Vymena oleje Audi 2.0 Tdi 105kw CAGA - Spravny objem

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

krysimlade
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 13 úno 2013, 12:00
Odpovědi: 0

Vymena oleje Audi 2.0 Tdi 105kw CAGA - Spravny objem

Příspěvek od krysimlade »

Ahoy menil jsem olej v tomto motoru. Nema merku. V prirucce cca 5 litru oleje. Tak jsme tam nalili 5 litru. Pocitac ukazuje MAX predtim mezi MAX a MIN. Muj dotaz je, jestli msm.resit ze je ho tam moc. Nekde uvadi 4.3 litru a nebo je tolerance tak velka, ze pokud neni prelito o 2 litry vse je OK. Mechos rikal neco o prepadu atd, ale to asi z logiky zadnej motor nema a proste tam olej cirkuluje. Jste tu zkuseni tak co ted ? Predpokladal jsem xe v Audi prirucce cca 5 litru je 5 litru a neresil. Zarazilo me to MAX s pak rozchazejici se udaje na netu...

Dikes za reakce
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

naplň vratane filtra je 5l.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
krysimlade
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 13 úno 2013, 12:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od krysimlade »

Takze ikdyz mechos zavrel vypustak pred vymenou filtru tak by po naliti 5 litru nemela vzniknout zadna tragicka udalost doufam. Predpokladam ze vse co neni nasakle ve filtru odtece pryc ikdyz je filtr stale pritomen. Chapu ze je pakarna zvedat a sundavat auto a navic nedelal prvni :-) Nerad bych posral motor. Nechapu ze merka neni z vyroby. Picitac to nameri az nekdy a stejne nerekne prelito ! Mne ukazuje MAX a to me desi trosku.
wtms
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 31 pro 2013, 10:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od wtms »

Já do 2.0tdi CAGA nalil necelých 5l, cca 4,7l a na displeji mi ukazuje kousek pod maximem, takže 5l bude přesně na max. Olej z filtru jsem samozřejmě nechal vytéct a pak zašrouboval výpustný šroub.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

co to je A4?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
wtms
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 31 pro 2013, 10:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od wtms »

Ano A4.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Když motor jede i když je tam o litr víc, tak se určitě nic nestane. Není to tak přesné jak se to dramatizuje, hlavně nespoléhat na nějaký pitomý ukazatel. Není nad hadřík pod sedadlem a fyzickou kontrolu.. :)
nepropadat panice...
wtms
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 31 pro 2013, 10:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od wtms »

Kéž by to šlo, tento motor měrku nemá.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Aha, CAGA je nějaká vyšší liga.. :)
nepropadat panice...
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Doba už je taková. Dneska už je i v pračce víc elektroniky než v elektrárně. :) A když pán opravař začal k pračce připojovat notebook aby zjistil závadu málem jsem se rozbrečel a začal vzpomínat na tatramatku :)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jj A4 je na tohle kurva přitom ta měrka by tam šla uvézt...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

Ladas píše:jj A4 je na tohle kurva přitom ta měrka by tam šla uvézt...
to by ale nebyl pokrok diky technice :D
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jo takhle můžeš pořád jak debil mlátit kapotou a běhat zapínat klíče :D
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20105
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

ty auta bez měrek jsou fakt na hovno...
tuhle jsem dělal e92 a to stejný....
nalil jsem 5L a ukazovalo to min, tak jsem nalil celej litr a furt stejný, přitom ta náplň je někde kolem 6L" ( 2.5i )
no radši jsem tam víc nelil s tím že to zkouknem za ýden
ten olej se dá měřit myslím jen u nastartovanýho motoru, což je další unikát..
pitrisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 904
Registrován: 05 bře 2007, 20:03
Odpovědi: 0
Bydliště: západ

Příspěvek od pitrisek »

Pánové, kde je poroblém, když u A4 píse, že stav oleje neni momentalně k dispozici? Snímač na vaně?? Dá se nějak proměřit?? díky Přitom když byl vypuštěnej olej, tak to psalo stav oleje redukovany , německy samozřejmě
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“