Stránka 1 z 2

koupe alfy 156 v JTD

Napsal: 20 bře 2013, 21:12
od sikin1987
dneska sem byl ocihnout jednu afinku 2,4 JTD a nevim co si myslet.
napichl sem ji na diagnostiku spojilo se to krasne a hned prvni veco co sem zjistil bylo omlazeni o rok. prodavajici tvrdil,ze to je rok 2003 a byl to leden 2002 je to 110kw.
sel sem hlavne po kilometrech,ale ty to ukazalo 0!!!. tak sem zkusil jine hodnoty a tlak cerpadla teploty apod to ukazovalo cerpadlo se zdalo OK,ale mnozstvi paliva na jednotlive vsriky to ukazovalo zase O! V cme byl problem? v kabelu? verzi ECUscanu? nebo v aute?
proc me zajimaly vstrik? zdalo se mi,ze jeden cvaka anavic podfukuje,ale s urcitosti to rict nedokazu,proste z tama sel zvuk co nema. startovalo to celkem dlouho 3 otacky rozhodne ne a teply motor JTD startuje temer na drc to vim moc dobre. vykon auta byl super setrvak vpohode. chtel sem mrknout na aktualni spotreby abych zrhuba vedle co to basti,ale borec rikal,ze to v tom palubnim PC nenasel. skakalo tma porad jen limit 130 a neco o mrazu navic LCD byl rozmazany jako vadny maxidot co byva u AUDI
brzdy docela normalni zadna ostrota a podvozek takovy ne vymlaceny,ale pevny nebyl. posilovac rizeni se mi zdal na uzkych gumach 205 hrozne slaby neslo s tim tocit lehce jednou rukou
cenovka byla 80. tak sem rovnou rekl,ze max dam 65 a to si musim zvednout a zjistit stav koroze,ramen,brzdy a celkove. co rikate?
alfa z roku 2002 s timto motorem najeto odhadem do 300 tis na budikach 171. prej jim soused mechanik delal rozvody,ale pochybuju na tomhle motoru,protoze oni tomu prd rozumeli a rikali,ze to dostali misto dluznych penez

Napsal: 20 bře 2013, 21:33
od TomiT
Za taku cenu zazraky necakaj,2.4jtd - 2002 v stave ako sa patri ti nikto za tolko neda.Inak 300 000km je nic pre tie motory,s takym najazdom ak su ok jazdia jedna radost ako za mlada,krasne tichucko, takze toho sa bat netreba.

Napsal: 20 bře 2013, 23:03
od Miki2t
Nevim co za zazraky cekas,priprav si jeste 30 litru na investice koukni jak moc je shnila ( a ze 156 hnijou jak svina ). a neres p.......
A taky to ze programovani RJ je 1.2002 nemusi nutne znamenat ze auto je uzivano od roku 02

Napsal: 20 bře 2013, 23:07
od sikin1987
no za 80 tis teda cekam jine auto. sem zhledl asi 30 inzeratu a za 90 tis uz byly auta po spojce,rozvodech Go napravy, v krasnym stavu bez skrabancu a hlavne tak 2004-2005 coz dela cenu nejvic.
tohle bude vyzadovat hoodne investici neni to uplny srot,ale zrovna v top stavu ee. ani sme nezkusil klimosku,zrcatka,okna a takove blbiny to az se to zvedne,ale sem rozhodly,ze jim vic jak 60 nedam. ono bude aj rozdil ve spotebe borec sam rikal,ze to bere 7 litru nastesti nenajedu vic jak 20 tis rocne. dost velka bolest bude povinne ruceni ja sem po bouracce ztratil bonusy a za tohle mam platit 5 tis ted sem platil 2200,ale proto mam nachystato 130 tis celkove

Napsal: 21 bře 2013, 00:16
od blacklight
No vzhledem k tomu jak máš nastavené podmínky si myslím že hledání nebude jednoduché.

Chceš velkou výbavu, tažné, dobrý stav a cenu max 60t.

Neříkám že to nepůjde sehnat, ale v tvém případě to bude chtít hodně trpělivosti, nervů a cestování a taky trochu štěstí, než něco pořádného najdeš.

edit: Jestli je toto tvoje poptávka, tak to máš opravdu velmi přísné s vysokými nároky.
http://auto.bazos.cz/inzerat/22744056/k ... lo-JTD.php

Napsal: 21 bře 2013, 09:35
od Miki2t
Mel bys jit radsi do koncernu.

Napsal: 21 bře 2013, 10:27
od autickar21
Tak tak. Octavia combi 1.9 D s padlami na okna kupis za 30tis. Opravis za 5czk vsetko. Tvojim narokom nevyhovuje ziadne auto, iba jedine ze by niekto potreboval surne peniaze. Alebo kup http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=114526 Bude to sice klepotak, ale zozenies k tomu kopec dielov na kazdom vrakaci alebo u kazdeho suseda.

