
Opel Zafira 2001, 2.0 diesel turbo 16v 74 KW spotřeba...
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- PavelH
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 25 dub 2007, 19:58
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Opel Zafira 2001, 2.0 diesel turbo 16v 74 KW spotřeba...
Zdravím pánové, jaké máte spotřeby s tímto vozidlem? Já jsem na dálnici při dodržování do 130 max. dočasně 140 Km/h při předjíždění kolem 8 až 8,1 L průměrné spotřeby. Zdá se mi to moc, o městě nemluvím, jsem moc hodný, žádné tahání jako se sporťákem, je to rodiné auto a 8,5 až 9 L je normál. 

- PavelH
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 25 dub 2007, 19:58
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Tak že je to moc...
Tak jsem si myslel dobře že je to moc...těch 7 bych kousal, ale to co mám já je asi opravdu moc, měnili my nedávno váhu vzduchu a prodřenou hadičku...mám to auto jen krátce, pak to jelo trochu lépe, ale po dálnici nic moc a chlstá jako 2,5 litr... 

- PavelH
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 25 dub 2007, 19:58
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
???
No já myslím že ne, v pondělí jsem byl v servisu (Opel) a sám hlavní technik mi řekl, že to není v pořádku, dávám to tam příští pondělí a prý to pak musí brát venku kolem 6 L/100Km...tak uvidíme.go.vojta píše:jeden známý to měl taky a taky si stěžoval že to dost bere. bude to asi normální..
- PavelH
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 25 dub 2007, 19:58
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
No dnes bylo auto celý den v servisu, nic zvláštního nenašli kromě toho že to nadostává ten správný vzduch ve vyšších otáčkách, prý ale netáhne i podle nich tak jak by mělo, spotřeba jde ruku v ruce s tím jak se to chová a je prý neůměrná. Ve čtvrtek ho chtějí znovu a budou rozebírat a kontrolovat celé sání. Pak jsem ještě slyšel názor, že mohou být změklé sací hadice od turba a že pří zátahu se splasknou a turbo nechodí jak by mělo. Uvidíme co najdou ve čtvrtek v sání, prý může být zanašené a pak to nemusí táhnout, jsem zvědav. Pak napíšu co bylo dál. Je mi jedno co tam najdou a vymění mám pojištění Car Garanti, tak vše platí pojišťovna.Csala píše:Presne, to auto ma velku celnu plochu.Rasto píše:6 litrov to asi berie ked budes chodit do stovky ten motor je slabunky na zafiru auto je vysoke a ma velky odpor vzduchu
Kolega ma Ford C Max a pod 6 l sa nedostane - motor 1.6TDCI.
nic proti tvojmu gust, ale do Oplu s oplom nikdyPavelH píše:No dnes bylo auto celý den v servisu, nic zvláštního nenašli kromě toho že to nadostává ten správný vzduch ve vyšších otáčkách, prý ale netáhne i podle nich tak jak by mělo, spotřeba jde ruku v ruce s tím jak se to chová a je prý neůměrná. Ve čtvrtek ho chtějí znovu a budou rozebírat a kontrolovat celé sání. Pak jsem ještě slyšel názor, že mohou být změklé sací hadice od turba a že pří zátahu se splasknou a turbo nechodí jak by mělo. Uvidíme co najdou ve čtvrtek v sání, prý může být zanašené a pak to nemusí táhnout, jsem zvědav. Pak napíšu co bylo dál. Je mi jedno co tam najdou a vymění mám pojištění Car Garanti, tak vše platí pojišťovna.Csala píše:Presne, to auto ma velku celnu plochu.Rasto píše:6 litrov to asi berie ked budes chodit do stovky ten motor je slabunky na zafiru auto je vysoke a ma velky odpor vzduchu
Kolega ma Ford C Max a pod 6 l sa nedostane - motor 1.6TDCI.

Este ze mas ten Car Garant, takze ti to v podstate moze byt jedno.
- PavelH
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 25 dub 2007, 19:58
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Tak já už nevím, auto bylo zase 4 dny v servisu načetli live data a celý den zkoumali... a nic. pak jsem jim řekl ať se podívají na palivový filtr. To odmítali, s tím že je tam 2 500 Km a že nemůže být ucpaný. Přesto jsem na tom trval, tak ho vyndali a byl celý černý od oleje... vstřiky pouštěly olej s přebytečnou naftou zpět do filtru, špatné těsnění kolem vstřiků..., pak to projeli a dali mi to. No a co myslíte, opět není změna, snad jen že ve městě to teď žere méně než venku, to je paradox a pořád to netáhne v nízkých otáčkách. Váha vzduchu je nová agr ventil je v pořádku, podle nich, hadice od turba prý také, prý se nemohou splasknout...tak a teď už mám opravdu koncovou. Vzali vzorek z nádrže, nafta také ok tak a teď už jen kouzlo.icerowicz píše:nic proti tvojmu gust, ale do Oplu s oplom nikdyPavelH píše:No dnes bylo auto celý den v servisu, nic zvláštního nenašli kromě toho že to nadostává ten správný vzduch ve vyšších otáčkách, prý ale netáhne i podle nich tak jak by mělo, spotřeba jde ruku v ruce s tím jak se to chová a je prý neůměrná. Ve čtvrtek ho chtějí znovu a budou rozebírat a kontrolovat celé sání. Pak jsem ještě slyšel názor, že mohou být změklé sací hadice od turba a že pří zátahu se splasknou a turbo nechodí jak by mělo. Uvidíme co najdou ve čtvrtek v sání, prý může být zanašené a pak to nemusí táhnout, jsem zvědav. Pak napíšu co bylo dál. Je mi jedno co tam najdou a vymění mám pojištění Car Garanti, tak vše platí pojišťovna.Csala píše: Presne, to auto ma velku celnu plochu.
Kolega ma Ford C Max a pod 6 l sa nedostane - motor 1.6TDCI.aspon u nas na vychode je to banda lamerov, ktory nevedia ani tu diagnostiku pouzivat tak, ako sa ma. Mne najprv natlacili za 30 000 dielov a potom si objednal ten tech2 s tym madarskym softom, urobil si diagnostiku doma, postudoval asi 2 noci na internete a vuala, dosli sme k tomu, ze som vymenil merac hmotnosti vzduchu, hadice od turba , buzirky , agr ventil a huraaa, odrazu moja x20dtl ide o 50% lepsie a konecne mam spotrebu okolo 5.5 litra.
Este ze mas ten Car Garant, takze ti to v podstate moze byt jedno.