Fabia RS - na nadrz 400km
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Fabia RS - na nadrz 400km
mam trosku problem...predchozi majitel rikal, ze s tim jezdil za 5,5 nafty...
natankoval jsem a nahodou byla plna nadrz, tak jsem vynuloval tachometr a mam najeto 110km a mam tam pod trictrvrte...
co to muze delat u PD? predtim jsem mel rotacku, seridil volnobeznou davku a bylo to v poradku...
jeste jsem to nenapichnul, ale mohlo by to delat casovani vacky?
teplota ukazuje normlane, topi to pomerne rychle a hezky, motor bezi pravidelne, vykon a kroutak v poradku...
natankoval jsem a nahodou byla plna nadrz, tak jsem vynuloval tachometr a mam najeto 110km a mam tam pod trictrvrte...
co to muze delat u PD? predtim jsem mel rotacku, seridil volnobeznou davku a bylo to v poradku...
jeste jsem to nenapichnul, ale mohlo by to delat casovani vacky?
teplota ukazuje normlane, topi to pomerne rychle a hezky, motor bezi pravidelne, vykon a kroutak v poradku...
felda 1,3 72 koní
..ex
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
rikam, z plny nadrze ubyla ctrvrtka za 100km...jezdim normalne, nehonim to...
dneska zkouknu diagnostiku a uvidime, jak se to vyklube, az dojedu do rezerva...
dystak piste dal napady, diky
dneska zkouknu diagnostiku a uvidime, jak se to vyklube, az dojedu do rezerva...
dystak piste dal napady, diky
felda 1,3 72 koní
..ex
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
Re: Fabia RS - na nadrz 400km
Ondras83 píše:mam trosku problem...predchozi majitel rikal, ze s tim jezdil za 5,5 nafty...
natankoval jsem a nahodou byla plna nadrz, tak jsem vynuloval tachometr a mam najeto 110km a mam tam pod trictrvrte...
co to muze delat u PD? predtim jsem mel rotacku, seridil volnobeznou davku a bylo to v poradku...
jeste jsem to nenapichnul, ale mohlo by to delat casovani vacky?
teplota ukazuje normlane, topi to pomerne rychle a hezky, motor bezi pravidelne, vykon a kroutak v poradku...
mas chybny merac nadrze.... preboha, podla neho sa nemozes orientovat a este udavat stav "neco pod trictvrte"....
jazdi a znova dotankuj do plna (mal si vobec plnu?) alebo si len myslis ze bola plna podla meraca ???!
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34089
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
tak nalil jsem nadrz po hrdlo (3xodvzdusnil) a ted mam posledni ctvrtku nadrze a najeto presne 510km...
kola 205/40R17 nafoukany na 2,3 vsechny, brzdy vycisteny, nikde nic nedrhne a vsechno jde lehce, doplnul jsem remen a nastavil rozvody podle VAG (skupina 4, pole 4, hodnota -4° coz je dobry), nasel jsem diru ve vedeni vzduchu za vahou (prodrenej husi krk od filtrboxu do hlinikovy trubky o sponku hadice kvuli prasklymu drzaku hlinikovy trubky), opraven drzak, vymenena trubka sani, vzduchovej filtr novej (najeto cca 1000km, ten jsem menil hned po koupi) vyfuk deravej neni, zadnej vetsi problem jsem nenasel - auto jede normalne, necuka, chyta pekne...jeste jsem teda nekontroloval zadny podtlakovy hadicky - jen jsem to nejak prohlidnul a nikde nic podezrelyho neni)
jizdni styl: mam to do nynejsi prace 9km, takze nez se auto ohreje, uz ho chcipam, na druhou stranu za tu dobu jizdy nepresahne rychlost 80-90km/h, nepretacim to, jen to lechtam, nedavam tomu kour a porad si hlidam abych nemel tezkou nohu...hodnota na palubaku je: dlouhodoba spotreba 7,7l, dneska jsem najel v kuse cca 130km, rychlostni silnice, trosku mesto, jinak mimo mesto - jizdni styl normalka podle predpisu - hodne fizlu a vedle me sedela mlada - no a za tu jizdu zmizela ctvrt nadrze na budiku...
na co se mam jeste zamerit? - tenhle tejden dotankuju nadrz a zjistim, kolik se tam vejde, ale ujet s TDI na plnou nadrz 500km se mi zda blby...

