Stránka 1 z 2

1.4MPI rozvody

Napsal: 02 dub 2013, 16:38
od honzas1
Zdravím, dneska nám jeblo těsnění pod vodní pumpou, tak chci při jednom vyměnit rozvody, jelikož docela dost mlátí a stejně chčije olej z pod vany a asi i z gufera na klice... chtěl jsem se zeptat za co zavěšujete motor? dá se povolit šroub řemenice kliky na rychlost nebo musí někdo šlapnout na brzdy? díky...

Napsal: 02 dub 2013, 17:19
od Marek77
Motor se může zavěsit za vodní pumpu, nebo podložit pod vanou. Já bych to podložil, vyměnil pumpu a pak to za ni zavěsil.

Šroub řemenice povol až po sundání vany - mezi kliku a blok si strč špalek a jde to úplně luxusně. Pozor - před povolením řemenice si vyšlápni spojku a nech ji nějakým klackem na podlaze po celou dobu opravy, aby Ti nevypadl axiální kroužek kliky.

Napsal: 02 dub 2013, 20:00
od mercedes
nevim jak kdo ale ja motor zavěšuji za držaky ktery jsou určený na zavěšeni motoru

Napsal: 02 dub 2013, 20:38
od TDI tech
A rozvody daj CZ Starkonice

Napsal: 03 dub 2013, 05:20
od honzas1
díky moc.. mě nešlo tak za jakou čast to pověsit, spíš jakym zpusobem.. ale zatim udělam jen tu pumpu a příště rozvody bo v tom počasi se mi nechce nic

Napsal: 05 dub 2013, 05:30
od honzas1
tak pumpa je přetěsněna, ale je další problém ..auto je na volnoběh strašně neklidné... mistama už to vypada na chcipnuti, klepe se to jak ratlík... do výfuku to decela dost prdí.. .. jen si nejsem jisty tím, když povolim víčko oleje, tak to docela dost fučí... skoro stejně jako když dám ruku před výfuk.. hned mě napadlo jestli není KO těsnění pod hlavou ale to by se asi z toho i dymilo ne?

Napsal: 05 dub 2013, 08:09
od Marek77
Vadné těsnění hlavy má víc příznaků, nemusí to zrovna kouřit z výfuku.

Chtělo by to napojit na diagnostiku - třeba to hlásí chybu v zapalování (vadná liště, častý jev), mohla odejít svíčka, mohlo fouknout těsnění sacího potrubí..........


To zavěšení motoru se dá udělat tak, že vezmeš trubku nebo kulatinu, tu napříč nad motorem položíš přes špalíky na podélné výztuhy podběhů a na řetízek nebo kšandu na to pověsíš motor. Je to taková imitace hrazdy. Nebo se to nemusí věšet, ale po demontáži vany to podložit panenkou za blok.

Napsal: 05 dub 2013, 14:40
od Tomas6
Pokud ten problém co máš teď nastal po výměně pumpy tak mrkni jestli nemáš nepřipojenu tu hadičku co jde tuším od nádoby s aktivním uhlím k tělesu klapky.Je nalevo vzdadu pod deklem.Na klapce na ní je přípojka.Hadička je jen nasunutá bez pásky.Co ta se sakra dokáže nadělat psích kusů.

Napsal: 05 dub 2013, 14:48
od honzas1
no toho jsem si všiml nedávno.. byla skoro vypadlá z klapky tak už je hezky připáskovaná... právě už to jebe delší dobu.. ale jak jsem to složil tak se mi zdá že se to trochu zhoršilo... na vagu jsou chyby dvě.. jedna něco se zatížením.. dle DP netěsnost v sání... vyměnil jsem těsnění pod sáním.. bez vysledku... když mam motor nastartovany a tu chybu vymažu tak se motor strašně zatřepe jak kdyby chtěl chcipnout chyba skočí znova a pak se to zase trochu srovná.. nevím z jakých informací tato chyba vychází.. další chyba je že směs je příliš chudá,, je to jen sporadicky... nevim jestli to všechno nema mezi seboou souvislost... z vyfuku se nekouří.. to je cajk... jen to prdí.. zkusim udělat nějake video

Napsal: 05 dub 2013, 14:58
od Marek77
Chudá směs a přisávání falešného vzduchu do sání mají velmi úzkou souvislost, nemyslíš? :-)

Hledej díru v sání (posilovač třeba).

Napsal: 05 dub 2013, 16:30
od honzas1
ono jak tam byl blbý filtr tak to zas hlasilo bohatou :D.... jo ten posilovač otestuju.... tady jsem udělal nějake video.. hlavně ten zvuk stoji za to ale je trochu zkresleny :D http://www.youtube.com/watch?v=4fSIPQED5sQ

Napsal: 05 dub 2013, 17:33
od Marek77
Změř kompresi zatepla. Tohle by mohlo dělat i těsnění hlavy. To fičení je šílený!!!

Napsal: 05 dub 2013, 18:55
od STIB
Nemáš ucpané odvětrání?

Napsal: 05 dub 2013, 22:07
od honzas1
nekontroloval jsem to detajlně ale když ucpu otvor tak to nijak netlakuje, takže by to mělo odcházet odvětranim.. ale ještě na to mrknu

Napsal: 07 dub 2013, 18:27
od starynovy
cez tu retaz nepocut motor (noteeth) na felicii bol podobny problem, motor sa klepal, chcipal, mal slaby vykon, preco? pretoze ta vacka bola posunuta az do prdele, po vymene rozvodov len ticho pradie, a ma jemne vybracie frekvencie spalovania, ziadne trhanie. Ako bolo spomenute, rozvody origo, na kolieskach je razene CZ, stoja asi 600 stoviek, podla toho videa je to zrele aj na prekruzkovanie, prinajmensom.. kolko to ma nalietane? ta 1.3 s mrtvymi rozvodmi ma 250k (mozno stocene), ale kompresne tlaky su vyrovnane 1.2Bar, a rozhodne takto nefuci, u teba to vyzera tak na 400k. :)