat o DPF, pochopim třeba auta s močovinou, ale bez ní je to jen na jednotce, kdy a jak spustí regeneraci, jinak teda nevim. A asi po zkončení životnosti vyměnit, jako třeba pásy, bagy atd. ale kdo to dělá že? :D
Elektronika auta a technika........
776 829390
benchi
Přispěvovatel
Příspěvky: 332
Registrován: 10 lis 2009, 21:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od benchi »

Dekuji, ve VW mne rekli vymenit vsechny tri pred dpf, ale o zadnem snimaci zdarma nic.
benchi
Přispěvovatel
Příspěvky: 332
Registrován: 10 lis 2009, 21:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od benchi »

Tak po vymene G235 zadna chyba v RJ motoru, ale teplota pred katem je stale 551 stupnu. Co s tim?
Obrázek
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Nejaka blbost ten dif tlak. 0 mbar ????
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
benchi
Přispěvovatel
Příspěvky: 332
Registrován: 10 lis 2009, 21:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od benchi »

Prave... auto najeto 190 tis. km,majitel to ma asi mesic a pres turbo mu to zralo olej. Chladice a hadice jsem vycistil, na DPF jsem pouzil od Normfestu cistic DPF100. Auto se mi zda malinko linejsi, zkusim jeste vytahnout komplet vyfuk a udelat proplach...dik
olafo
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 20 kvě 2020, 21:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od olafo »

Dobrý den pánové,

mohl bych poprosit jestli by se někdo mohl vyjádřít k hodnotám na obrázku? jedná se DPF z mého touarega 2013 CRCA 180kW najeto 230 Tkm, auto je po opravě - bylo prasklé těsnění pod hlavou a turbo po repasu protože bralo olej. Zajímá mě tedy jestli stav DPF nějak odpovídá najetým km nebo zda se na tom prasklé těsnění a problém s turbem na stavu nějak podepsali.
Doufám jsem vyčetl hodnoty které jsou k posouzení potřeba

Obrázek
VW Touareg, A4 cabrio, Ford Mustang
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Jak dlouho to jezdilo s tím turbem, když to bralo olej, kolik to sežralo chladicí kapaliny? Upravovalo se nastavení kolem toho DPF filtru nebo jsou ty hodnoty z měřených hodnot bez zásahu tak, jak je počítalo auto?

Poslední dva řádky ukazují, že je filtr naplněn neregenerovatelným popílkem z cca 1/3 plánovaného mezního množství ;)
Naposledy upravil(a) Rayx dne 21 kvě 2020, 09:44, celkem upraveno 1 x.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“