kola 205/40R17 nafoukany na 2,3 vsechny, brzdy vycisteny, nikde nic nedrhne a vsechno jde lehce, doplnul jsem remen a nastavil rozvody podle VAG (skupina 4, pole 4, hodnota -4° coz je dobry), nasel jsem diru ve vedeni vzduchu za vahou (prodrenej husi krk od filtrboxu do hlinikovy trubky o sponku hadice kvuli prasklymu drzaku hlinikovy trubky), opraven drzak, vymenena trubka sani, vzduchovej filtr novej (najeto cca 1000km, ten jsem menil hned po koupi) vyfuk deravej neni, zadnej vetsi problem jsem nenasel - auto jede normalne, necuka, chyta pekne...jeste jsem teda nekontroloval zadny podtlakovy hadicky - jen jsem to nejak prohlidnul a nikde nic podezrelyho neni)
jizdni styl: mam to do nynejsi prace 9km, takze nez se auto ohreje, uz ho chcipam, na druhou stranu za tu dobu jizdy nepresahne rychlost 80-90km/h, nepretacim to, jen to lechtam, nedavam tomu kour a porad si hlidam abych nemel tezkou nohu...hodnota na palubaku je: dlouhodoba spotreba 7,7l, dneska jsem najel v kuse cca 130km, rychlostni silnice, trosku mesto, jinak mimo mesto - jizdni styl normalka podle predpisu - hodne fizlu a vedle me sedela mlada - no a za tu jizdu zmizela ctvrt nadrze na budiku...
na co se mam jeste zamerit? - tenhle tejden dotankuju nadrz a zjistim, kolik se tam vejde, ale ujet s TDI na plnou nadrz 500km se mi zda blby...
felda 1,3 72 koní
..ex
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
byla tam podle budiku pulka, nalil jsem tam 20l kanystr a jeste dotankoval na benzine cca 9l...nepamatuju si to ted presne a udaje mam v dilne v aute...
pocitam, ze tam ve stredu se rozsviti rezerva, tak dotankuju a uvidime, ale jak rikam, vsechny trumfy, co jsem mel v rukavu jsem vyuzil a nic...
ja se s tim provozem zas tolik neseru, nejsem brzda a kdyz proste jedu, tak jedu, ale tuhle nadrz jsme si daval majzla a cekal jsem cca 700km ne 500...
jeste jedna vec...kdyz jsem mel rotacku, tak pri ustaleny rychlosti a jen tak udrzovani rychlosti po rovine byla spotreba neco kolem 5 litru - 4,8 nebo tak nejak...lehka noha...u tohohle auta to mam 6,2l...jen hebounce, treba o 1mm mozna min, malilinkato uvolnim nohu, spotreba spadne treba na 4,6-4,8l ale auto zacne spomalovat treba ze 120 na 100, ale kdyz chci jet tech 120km/h, tak tam tece proste 6,5-6,8l ...chci rict, ze ikdyz se snazim jet lehkou nohou tak na budiku nejde spotreba pod 6 litru...
co bych mel zkouknout za skupiny na VAGu?
pocitam, ze tam ve stredu se rozsviti rezerva, tak dotankuju a uvidime, ale jak rikam, vsechny trumfy, co jsem mel v rukavu jsem vyuzil a nic...
ja se s tim provozem zas tolik neseru, nejsem brzda a kdyz proste jedu, tak jedu, ale tuhle nadrz jsme si daval majzla a cekal jsem cca 700km ne 500...
