Stránka 1 z 2

1.6 55kw dusí se

Napsal: 04 bře 2013, 21:26
od michal600
jde o octavii 1997 1.6 55 kw AEE.
nepravidelný volnoběh ( kolísá od 500 do 1000) sem tam i chcípne
za jízdy cuká a dusí se. při vytočení nad 3500 do max. je to ok
V paměti závad nic není
dal sem druhý kabely+rozdělovač+klapku
lambda regulace nechodí stojí na 0.14V,
chvílu skákala 0.1V-0.9V tak jak má

dělá to až se to trochu ohřeje

Napsal: 04 bře 2013, 21:29
od ROBIG
základní nastavení klapky jsi dělal?

Napsal: 04 bře 2013, 21:41
od michal600
jo dělal.
ted to pro změnu funguje jak má.¨
zítra zkusím tlak paliva
ve svorkovnici na lambdu bylo hodně mokro- sem tovyčistil,někdo tu svorkovnicu napojil zvenku toho palstu, tak tam nachcalo.

auto není moje, má to 200 000km a je tam vše půvudní až na zapalovací modul a lamdu, kterou někdo připojil na zliskání

Napsal: 05 bře 2013, 09:11
od Marek77
Pokud to bude zase zlobit, zaměřil bych se na nějaké přisávání falešného vzduchu pod klapku (podtlakové hadice, těsnění sacího potrubí a podobně). Ale klidně to mohla dělat ta mokrá svorkovnice sondy, i když si myslím, že to by hodilo chybu.

Napsal: 05 bře 2013, 09:55
od alfik
Riesil som nieco podobne na 1.4-ke. Vyradenim Egru to bolo OK. Neviem ci ho 1.6-ka ma.

Napsal: 05 bře 2013, 10:35
od honzas1
ta lambda nesmí stát... musi to furt pendlovat jinak je problem.. možná jen v kabeláži podle toho co popisuješ jelikož tam nesmí být žadne přechodne odpory jelikož to pracuje s poměrně nízkým napětím

Napsal: 05 bře 2013, 11:10
od Marek77
AEE nemá EGR.

Napsal: 05 bře 2013, 12:32
od LukášV
Stejnej případ.. (jednotka bez chyby)
Po čištění klapky, výměny všech hadic,několikrát základní nastavení až pak si majitel vzpoměnl že mu někdo před rokem měnil lambdu ( nebyl to bosch,ale nějaká čína) dala se nová lambda a vše OK ;)

Napsal: 05 bře 2013, 19:49
od michal600
tak lamda stále nechodí. stojí na 0.05v
chvílu pendlovala ale strašně pomalu

když odpojím sondu je to furt stejný. myslel sem že by to mělo skočit na 0.5V jako náhradní hodnota

Napsal: 06 bře 2013, 09:51
od Marek77
Co rozvody? nejsou skočené?

Co předstih??? Netočil někdo rozdělovačem?

A to přisávání vzduchu jsi řešil?

Napsal: 06 bře 2013, 10:45
od Vici
lambda tam přijde tuším bosch LSH25. je to háklivé na nějaké náhražky

a navíc, lambda je prevít, nesmí se k ní pájet konektor.. k nějaké univerzálce, pak to nefunguje jak má

není prasklé sběrné výfukové potrubí?

Napsal: 06 bře 2013, 11:02
od alfik
Ono je aj zvlastne,ze mu to pri odpojeni lembdy neskoci do nudzaku,teda na nudzovu hodnotu.

Napsal: 06 bře 2013, 12:32
od Vici
tak je otázka taky jak je ta jednotka doblbnutá.
odpojit pambdu, vymazat adaptační hodnoty řj motoru a pak zkusit...
nicméně pokud je prdlé sběrné výfukové potrubí bude lambda taky blbnout

Napsal: 06 bře 2013, 12:59
od ThrashTheTrash
řeším 2 octavie AEE, na jedné sem vyměnil svíce,kabely,rozdělovač a trafo,od tej doby se hádá volnoběh a cuká---nevyřešil sem to supervagem,odvezl sem to jinam kde maj osciloskop a nic stejně nikdo neví!

Druhá se neustále ulejvá,mokrý svíce a je vstřikovací čas je 60ms!Nevyřešil sem to opět :D odvezl sem to na výměnu řj motoru, bez výsledku,odpojený všecky čidla a nahrazený jinýma,sice staršíma a stejně nic,neustále se ulejvá!Už sem to tady řešil a nevyřešil :D

Napsal: 07 bře 2013, 22:17
od michal600
tak vyřešeno. ještě praskl přívod vody na termostatu, vyletěl tlak chladící kapaliny na celý motor. druhý den sem ho přehodil, nastartoval a otáčky motoru byly 3000. chvílu sem teda bádal a našel částečně ošuchaný dráty pod baterkou. A zrovna to byly dráty škrtící klapky. kabeláž sem opravil a je klid. přitom to nepsalo ani chybu.

taky sem měl kdysi stejný problém, a nakonec to bylo novým rozdělovačem bosch. zakoupil se duhý u škody a byl klid.
takže nový díl není vždy výhra a nakonec rozeberete skoro celý motor kvůli 2 minutové záležitosti (dopiče). (wallbash)