Co nás čeká - Octavia III
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Co nás čeká - Octavia III
Nevím kam se nám ty auta ženou, ale za čas tam toho bude tolik, že to snad ani nebude moci fungovat déle jak 2-3roky.
Docela mě bude zajímat, jak ty optický vlákna budou vypadat po 5-ti letech provozu ve vlhku a soli.
http://uloz.to/xVeGmju/oiii-zip
Roman
Docela mě bude zajímat, jak ty optický vlákna budou vypadat po 5-ti letech provozu ve vlhku a soli.
http://uloz.to/xVeGmju/oiii-zip
Roman
Re: Co nás čeká - Octavia III
to budou zase vydelavat :
Ochrana komponent je založena na několika stupních zabezpečení:
1.Každému přístroji je automaticky přidělen unikátní kód, který je tajný a nelze ho z přístroje žádným způsobem vyčíst ani zobrazit.
2.Autorizace přístroje ve voze probíhá automaticky bez nutnosti řidiče zadávat jakoukoliv číselnou kombinaci. Autorizace probíhá nejen po zapnutí zapalování, ale i následně v pravidelných intervalech (15min).
3.Pro zprovoznění rádia, např. po výměně, nebo po zastavění MIB do jiného vozu, je nutné navštívit autorizovaný servis(server v Nemecku).
týká se skoro vše RJ jednotek ve voze+budíky atd
takže asi s montováním samo doma je konec......
Ochrana komponent je založena na několika stupních zabezpečení:
1.Každému přístroji je automaticky přidělen unikátní kód, který je tajný a nelze ho z přístroje žádným způsobem vyčíst ani zobrazit.
2.Autorizace přístroje ve voze probíhá automaticky bez nutnosti řidiče zadávat jakoukoliv číselnou kombinaci. Autorizace probíhá nejen po zapnutí zapalování, ale i následně v pravidelných intervalech (15min).
3.Pro zprovoznění rádia, např. po výměně, nebo po zastavění MIB do jiného vozu, je nutné navštívit autorizovaný servis(server v Nemecku).
týká se skoro vše RJ jednotek ve voze+budíky atd
takže asi s montováním samo doma je konec......
Ford GALAXY 1.9TDi PD 85kW AUY
tato platforma podla mna poriadne otestuje kvalitu koncernu,to bude problemov a zvolavacich akcii,neviem neviem ci je tento pohlad na konstrukciu novej generacie v sulade s tym co sa deje okolo nas,konstrukcne riesenia jednotlivych skupin vyzeraju viac ci menej nestastne,inzinieri z koncernu mali problemi z ovela jednoduchsimi rieseniami u predoslich generacii ,to bude veselo




ceresna na torte je ta vodna pumpa pohanana elektromotorom,z menitelnimi otackami a riadena supatkom,to co za ch..j toto vymyslel,ho mali vyrazit z konstrukcnej kancelarie sak naklady na vyrobu musia byt vyssie ako u klasiky,co spolahlivost,can bus strasne pripomina system od renaultu v lagunach ,prierezy vodicov,pouzitie optky atd to sa bude riadne kaslat,si viete predstavit jak od soli zoxiduje ten slavny radar v prednom narazniku a auto zacne brzdit svojvolne na zladovatelej vozovke
,vw bolo preslavene jednoduchymi rieseniami ,mali pouzit riesenia ako v predchadzajucom modely,zmenit mali len dizajn ten sa im celkom podaril,aj to len u oktavky,citigo,rapid,superb su hrozne

-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 10 lis 2010, 17:30
njn nedávno jsem řešil A6 s adaptabilním tempomatem nešel a chyba byla v tý čočce v nárazníku stojí jen 60tis kupodivu pán neměl po kapsách drobný aby mu to fachalo takže tyhle technologie jsou dobrý leda tak pokud vše funguje...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!