Co nás čeká - Octavia III

diskutujte o diagnostických prostředcích pro různé značky vozidel

Moderátoři: šulda, Moderátoři

roman
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 26 led 2006, 08:23
Odpovědi: 0

Co nás čeká - Octavia III

Příspěvek od roman »

Nevím kam se nám ty auta ženou, ale za čas tam toho bude tolik, že to snad ani nebude moci fungovat déle jak 2-3roky.
Docela mě bude zajímat, jak ty optický vlákna budou vypadat po 5-ti letech provozu ve vlhku a soli.
http://uloz.to/xVeGmju/oiii-zip

Roman
x-man
Přispěvovatel
Příspěvky: 320
Registrován: 04 čer 2006, 01:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Kadaň

Re: Co nás čeká - Octavia III

Příspěvek od x-man »

to budou zase vydelavat :

Ochrana komponent je založena na několika stupních zabezpečení:
1.Každému přístroji je automaticky přidělen unikátní kód, který je tajný a nelze ho z přístroje žádným způsobem vyčíst ani zobrazit.
2.Autorizace přístroje ve voze probíhá automaticky bez nutnosti řidiče zadávat jakoukoliv číselnou kombinaci. Autorizace probíhá nejen po zapnutí zapalování, ale i následně v pravidelných intervalech (15min).
3.Pro zprovoznění rádia, např. po výměně, nebo po zastavění MIB do jiného vozu, je nutné navštívit autorizovaný servis(server v Nemecku).

týká se skoro vše RJ jednotek ve voze+budíky atd

takže asi s montováním samo doma je konec......
Ford GALAXY 1.9TDi PD 85kW AUY
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

On to někdo snad zase rozlouskne.
x-man
Přispěvovatel
Příspěvky: 320
Registrován: 04 čer 2006, 01:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Kadaň

Příspěvek od x-man »

geo píše:On to někdo snad zase rozlouskne.
snad jo

píšou tam, že se to dělá už pouze online přes server v Německu,tak uvidíme
Ford GALAXY 1.9TDi PD 85kW AUY
josef10
Aktivista
Příspěvky: 1181
Registrován: 29 led 2010, 22:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od josef10 »

Pak takova kara je na dve veci....
stefi
Přispěvovatel
Příspěvky: 803
Registrován: 14 pro 2008, 16:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od stefi »

tato platforma podla mna poriadne otestuje kvalitu koncernu,to bude problemov a zvolavacich akcii,neviem neviem ci je tento pohlad na konstrukciu novej generacie v sulade s tym co sa deje okolo nas,konstrukcne riesenia jednotlivych skupin vyzeraju viac ci menej nestastne,inzinieri z koncernu mali problemi z ovela jednoduchsimi rieseniami u predoslich generacii ,to bude veselo (noteeth) (noteeth) (noteeth)
Okura
Aktivista
Příspěvky: 1484
Registrován: 17 dub 2006, 16:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura »

přesně tak, navíc podle mě tohle auto vydrží zaruku a pak se majitel bude hytat ta vlasy že si tohle koupil, se vším do autorizáku na online.

stačí se kouknout na blokové zapojení CAN busu, kde jaká p...ovina je připojena do sběrnice. snad kromě řidiče :)
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5726
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

No však práve nekde sa spraví zákvas alebo skrat na Can-bus a ani neodemkneš auto
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
stefi
Přispěvovatel
Příspěvky: 803
Registrován: 14 pro 2008, 16:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od stefi »

ceresna na torte je ta vodna pumpa pohanana elektromotorom,z menitelnimi otackami a riadena supatkom,to co za ch..j toto vymyslel,ho mali vyrazit z konstrukcnej kancelarie sak naklady na vyrobu musia byt vyssie ako u klasiky,co spolahlivost,can bus strasne pripomina system od renaultu v lagunach ,prierezy vodicov,pouzitie optky atd to sa bude riadne kaslat,si viete predstavit jak od soli zoxiduje ten slavny radar v prednom narazniku a auto zacne brzdit svojvolne na zladovatelej vozovke :D ,vw bolo preslavene jednoduchymi rieseniami ,mali pouzit riesenia ako v predchadzajucom modely,zmenit mali len dizajn ten sa im celkom podaril,aj to len u oktavky,citigo,rapid,superb su hrozne
lucassmile
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 10 lis 2010, 17:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od lucassmile »

Ten ch.j asi robil v Renault...debil jeden. Postaviť k múru a každou tou p.....u mu jednu natiahnuť
:) :D :)
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

x-man píše:...už pouze online přes server v Německu,tak uvidíme
DDoS na ně... (LOL)
GIV Variant TDi ???kW
mjanulik
Přispěvovatel
Příspěvky: 636
Registrován: 01 říj 2011, 21:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od mjanulik »

to jako fakt? Každá trojková octávka takto bude řešena?
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

mjanulik píše:to jako fakt? Každá trojková octávka takto bude řešena?
JO hlavně je všude identifikace většinu jednotek přizpúsobíš online a pokud bude nekalej původ tak si pro tebe druhej den přijdou.
mjanulik
Přispěvovatel
Příspěvky: 636
Registrován: 01 říj 2011, 21:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od mjanulik »

takže autorizovaný servis bude mít žně co,ostatní si ani neškrtnou,samozřejmě je tu možnost že tam ty auta budeme vozit my
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

njn nedávno jsem řešil A6 s adaptabilním tempomatem nešel a chyba byla v tý čočce v nárazníku stojí jen 60tis kupodivu pán neměl po kapsách drobný aby mu to fachalo takže tyhle technologie jsou dobrý leda tak pokud vše funguje...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Autodiagnostika - Software - Elektro svět“