Napsal: 21 bře 2013, 16:29
od sikin1987
kde doprdele berete,ze chci auto do 60 tis? kdyz mam inzerat,ze koupim passat B6 tak mam strop asi nekde jinde nemyslite? zhanim auto do max 100 km koncern nebo itala . na to auto sem se byl podivat,protoze je kousek .

Napsal: 21 bře 2013, 16:43
od sikin1987
k veci koncern resim,ale nemuzu sehnat slusnou octavii za normalni penize. me se nezda normalni,ze 12 let stary auto se social vybavou se prodava za 100 tis a ma najeto 240 tis a to neoverenych ve skodovce. a jeste bila barva :D jako kde sme?

Napsal: 21 bře 2013, 18:03
od jericho-3
Divím se, že v době kdy jsou auta tak nízko a každý bazarista je vděčný za jakýkoliv kšeft, nemůžeš najít auto..Byl jsem se po dlouhé době na přání zákaznice podívat ve 2 bazarech, a koukal jsem jak tele.. Po rozhovoru s bazaristou jsem kontaktoval dotyčnou madam, ale byla změna, takže nic , ale druhý den volal, že přivezl něco podobného, jestli je ještě zájem....Jak sehnal mé číslo, je mi záhadou, ale je vidět, že to dnes nemají lehké...A proto je reálná šance nakoupit poměrně dobře..Když vzpomenu, jak na odstavném pruhu v Praze se prali zájemci o š 120 za nekřestanské peníze a dnes za 2 vyplaty ohrnují nos, těžko to vstřebávám.. :o

Napsal: 21 bře 2013, 18:41
od sikin1987
ono v cechach jsou kolem 80 ty octavie aj rok 2003-2004,ale kdovi kolik to ma najeto. tady si to muzu vzit ke znamemo do autorizaku a prolustrovat historii. moznost je samozrejme aj seat toledo a leon,ale ten interier ee...
a golf a bora.

Napsal: 21 bře 2013, 18:58
od autickar21
Riesis to od chvosta.... Co na tom ked ma auto 300000km? Kamaratov sused ma audi A4 , skoncila mu na to teraz zaruka, klakol mu motor s palivovou sustavou. Dochadza do nemecka, zohnal za 1000e Audia A4 stary avant s rotackou 81kw. Za 1000e spravil GO vsetkeho, cez prekruzkovania, vymenou ojnicnych lozysk, repas trisiek, cerpadla, nove brzdy, tlmice, pruziny, capy, silenbloky. Ako velky nakup, mu dali vyraznu zlavu, + ma kopec kamartov aj co robia palivovu sustavu aj mechanikov. Spojka a zotrvak boli Ok. Skoro nova audina caka na darcu z anglicka, stara rachotina sluzi na jazdy cez 1000km za jeden den. A ako s avyjadril, nova audina ide z domu, ked s aopravi a necha si staru. za dva roky moze dat do toho dalsich 1000e a zas to bude mechanicky ako nove auto. Neviem co ty riesis, uz 3oj rocne auta maju pomaly cez 200tis. km, jedine tak 50tis km bude mat dacia logan po nasincovi, nie auto z dovozu po operativnom leasingu. Skonci to ako tvoje bravo. kopu mesiacov kupujes, az kupis najvecsiu rachotinu v sirokom okoli.

Napsal: 21 bře 2013, 19:58
od sikin1987
vsak jo proto se k tomu priklanim k t rotacce,ale zhanim octavii po faceliftu ta uz tolik nehnijenejspis budu muset dat fakt tak 120 litru cumim na to uz 2 mesice a pod 90 jsou fakt jen sroty.

Napsal: 21 bře 2013, 21:54
od Miki2t
Nemam sice koncern v lasce, ale precijenom bych mel mensi smutek ze Pasata B5 jak z octavky.
Byl bych moc rad, kdyby me nekdo vysvetlil co na tech oct lidi porad vidi.

Krom teda toho že to je nejlepši auto v republice, a v 81kw po čipu jezdí podle palubáku za 4,3 litru a ma najeto už 200t km a nic se nemenilo krom vahy,vačky,hyder,spojky,turba,puky na ramena,kroutici se kotouce,padajici okna,padajici budiky, termostat,tečouci čerpadlo,tečouci rizeni......

Napsal: 21 bře 2013, 22:05
od autickar21
Preto dr--t cely koncern, ked okrem rotacky nemali nic dobre. Aj to uz problem, na niektore prve trisky uz ani bosch nerobi repasne sady, druhe spicky. Bola tu Koktavka s origo 180tis. km 2004ka rocnik PD 74kw par mesiacov na predaj, az klesla na 105tis czk a az potom ju niekto asi kupil. Ber passat VR6 s plynom a budes vysmiaty. Kolega tak ma, s novymi lambdami dynamickou jazdou a obcasnym vypalenim komina ma spotrebu podla palubaku 10,5l, ked prirata starty na benzin a tak, ako keby 12l plynu. Teraz uz po mensom ako 4,2 nepozera.... Sice ta 2.8 ma na ten objem maly vykon, ale zas idealne na vydrz motora.