Stránka 1 z 1
Mondeo MkII kouřivost
Napsal: 01 dub 2013, 15:21
od Petr.C
Začlo mi docela kouřit Mondeo (modře), při volnoběhu mi motor i trochu vynechává, při 2 000 ot/min už to kouří normálně. Nevíte co by to mohlo byt?
Napsal: 02 dub 2013, 17:50
od ezop
a naco jezdiš?

jestli normalně na naftu tak ti to žere olej a to bud přes turbo nebo kroužky nobo gugerka v hlavě
Napsal: 07 dub 2013, 11:52
od Petr.C
Jezdím na RO, ale nezdá se mi, že by se mi moc strácel olej v motoru. Sice je pravda, že mi turbo pouští olej do sání. Kolik to stojí, přetěsnění turba? Ještě jsem zkoušel vyměnit vzduchovej filtr ale nic. Taky se mi stává, že když brzdím motorem a pak dám neutrál, tak mám volnoběžný otáčky zvýšený (okolo 1500ot/min).
Napsal: 07 dub 2013, 14:40
od ezop
repase turba okolo 7000kč a to s tim čerpadlem to se ti asi přizadira regulator otaček po jak dlouhe době ty otačky klesnou?Kamoš ma taky mondeo a taky mublbne čerpadlo samy se zvyšuji otačky a podobně. a špatně mu to chyta už to jsou stařečci no.
Napsal: 08 dub 2013, 16:41
od Petr.C
Tak jsem natankoval naftu (ta cena, málemem se mi podlomili kolena) a vypadá to, že je vše v pořádku. Přijde mi, že ty RO jsou rok od roku horší. Před 2 rokama kdy se dal sehnat řepkový olej v akci, byla paráda, ale teď ty slunečnicový ....... to je hnus. Kolísání otáček, to znám, buď to je moc hustý a nebo starý filtr ( u novýho filtru bez předehřevu to tam i kolikrát zatuhne), i vedení paliva jsem musel předělat. MkI ty jezdili líp na RO. Budu to muset víc ředit a snad to bude OK. Když není motor studený, tak mám starty vždy na drc ale je pravda, že pořád liju VIF.
Napsal: 29 črc 2014, 11:54
od pom3ranc
Zdarec

A nemáš nějakou fotečku toho předělanýho vedení paliva? Mám stejný dopravní prostředek

Napsal: 02 srp 2014, 13:33
od Petr.C
pom3ranc píše:Zdarec

A nemáš nějakou fotečku toho předělanýho vedení paliva? Mám stejný dopravní prostředek

To nemám, ale není to složitý, pod zadní sedačkou máš přívod k nádrži. Tak jsem to víko nádrže sundal a přidělal jsem tam ocelovou hadici na 16 hadici (z OBI průsvitná) a pod autem jak máš vedení pal. hadic tam bylo místo přesně ještě na ní. Ještě to nemám celé dopilovaný, ale koupil jsem ještě čerpadlo Facet, bez něho jsem nemohl ředit moc benzínem. V celém systému je podtlak (nasává si jen vstřikovaci čerpadlo) a vlivem podtlaku a tepla se mi za pal. filtrem začli dělat bublinky. Aby jsem to ještě trošku vylepšil tak jsem dal automatický odvzdušňovák a uzavřel jsem zpátečku, ale jelikož je už v systému přetlak a drží se mi plováky v odvzdušňováku stále nahoře, tak ten uzavírací ventyl (odfuk ze zpátečky na odvzdušňováku) vybrakuju a napojím tam hadicy na zpátečku do nádrže.