neresitelny problemmm passat AJM
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 26 bře 2013, 19:01
- Bydliště: znojmo
neresitelny problemmm passat AJM
zdarvim mam tu pro vas opravdu ořišek ktery bych potreboval rozlousknout,uz si nevim rady,
Passat 1,9tdi 85kw motor ajm,po vymene tesneni pod hlavou mi auto zacalo vibrovat na 3 4 5 kvalt pri prudkem seslapnuti plynu Od 1200 otacek az nekam k 2200 ,diagnostika cista vstriky 0,45,synchronizace vačka klika na 0,vymene cele poloosy,gumicky na vstrikach,tandem,vaha,napruzene kontakty na vstrikach,turbo vycisteno ,podtlakove ventily nove,nove hadicky,novy palivak,sitko v nadrzi ciste,tlaky na vsech valcich dobe,nekdy se mi stane ze mi to nereaguje na plyn,prosim vas o rady tipy postrehy,a jeste co nevim tak je klepani kdyz otevru vicko na olej,na volnobeh vytocim do 5tis a auto bez problemu,pri seslapnuti spojky a jejim pusteni zadne zvuky ani vibrace jen pri akceleraci chova se to jako bez nafty jezdilo se i na petku a nic,jen kdyz odpojim vahu tak to nevibruje diky za kazdou radu
Passat 1,9tdi 85kw motor ajm,po vymene tesneni pod hlavou mi auto zacalo vibrovat na 3 4 5 kvalt pri prudkem seslapnuti plynu Od 1200 otacek az nekam k 2200 ,diagnostika cista vstriky 0,45,synchronizace vačka klika na 0,vymene cele poloosy,gumicky na vstrikach,tandem,vaha,napruzene kontakty na vstrikach,turbo vycisteno ,podtlakove ventily nove,nove hadicky,novy palivak,sitko v nadrzi ciste,tlaky na vsech valcich dobe,nekdy se mi stane ze mi to nereaguje na plyn,prosim vas o rady tipy postrehy,a jeste co nevim tak je klepani kdyz otevru vicko na olej,na volnobeh vytocim do 5tis a auto bez problemu,pri seslapnuti spojky a jejim pusteni zadne zvuky ani vibrace jen pri akceleraci chova se to jako bez nafty jezdilo se i na petku a nic,jen kdyz odpojim vahu tak to nevibruje diky za kazdou radu
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 561
- Registrován: 15 bře 2011, 13:54
- Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)
spojka?? ako si vymenil tesnenie, zacalo to ist ako ma a spojka neudrzi... mozno..
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV
Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji
VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji
VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 26 bře 2013, 19:01
- Bydliště: znojmo
je o na 100 pro motor co se tyče kol a pohonu vse vyvazeno a vymeneny obe poloosy,kdyz to zacne cukat tak vydim jak se otackomer zastavuje a pak skoci treba o 2 dilky a pak se o jeden vrati prekrocim 2500 otacek a prestane to neda se stim jezdit normalne na 5 ku 90 vubec jen 160Miki2t píše:Musis citit jestli to spusobuje kroutak / otacky motoru nebo kol

-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 26 bře 2013, 19:01
- Bydliště: znojmo
prave ze to nejede jak ma je to linyturbo zapne az nekdy nad 2000 predtim tahalo od spodu nove rozvody se delaly i s tim tesnenim synchronizace je na nule skouslo se dat i do plus 0,5 a porad stejny egr zaslepen i odslepen na volnobeh vytocim do 5tis a nic auto se na volnobeh nechvejemr.freezer píše:spojka?? ako si vymenil tesnenie, zacalo to ist ako ma a spojka neudrzi... mozno..
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 26 bře 2013, 19:01
- Bydliště: znojmo