jeste jedna vec...kdyz jsem mel rotacku, tak pri ustaleny rychlosti a jen tak udrzovani rychlosti po rovine byla spotreba neco kolem 5 litru - 4,8 nebo tak nejak...lehka noha...u tohohle auta to mam 6,2l...jen hebounce, treba o 1mm mozna min, malilinkato uvolnim nohu, spotreba spadne treba na 4,6-4,8l ale auto zacne spomalovat treba ze 120 na 100, ale kdyz chci jet tech 120km/h, tak tam tece proste 6,5-6,8l ...chci rict, ze ikdyz se snazim jet lehkou nohou tak na budiku nejde spotreba pod 6 litru...
co bych mel zkouknout za skupiny na VAGu?
felda 1,3 72 koní
..ex
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
Natankuj tak že když zastaví pistole odcvakni ventilek a lej dokud neuvidíš hladinu nafty odepiš km a jezdi.Až něco vyjezdíš dotankuj stejným způsobem odepiš km a počítej.
Nespoléhej se při tankování na vypnutí pistole tam hodně záleží na tom jak moc pění nafta a rozdíl může být několik litrů.A už vůbec nespoléhej na budík.
Podívej se ještě na nastavení plováku jestli sedí šipka s nádrží už při odchylce 1cm budík nehorázně lže.
Nespoléhej se při tankování na vypnutí pistole tam hodně záleží na tom jak moc pění nafta a rozdíl může být několik litrů.A už vůbec nespoléhej na budík.
Podívej se ještě na nastavení plováku jestli sedí šipka s nádrží už při odchylce 1cm budík nehorázně lže.
CHrysler 300C 5.7 HEMI 
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro
myslim, ze budik nejak nelze...kdyz ukazuje plnou, tak tam plna fakt je, videl jsem naftu v trubce u nalejvaciho hrdla a nez se hla rucicka, ujel jsem cca 100km...jde spis o to, ze kdyz ujedu 200km, rucicka ukazuje pul nadrze - napr. dneska (predtim plna nadrz po hrdlo) pul nadrze na budiku a najeto presne 368km...no a dneska 120-130km vejlet a nadrz v tahu...
jeste dotankuju a uvidim, ale udelal jsem veci, co jsem myslel, ze s tou spotrebou hnou a prd...
jeste dotankuju a uvidim, ale udelal jsem veci, co jsem myslel, ze s tou spotrebou hnou a prd...
felda 1,3 72 koní
..ex
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
Me jen zarazi to cislo ve Vagine v merenych hodnotach kanal 4, pole 4 -4st. Nevim jak u ASZ, ale ja na svem podelnem AVF jsem to rovnal na 0 a je fakt ze okamzita spotr. spadla na 0.4 - 0.6l/h. Snad se k tomu vyjadri jeste nekdo znalejsi.
VW Passat 3BG AVF 4motion , Passat 3B AFN Syncro
Passat 3B AVG 4motion , Passat 3B/3BG AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
Passat 3B AVG 4motion , Passat 3B/3BG AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
je tam tolerance -5 az +5 a nastavuje se to spis do minusu, provozem jak se vytahava remen se to samo posouva do plusu...preditm jsem tam mel v plusu 2,2°, tak jsem myslel, ze bude zakopanej pes vtomhle...M@ty píše:Me jen zarazi to cislo ve Vagine v merenych hodnotach kanal 4, pole 4 -4st. Nevim jak u ASZ, ale ja na svem podelnem AVF jsem to rovnal na 0 a je fakt ze okamzita spotr. spadla na 0.4 - 0.6l/h. Snad se k tomu vyjadri jeste nekdo znalejsi.
no nic, uvidime, co dotankuju, ale kdyby nekoho jeste neco napadlo, na co se podivat, co kde zkontrolovat nebo zmerit, budu rad...je to Fabia RS ASZ, necipovana, 173 tis najeto, R.V 2004 (1.registrace v cervnu 2004)
felda 1,3 72 koní
..ex
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS