Fiat Bravo JTD 100

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Fiat Bravo JTD 100

Příspěvek od Torgan »

Mam problem s jednym bravom. Hadze do nudzoveho rezimu a obcas uplne vypne motor. Nalogovat sa to ani poriadne neda len to hned hodi do nudzoveho rezimu. Jedine co zachytim je ze regulator tlaku vyskoci na 80%.vymenil som regulator tlaku aj cidlo vysokeho tlaku aj odskusal vstrekovace cez prepady a bez zmeny, podla diagnostiky to naznacuje na vstrekovacie cerpadlo. Regulator nezvladne zregulovat tlak vyskoci az na 80% a hodi do nudzoveho rezimu alebo vypne.
Jeden vstrekovac tecie do prepadu viacej ako ostatne ale nepocitam ze by to mohlo takto reagovat.
Napada niekoho nieco?
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
r-a-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 23 srp 2010, 08:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od r-a-k »

Tak stejný problém mám teď na dílně :D Akorád AR156 1.9 8V. Občas mu chcípl motor sám od sebe a teď naposledy už jen že nastartuje a po 10s se vypne. Chybu to vyhazuje P0191 což je špatný soulad mezi snímačem a regulátorem tlaky nafty. Takže čidla DRV a tlaku na liště to nejsou, na to jsou jiný kody. Co jsem stihl nalogovat a všimnout tak vždy to zdechne, protože tlak na railu začne stoupat než je požadavek na volnoběch, který vyleze až na 600 bar a pak to típne. Dnes jsem vyndal CP1 a zítra až přijde sada tak jí zrepasuji a uvidím. Jediný co jsem po rozebrání našel co by to mohlo dělat, je proštíplá gumička mezi tělem a hlavou čerpadla.
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

No na hentom skace volnobeh medzi 274 a 330 coz je tiez dost. Daj vediet ci pomohlo to Cerpadlo zrepasovat

Ono to chcipne len niekedy. Vacsinou to hodi do nudzoveho rezimu a motor klepe jak stara hajtra
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
rudas.mp
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 28 úno 2013, 15:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od rudas.mp »

a co snimac kliky nebo vacky
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

Toto je problem s palivovým systemom.
Snimac kluky a vacky ma ine cislo chyby a inak sa to sprava
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Uživatelský avatar
kecka
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Registrován: 19 kvě 2007, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kousek od Ostravy

Příspěvek od kecka »

neco podobneho mel kolega na Stilu a bylo KO cerpadlo...... Musel se delat repas bylo uvnitr neco napraskle....
Fabia II RS 132kw Combi
Clio II 1.2 brutal 43kw
Polo 6R mazel ženy :-)

EX Roomster TDi 184ps
Moravia Tuning soft :-)
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

Mne to praveze k tomu nasvadcuje ze to bude vstrekovcie cerpadlo. Len teraz tu to auto budem mat az 8.3. aby som to pozrel detailnejsie, tak zbieram info co by to este mohlo okrem neho byt
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

taky uz ho mam odpaleny tlak skace tak,ze temer neudrzi volnobeh zastudena ,ale startuje a vykon ma stale velky. ale stejne ta CP1cka vydrzi dost.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

Nikoho uz nic nenapada?
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

bude to cerpadlo sam vis,ze jak nepomuze DRV je to zraceny. vstriky delaji neco jineho. hele kdo dlela uz repas toho cerpadla zpusobem,ze to dal do servisu? ja mozna tomu strepu dam este sanci spotreba mi vysla super
mockrat sem cetl,ze repas stoji 3600. asi se zajdu zeptat do bosche,ale myslim,ze by mi rekli,ze je to KO uplne a musi mi dat repasovane za 18 :D
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
autickar21
Přispěvovatel
Příspěvky: 466
Registrován: 06 srp 2009, 13:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od autickar21 »

Torgan píše:Nikoho uz nic nenapada?
Ked bude dotycny chcet, tak mi potom posli udaje zo stitku cerpadla, vybavim repas. Dufam ze sa potom zrovna nestretneme sucasne, nechce sa mi mat auto rozobrate tyzden.
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

No uvidim kedy to doveze
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Torgan píše:Nikoho uz nic nenapada?
Já bych se bál i toho vstřiku pokud ti pouští do přepadu a sem tam se přidá i jinej nebo se to chvilkama zhorší tak ti střída vylítne na 80% a při malém požadavku tlaku jdeš do nouze.
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

Na regulatore je mierne vydrana cast za tesnenim, tak predpokladam ze pojdem najprv cerpadlo na repas. Pripadne ked to niekto videl takto vydrane nech sa vyjadri.Obrázek
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
autickar21
Přispěvovatel
Příspěvky: 466
Registrován: 06 srp 2009, 13:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od autickar21 »

Aby vo filtri nebolo tolko bordelu, ze vzdy ten regulator zasekne. Filter vymen za kvalitny, vsetko ku cerpadlu rozober, vyfukaj. Ako som ti hovoril, mam skusenost, ze lacne filtre sa rozpadaju.
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“