Polomotor BLS - BMM

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Vlado158
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2013, 16:32
Kontaktovat uživatele:

Polomotor BLS - BMM

Příspěvek od Vlado158 »

Dneska som sa dozvedel, pri zháňaní polomotoru 1,9 TDi - BLS (určite viete čo sa stalo :D ) mi bolo povedané, že Blok, Kľuka, Piesty, sa dajú bez problémov dať z 2,0 TDI - 103kw - BMM, vraj je to ešte lepšie, lebo sú hrubšie piesty, silnejšia kľuka a pod ... motor vraj bude mať iba o pár koní viac, nič viac ... chlap to vraj takto spájal viac krát .... samozrejme hlava, vstreky, turbo z BLS.
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Odpovědi: 0
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

no spodek určitě stejnej není ;)
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Vlado158
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2013, 16:32
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlado158 »

Biimbo píše:no spodek určitě stejnej není ;)

Chlap mi to tvrdil, že BMM a BLS určite ... dokonca, ako som už písal, že to tak aj niekoľko krát riešil a je stým pokoj ... asi chcel predať :D
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

když použiješ celej polomotor nebo motor s hlavou a dáš na to turbo z BLS a vstřiky, tak to bez problémů rozchodíš, akorát nebudeš mít BLS 1,9 , ale 2,0 TDI
Vlado158
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2013, 16:32
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlado158 »

Ale je to vraj spoľahlivejšia varianta ... s ojnicami sa tam problém nevyskytuje ... je tam silnejšia kľuka, hrubšie válce atď ... asi to skúsim, keď mám rozhodený motor v servise ... chlapci mi to urobia, dúfam, že to všetko sadne ako má ...
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

a dal bych tam i turbo z BMM, je určitě lepší než to 3K
Vlado158
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2013, 16:32
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlado158 »

Mám BMM - vstreky, vačku a turbo (ale mám dve autá stýmto motorom). Z BLS mi zostalo - hlava, vstreky, vačka a turbo ... všetko je v dobrom stave ... takže mám kúpiť len polomotor z BMM - blok, kľuku, piesty? Hlava môže byť z BLS?
AUDI A4 2,0 TDi CR, ŠKODA Superb 2,0 TDi CR/125kw/4x4, ŠKODA Octavia III 1,6 TDi/77kw, ŠKODA Rapid 1,2TSI/63kw, ŠKODA Rapid SB 1,6 TDi/66kw, SEAT Leon II 2,0 TDi PD/103kw-BMM, VW Golf V 1,9 TDi PD/77kw-BLS/Bluemotion, ŠKODA Fabia III 1,2 TSI/81kw
Vlado158
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2013, 16:32
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlado158 »

Nejaké iné názory na túto tému? Myslím, že to pomôže viacerým majiteľom BXE a BLS.
AUDI A4 2,0 TDi CR, ŠKODA Superb 2,0 TDi CR/125kw/4x4, ŠKODA Octavia III 1,6 TDi/77kw, ŠKODA Rapid 1,2TSI/63kw, ŠKODA Rapid SB 1,6 TDi/66kw, SEAT Leon II 2,0 TDi PD/103kw-BMM, VW Golf V 1,9 TDi PD/77kw-BLS/Bluemotion, ŠKODA Fabia III 1,2 TSI/81kw
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7575
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

však huml už ti napsal vše...
Vlado158
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2013, 16:32
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlado158 »

Vici píše:však huml už ti napsal vše...


Áno to máš pravdu, ale aj tak mi nie je jasné (nie som mechanik-iba laik), či na BMM blok dám hlavu BLS ... lebo hlava je v poriadku ... alebo mám kupovať BMM celý blok aj s hlavou...???

Je to diskusia a každá dobrá rada alebo postreh sa zídu nie len mne, ale ostatným na tomto fóre ... 8-)
AUDI A4 2,0 TDi CR, ŠKODA Superb 2,0 TDi CR/125kw/4x4, ŠKODA Octavia III 1,6 TDi/77kw, ŠKODA Rapid 1,2TSI/63kw, ŠKODA Rapid SB 1,6 TDi/66kw, SEAT Leon II 2,0 TDi PD/103kw-BMM, VW Golf V 1,9 TDi PD/77kw-BLS/Bluemotion, ŠKODA Fabia III 1,2 TSI/81kw
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

bez problémů použiješ BLS hlavu, ale těsnění pod hlavu musíš dát z BMM
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7575
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

hlavy by měly být stejné
ondrix
Přispěvovatel
Příspěvky: 87
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2010, 11:15

Příspěvek od ondrix »

Huml píše:když použiješ celej polomotor nebo motor s hlavou a dáš na to turbo z BLS a vstřiky, tak to bez problémů rozchodíš, akorát nebudeš mít BLS 1,9 , ale 2,0 TDI
A musi to byt len BMM alebo aj pasuje aj iny kod motora 2,0 TDI? Inak velmi dobra poznamka ze to pasuje.. Zatial problem s mojim bxe neni ale keby nieco..
Octavia Combi 2004 ALH - navrat k legende
Octavia Combi II FL 2011, 1,6 TDI
Octavia Combi 2008, BXE
Fabia RS 2004, 170PS
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Odpovědi: 0
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

A jak dostane 5Q převodovku na blok z BMM?
Tel:776005385 Nový Bor
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

stejně jako třeba 5Q na ASZ ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“