neresitelny problemmm passat AJM

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
o.rohovsky.o
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 26 bře 2013, 19:01
Odpovědi: 0
Bydliště: znojmo

neresitelny problemmm passat AJM

Příspěvek od o.rohovsky.o »

zdarvim mam tu pro vas opravdu ořišek ktery bych potreboval rozlousknout,uz si nevim rady,
Passat 1,9tdi 85kw motor ajm,po vymene tesneni pod hlavou mi auto zacalo vibrovat na 3 4 5 kvalt pri prudkem seslapnuti plynu Od 1200 otacek az nekam k 2200 ,diagnostika cista vstriky 0,45,synchronizace vačka klika na 0,vymene cele poloosy,gumicky na vstrikach,tandem,vaha,napruzene kontakty na vstrikach,turbo vycisteno ,podtlakove ventily nove,nove hadicky,novy palivak,sitko v nadrzi ciste,tlaky na vsech valcich dobe,nekdy se mi stane ze mi to nereaguje na plyn,prosim vas o rady tipy postrehy,a jeste co nevim tak je klepani kdyz otevru vicko na olej,na volnobeh vytocim do 5tis a auto bez problemu,pri seslapnuti spojky a jejim pusteni zadne zvuky ani vibrace jen pri akceleraci chova se to jako bez nafty jezdilo se i na petku a nic,jen kdyz odpojim vahu tak to nevibruje diky za kazdou radu
Uživatelský avatar
Miki2t
Přispěvovatel
Příspěvky: 319
Registrován: 13 bře 2011, 14:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Miki2t »

Musis citit jestli to spusobuje kroutak / otacky motoru nebo kol
mr.freezer
Přispěvovatel
Příspěvky: 561
Registrován: 15 bře 2011, 13:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)

Příspěvek od mr.freezer »

spojka?? ako si vymenil tesnenie, zacalo to ist ako ma a spojka neudrzi... mozno..
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV

Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji

VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
o.rohovsky.o
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 26 bře 2013, 19:01
Odpovědi: 0
Bydliště: znojmo

Příspěvek od o.rohovsky.o »

Miki2t píše:Musis citit jestli to spusobuje kroutak / otacky motoru nebo kol
je o na 100 pro motor co se tyče kol a pohonu vse vyvazeno a vymeneny obe poloosy,kdyz to zacne cukat tak vydim jak se otackomer zastavuje a pak skoci treba o 2 dilky a pak se o jeden vrati prekrocim 2500 otacek a prestane to neda se stim jezdit normalne na 5 ku 90 vubec jen 160 :-D a 4ka ta to dela i v 50TI km h le tak ze to skube jako prase
o.rohovsky.o
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 26 bře 2013, 19:01
Odpovědi: 0
Bydliště: znojmo

Příspěvek od o.rohovsky.o »

mr.freezer píše:spojka?? ako si vymenil tesnenie, zacalo to ist ako ma a spojka neudrzi... mozno..
prave ze to nejede jak ma je to linyturbo zapne az nekdy nad 2000 predtim tahalo od spodu nove rozvody se delaly i s tim tesnenim synchronizace je na nule skouslo se dat i do plus 0,5 a porad stejny egr zaslepen i odslepen na volnobeh vytocim do 5tis a nic auto se na volnobeh nechveje
Uživatelský avatar
103kuba
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 28 úno 2010, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň,Rokycany

Příspěvek od 103kuba »

Mechanická vada to nebude.. Já bych šel po snímači otáček nejdřív na klikovce, pak bych koukl i na snímač otáček vačky..
1.9TDi PD 85kW AJM kat off, EGR off, kn filtr, turbo 96kw
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

Nemáš to načipované??? Moc naložený spodok otáčok....Po odpojení váhy ide vstrekovanie podla konštanty a zníži sa výkon motora.
o.rohovsky.o
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 26 bře 2013, 19:01
Odpovědi: 0
Bydliště: znojmo

Příspěvek od o.rohovsky.o »

snimace by mely byt v cajku jinak bych nezmeril synchro mezi vackou klikou,je to jak kdyby tam nesla nafta chip tam neni proste to zacalo delat po vymene toho tesneni,tlaky jsou ok voda olej vse v norme,co kabely ke vstrikum,jo jeste jsem skousel jezdit na petflasku ale bez uspechu
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“