Fiat Bravo JTD 100
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Fiat Bravo JTD 100
Mam problem s jednym bravom. Hadze do nudzoveho rezimu a obcas uplne vypne motor. Nalogovat sa to ani poriadne neda len to hned hodi do nudzoveho rezimu. Jedine co zachytim je ze regulator tlaku vyskoci na 80%.vymenil som regulator tlaku aj cidlo vysokeho tlaku aj odskusal vstrekovace cez prepady a bez zmeny, podla diagnostiky to naznacuje na vstrekovacie cerpadlo. Regulator nezvladne zregulovat tlak vyskoci az na 80% a hodi do nudzoveho rezimu alebo vypne.
Jeden vstrekovac tecie do prepadu viacej ako ostatne ale nepocitam ze by to mohlo takto reagovat.
Napada niekoho nieco?
Jeden vstrekovac tecie do prepadu viacej ako ostatne ale nepocitam ze by to mohlo takto reagovat.
Napada niekoho nieco?
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Tak stejný problém mám teď na dílně
Akorád AR156 1.9 8V. Občas mu chcípl motor sám od sebe a teď naposledy už jen že nastartuje a po 10s se vypne. Chybu to vyhazuje P0191 což je špatný soulad mezi snímačem a regulátorem tlaky nafty. Takže čidla DRV a tlaku na liště to nejsou, na to jsou jiný kody. Co jsem stihl nalogovat a všimnout tak vždy to zdechne, protože tlak na railu začne stoupat než je požadavek na volnoběch, který vyleze až na 600 bar a pak to típne. Dnes jsem vyndal CP1 a zítra až přijde sada tak jí zrepasuji a uvidím. Jediný co jsem po rozebrání našel co by to mohlo dělat, je proštíplá gumička mezi tělem a hlavou čerpadla.

No na hentom skace volnobeh medzi 274 a 330 coz je tiez dost. Daj vediet ci pomohlo to Cerpadlo zrepasovat
Ono to chcipne len niekedy. Vacsinou to hodi do nudzoveho rezimu a motor klepe jak stara hajtra
Ono to chcipne len niekedy. Vacsinou to hodi do nudzoveho rezimu a motor klepe jak stara hajtra
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Toto je problem s palivovým systemom.
Snimac kluky a vacky ma ine cislo chyby a inak sa to sprava
Snimac kluky a vacky ma ine cislo chyby a inak sa to sprava
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Mne to praveze k tomu nasvadcuje ze to bude vstrekovcie cerpadlo. Len teraz tu to auto budem mat az 8.3. aby som to pozrel detailnejsie, tak zbieram info co by to este mohlo okrem neho byt
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
taky uz ho mam odpaleny tlak skace tak,ze temer neudrzi volnobeh zastudena ,ale startuje a vykon ma stale velky. ale stejne ta CP1cka vydrzi dost.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
bude to cerpadlo sam vis,ze jak nepomuze DRV je to zraceny. vstriky delaji neco jineho. hele kdo dlela uz repas toho cerpadla zpusobem,ze to dal do servisu? ja mozna tomu strepu dam este sanci spotreba mi vysla super
mockrat sem cetl,ze repas stoji 3600. asi se zajdu zeptat do bosche,ale myslim,ze by mi rekli,ze je to KO uplne a musi mi dat repasovane za 18
mockrat sem cetl,ze repas stoji 3600. asi se zajdu zeptat do bosche,ale myslim,ze by mi rekli,ze je to KO uplne a musi mi dat repasovane za 18

ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 466
- Registrován: 06 srp 2009, 13:09
- Bydliště: Slovensko
Na regulatore je mierne vydrana cast za tesnenim, tak predpokladam ze pojdem najprv cerpadlo na repas. Pripadne ked to niekto videl takto vydrane nech sa vyjadri.

Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 466
- Registrován: 06 srp 2009, 13:09
- Bydliště: Slovensko