Stránka 1 z 1
Peugeot 306 2.0 HDI 66KW + FMIC
Napsal: 15 bře 2013, 20:52
od P.e.p.i.n
Tady Graf kamarádovo 306 HDI z dnešního ladění, auto je původně bez IC, a doma se nandal celohliník.

Napsal: 15 bře 2013, 20:58
od driverdj
Moze to ist slusne ale na mna ten krutak pada rychlo dole a je dost vysoko.
Hlavne ze je majitel spokojny

Napsal: 16 bře 2013, 01:00
od UchoTD
pekne

slušne vyzerá pežotík

ale ten krutiak ide fakt chytro dole..
Napsal: 16 bře 2013, 09:20
od P.e.p.i.n
Bohuzel na tomto aute neni turbo ovladany vubec jednotkou, je tam pouze manualni boostcontroler a je navysen tlak tim a k tomu prizpusoben zbytek, bejt to ovladany RJ, tak je to lepsi.
Napsal: 16 bře 2013, 09:33
od Brouk
Nac boostcontoler ??? dela se bezne 300Nm 125HP na serii vstrikovani jak bosch tak i siemens 90PS HDi nerizene turbo ......
Napsal: 16 bře 2013, 11:17
od bjukemen
..kto to chipoval.? zradu vidim v tom, je to celkom fajn..ale takto padat dole to nesmie..chyba bude v dodavke paliva
Napsal: 16 bře 2013, 12:09
od BH motor
chyba je uplne niekde inde...
Napsal: 16 bře 2013, 12:26
od P.e.p.i.n
U ladiče bych moc problém neviděl, na něj jsem slyšel samé pozitvní ohlasy.
Ale čekal jsem že to bude lepší, než jsem tam s kámošem jel, očekával jsem okolo 100kW a 330NM.. jako se to nechá napŕ z AGR (vim, že se to srovnat moc nedá)
BH Motor: A to..???

Napsal: 16 bře 2013, 19:18
od bjukemen
aky objem ma ten IC.?.
Napsal: 16 bře 2013, 19:39
od P.e.p.i.n
720x140x60