autocom truck
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 119
- Registrován: 07 lis 2009, 22:54
autocom truck
ahoj. pouziva nekdo autocom na truck? potrebuju radu. pls diky
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 119
- Registrován: 07 lis 2009, 22:54
me to prave ze na iveco nejde. jsem potreboval napichnout crosway coz je autobus od iveca a prevodnik se ani nerozsviti ze je zapojenej. co tam je za problem? dikMario30 píše:Ja ho použivam. Podstatné je to aké značky aut chceš použivať. Inak dosť dobré. Som s tým zatiaľ veľmi spokojný..... Použivám to hlavne na IVECO (bol problem s káblovou redukcou) Scania (ide dobre aj s meranými hodnotami, pristrojovka, nastavenie výšky auta napr.:pri zmene pneumatik)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 119
- Registrován: 07 lis 2009, 22:54
Ja si to presne nepametám ale zapojil som v tej redukcí napájanie zo zapalovača 24 voltov. S dovodu toho že v tej redukcí nie je s pinu čo by malo byť napajanie drát. Preto ten zapalovač. Napajanie som dal podľa esi troniku. Ak má niekdo zaujem pošlem zapojenie , alebo zavesim sem.
Použivam to na iveco eurocargo rok vyroby: 2002 a 2008 a stralis 2008
Použivam to na iveco eurocargo rok vyroby: 2002 a 2008 a stralis 2008
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 119
- Registrován: 07 lis 2009, 22:54
ja bych to docela potrebovalMario30 píše:Ja si to presne nepametám ale zapojil som v tej redukcí napájanie zo zapalovača 24 voltov. S dovodu toho že v tej redukcí nie je s pinu čo by malo byť napajanie drát. Preto ten zapalovač. Napajanie som dal podľa esi troniku. Ak má niekdo zaujem pošlem zapojenie , alebo zavesim sem.
Použivam to na iveco eurocargo rok vyroby: 2002 a 2008 a stralis 2008

Skus toto.navratilek píše:ja bych to docela potrebovalMario30 píše:Ja si to presne nepametám ale zapojil som v tej redukcí napájanie zo zapalovača 24 voltov. S dovodu toho že v tej redukcí nie je s pinu čo by malo byť napajanie drát. Preto ten zapalovač. Napajanie som dal podľa esi troniku. Ak má niekdo zaujem pošlem zapojenie , alebo zavesim sem.
Použivam to na iveco eurocargo rok vyroby: 2002 a 2008 a stralis 2008navratilek@seznam.cz
OBD autocom Diagnosis connector Iveco
2........................ 2 EDC+Immo
4+5.....................30 Vehicle mass
6..........................4ABS/EBS+ecas
13.........................8 multiplexBC/FFC/RFC
14.........................14 cluster tachograf
15..........................18 Eurotronic
16.............................27 positive (+30)
No oni asi soudruzi v číně udělali asi trochu chybu v zapojení.Hoyo píše:Skus toto.navratilek píše:ja bych to docela potrebovalMario30 píše:Ja si to presne nepametám ale zapojil som v tej redukcí napájanie zo zapalovača 24 voltov. S dovodu toho že v tej redukcí nie je s pinu čo by malo byť napajanie drát. Preto ten zapalovač. Napajanie som dal podľa esi troniku. Ak má niekdo zaujem pošlem zapojenie , alebo zavesim sem.
Použivam to na iveco eurocargo rok vyroby: 2002 a 2008 a stralis 2008navratilek@seznam.cz
OBD autocom Diagnosis connector Iveco
2........................ 2 EDC+Immo
4+5.....................30 Vehicle mass
6..........................4ABS/EBS+ecas
13.........................8 multiplexBC/FFC/RFC
14.........................14 cluster tachograf
15..........................18 Eurotronic
16.............................27 positive (+30)
Originál zásuvka dle Iveco manuálu má osazení vnitřních pinů
27 28
30 29
napájení +12 -27 a kostra - 30
ESI Bosch
30 27
29 28
napájení +12 - 30 a kostra - 29
sice mají značení jinak, ale + a - je ve výsledku stejně
kabel z číny mi ukazuje propojení takto
+ -
xx xx
takže to mají blbě a kabel je zatavený tak to asi moc dobře předělat nepůjde
Jinak všechny ostatní piny vypadají, že je zapojení správné.
Roman
Tak jsem ten kabel na Iveco 30 pin přestřihnul a bohužel mám tu horší variantu číny, je tam jen 9 vodičů. Je prý ještě verze s 16 vodiči, tak jako originál kabel.
OBD
2 - černý
4 - hnědý
5 - hnědý
6 - červený
13 - oranžový
14 - žlutý
15 - zelený
16 - modrý
ostatní nezapojeny.
Jediné řešení jak to rozchodit je propojit modrý kabel z OBD na hnědý kabel 30 pin. Tím se dostane napájení na správné místo a hnědý kabel z OBD opatřit krokosvorkou, tu pak připojit kamkoliv na kostru vozidla.
Bohužel nemám to zatím na čem odzkoušet.
Roman
OBD
2 - černý
4 - hnědý
5 - hnědý
6 - červený
13 - oranžový
14 - žlutý
15 - zelený
16 - modrý
ostatní nezapojeny.
Jediné řešení jak to rozchodit je propojit modrý kabel z OBD na hnědý kabel 30 pin. Tím se dostane napájení na správné místo a hnědý kabel z OBD opatřit krokosvorkou, tu pak připojit kamkoliv na kostru vozidla.
Bohužel nemám to zatím na čem odzkoušet.
Roman
ja som sksil aj tu "lepšiu" čínsku variantu, kde sú všetky piny obsadené a rovnyký výsledok - napájanie je na zlých pinoch. Nakoniec to skončilo origo redukciou a je kľud 

Passat Alltrack '14 CFGC
Passat Alltrack '17 CUAA
Sharan 4motion '15 CUVC
Fabia '02 AQV
P307 '03 NFU
Camaro '76 LT 350
TT Roadster Quattro '00 APX
Honda AFRICA TWIN Adventure '22
Passat Alltrack '17 CUAA
Sharan 4motion '15 CUVC
Fabia '02 AQV
P307 '03 NFU
Camaro '76 LT 350
TT Roadster Quattro '00 APX
Honda AFRICA TWIN Adventure '22