Audi A6 3.0tdi zdochla

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
sharan933
Přispěvovatel
Příspěvky: 400
Registrován: 08 led 2008, 16:25
Odpovědi: 0
Bydliště: slovensko

Audi A6 3.0tdi zdochla

Příspěvek od sharan933 »

mam tu audi A6 3.0tdi zdochla za jazdy diag.pise 000512 chyba v el.obvoduvstrikovace,000628 vstrikovaci ventil 5 zkrat na plus sporadicka,000631vstrikovaci ventil 6 zkrat na plus sporadicka,004162 napajeni vstikovaciho ventilu B chyba v el. obvodu,000625 vstrikovaci ventil 4 zkrat na plus sporadicka stretol sa uz niekto s takym problemom?
ZAUDI
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 08 lis 2009, 13:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od ZAUDI »

možná prodřená kabeláž u naftového filtru
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

to vypadá spíš na problém co je i u PPD, zkrat nějakýho vstřiku 4, 5 nebo 6
Aiworry
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 23 čer 2011, 20:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Aiworry »

ted mel znamej neco podobnyho. z cerpadla leteli spony do vstriku a stejny zavady. je v tom 92000 kč.
cerpadlo, proplach, vstriky, atd.
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Aiworry píše:ted mel znamej neco podobnyho. z cerpadla leteli spony do vstriku a stejny zavady. je v tom 92000 kč.
cerpadlo, proplach, vstriky, atd.
To by psalo všech 6 vstřiků, ne?
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
sharan933
Přispěvovatel
Příspěvky: 400
Registrován: 08 led 2008, 16:25
Odpovědi: 0
Bydliště: slovensko

Příspěvek od sharan933 »

nadrz otvorena ziadne necistoty tam neboli
josef10
Aktivista
Příspěvky: 1181
Registrován: 29 led 2010, 22:01
Odpovědi: 0

Re: Audi A6 3.0tdi zdochla

Příspěvek od josef10 »

sharan933 píše:mam tu audi A6 3.0tdi zdochla za jazdy diag.pise 000512 chyba v el.obvoduvstrikovace,000628 vstrikovaci ventil 5 zkrat na plus sporadicka,000631vstrikovaci ventil 6 zkrat na plus sporadicka,004162 napajeni vstikovaciho ventilu B chyba v el. obvodu,000625 vstrikovaci ventil 4 zkrat na plus sporadicka stretol sa uz niekto s takym problemom?
Jen se zeptam, nepremyslel majitel o navsteve autor. servisu? Ze by nemel na banany? .....Nemyslim to nijak zle..... Jinak v lednu jsem nechal naseho Passata B6 2.0 16V TDI v servisu a 4 vstriky se menily za 30 tisic Kč.... a to byla cena na akci... a stejne to porad hazi nouzak.. 125000 km najeto.... Rikam to jen proto, ze to laborovani bude stat dost penez a vysledek nejisty.... Casove to muze byt beh na dlouhou trat....
Aiworry
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 23 čer 2011, 20:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Aiworry »

sharan933 píše:nadrz otvorena ziadne necistoty tam neboli
nadrz muze byt cista, ale muze delat spony cerpadlo a ty pak litaj do vstriku.
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

vytoč na čerpadle snimač tlaku a strč tam magnet... poprípade na rail rampe v zadu net. ak su tam pliliny, ták vysokotlake čerpadlo pa pa, a ako pisla kolega hore, na nedoplatenie sa... toto sposobuje preaditivovane shell palivo. aj pripis od vw a audi to je v TPI prispevku
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“