Stránka 1 z 1
Nizky plnici tlak - motor BKD + spatne brzdy= spojitost?
Napsal: 06 bře 2013, 22:45
od Tekka
Zdravim vespolek, mam problem, motor zacal padat do nouzaku, vag pise - nizky plnici tlak, dali jsme nove turbo - orig, novou vahu vzduchu - orig - a je to horsi a horsi, pretim zabiralo na 2500 otackach, ted 3000 a nebo vubec a rovnou to padne, zacalo to i spatne brzdit, na neutral z kopce trikrat na brzdu a je to bez posilovace, vymenena hadice k vyveve a o neco se to zlepsilo, s kvaltem to brzdi normalne, nez to zapalim, mate nejakej poznatek cim by to eventuelne mohlo byt, muze mit spatna vyveva takovy vliv? diky za rady a postrehy
Napsal: 06 bře 2013, 22:59
od UchoTD
podtlak nemáš

,vyveva KO,hadičky,saje odniekal a podobne.nove turbo asi bolo dosť zbytočné

Napsal: 06 bře 2013, 23:12
od Tekka
UchoTD píše:podtlak nemáš

,vyveva KO,hadičky,saje odniekal a podobne.nove turbo asi bolo dosť zbytočné

vzhledem k tomu ze melo vuli, tak by me to driv nebo pozdeji stejne cekalo..

)
Napsal: 07 bře 2013, 00:27
od embrojo
UchoTD píše:podtlak nemáš

,vyveva KO,hadičky,saje odniekal a podobne.nove turbo asi bolo dosť zbytočné

resim neco podobneho dela mi to jen obcas a ne v takovem rozsahu ale ty same projevy. Vi tu nekdo kolik, jaky podtlak by mela ta vyveva dokazat. ze bych ji skusil zmerit?
odhaleno
Napsal: 08 bře 2013, 13:09
od Tekka
byla praskla ta kulata bandaska na vzduch spolu s hadickou co vede k posilovaci brzd. uz to vrci. diky za pomoc