Stránka 1 z 2
Power box
Napsal: 12 dub 2013, 19:17
od Tomig1
Ahoj, dnes jsem zakopil power box Pbox CLM4, normalne jsme ho vrazil mezi 10ti pinovy konektor vše v pořádku ,ale kdyz jsem testoval nějakou změnu tak jsem na autě nic nepocitil a to jsem mohl kroutit potenciometrem jak jsem chtel ? Nemáte někdo trochu zkušneností ? a neporadil by jste mi nekdo co stim prosím ? Díky moc
jo ještě od power boxu vede dratek a na konci je nožák (konektor) a to jsme nevedel jestli se ma nekam zapojovat, tak jsme ho nechal volně ?
Napsal: 12 dub 2013, 19:42
od kiklop32
K něčemu asi bude ne?
Dej ho pod pravé přední kolo, zařaď 1. stupeň a pomalu vpřed a až ucítíš hrbolek, zatahni ručku a plnej!
Napsal: 12 dub 2013, 20:32
od spawn133
Ach jo, to si kupis power box co je na uplne h**** a ani ho nevies zapojit? Moze to byt uzemnovaci kolik alebo aj napajanie. To nemas ani schemu ktomu? Si kuchar alebo co ze nevies co sa kam zapojuje.
Napsal: 12 dub 2013, 20:40
od playboy

Boha jeho, kdo v dnešní době ještě může naletět koupit powerbox?

Přesně tak, hoď ho do koše než udělá víc škody než užitku... Zajeď si na chip a jseš OK, tam to pocítíš a neodkur.í ti to motor

Napsal: 12 dub 2013, 20:55
od starynovy
teraz ma asi ukamenuju, ale chip a powerbox je defakto to same, akurat powerbox, neznasam ten nazov, takze dalej to budem volat odpor za 3 centy v krabicke za 90€, nema ziadny smoke/torqoue limiter v "mape", a prida naftu v celom pracovnom rozsahu, co je neziaduce, pretoze to potom pri odpichoch huli ako lokomotiva, ale na zabavu s rozumom staci. predsalen odpor z kramu, a chip za 300€ je rozdiel. A pokracujeme v kazeni kseftu, zakupeny odpor, najlepsie viac otackovy potenciometer zapojime medzi vodic c. 2 a 3 na svorkovnici cerpadla, a sranda zacina niekde okolo 1K

Napsal: 12 dub 2013, 21:00
od kiklop32
A co teprve odpor za 3kč nebo turbo/motor? To je vývar!
Brain on
Napsal: 12 dub 2013, 21:09
od starynovy
j typicky pristup, ked to nestoji milion, nebude to ono.. chod zapnut mozog par tisic ludom na zemi co tak jazdia, a to davaju ine vykony nez tych par soplov v traktore

pogoogluj Evry mode, vymyslel to skandivanec, ako inak, asi budes prekvapeny, ale nepriznas ze je to dobre, lebo si uz zaplatil chip.
Napsal: 12 dub 2013, 23:34
od tantor-bn
Ako aj tuto majitel tvrdí. Zapojil a nepocitil žiadnu zmenu
Tak ,,logicky,, sa to oplatii

Napsal: 13 dub 2013, 06:29
od kiklop32

every mod
Ano, radsi si zaplatim individual cip, nez vec pro cely koncern. A ze stim jezdi spousta lidi je pravda, on diesel snese dost zjevne. A nakonec si koupi benzina, pac na dieselu casto odchazi turba
Re: Power box
Napsal: 13 dub 2013, 06:52
od brankar30
Tomig1 píše:Ahoj, dnes jsem zakopil power box Pbox CLM4, normalne jsme ho vrazil mezi 10ti pinovy konektor vše v pořádku ,ale kdyz jsem testoval nějakou změnu tak jsem na autě nic nepocitil a to jsem mohl kroutit potenciometrem jak jsem chtel ? Nemáte někdo trochu zkušneností ? a neporadil by jste mi nekdo co stim prosím ? Díky moc
jo ještě od power boxu vede dratek a na konci je nožák (konektor) a to jsme nevedel jestli se ma nekam zapojovat, tak jsme ho nechal volně ?
kup este jeden powerbox a zapoj ich..budes mat dva krat taky vykon..

Napsal: 13 dub 2013, 07:12
od subz3ro_tdi
starynovy píše:odpor za 3 centy v krabicke za 90€, nema ziadny smoke/torqoue limiter v "mape", a prida naftu v celom pracovnom rozsahu, co je neziaduce, pretoze to potom pri odpichoch huli ako lokomotiva
Citaj ty len, fesak, dalej mudre stranky o chiptuningu na internete, lebo v tom mas trochu hokej

PowerBox je siroky pojem, su aj zariadenia ktore v kombinacii s urcitymi RJ dokazu fungovat velmi pekne, ale ten odpor v krabicke alebo potenciometer na oblbnutie elektroniky cerpadla ti tu pracu rozhodne neurobi
Tym ze budes budes v rovnici zvysovat hodnotu jednej premennej nikdy nedosiahnes rovnovahu....
starynovy píše:pogoogluj Evry mode
Asi myslis
Evry mod, nie?

Plati to iste co som pisal vyssie pre holy odporovy clen....
Tieto veci mohli byt zaujimave v dobe ich vzniku, pred 10 rokmi, lenze uroven (profi)chiptuningu odvtedy nabrala trochu iny smer.....
P.S. Na ilustraciu jedno
video s ukazkou "ladenia" davky paliva s 1.5kOhm potenciometrom..... Twist until the engine starts to shake.... vy tie auta musite nenavidiet

Napsal: 13 dub 2013, 07:45
od playboy
Starynovy napsal: prida naftu v celom pracovnom rozsahu...
No a kde máš vzduch?
Co to dělá s dobou vstřiku? - to sám nevím, to je skutečně otázka
Zábavu myslíš asi takhle:
http://www.youtube.com/watch?v=P8L_33ErPPQ
To je kouř s diodou BAV21 - bez ní to na místě nezakouří a za jízdy jen minimálně než zabere turbo. S ní to hulí jak protržený, takže to taky nebude nikterak zdravý pro motor. Taky jí tam nemám. Ale udělám si jí na čudlík až mě zase jednou naštvou nějaký suverénní a drzí ciklisti

Napsal: 13 dub 2013, 09:57
od starynovy
vsak ja nikde nepisem ze je to plnohodnotna nahrada za chip, to urcite nie, ale ked sa to vyladi na rozumnu mez, a necha na tlacitko tak v tom vobec nieje problem, daily driver so seriovym vykonom, a ked treba tak sa stlaci tlacitko a 30konikov. A nie hokej v tom nemam, ja som reagoval na tento konkretny "powerbox" za ktory dam ruku do ohna ze obsahuje len zmieneny potenciometer ktorym autor temy toci, a este to dokonca nic nerobi.
playboy> to s tou diodov je presne to iste, ta uprava sa da robit na SV cerpadla, na vahe vzduchu, na cidle tlaku, alebo cidle teploty vzduchu, tak urcite to zvysuje EGT, dobu vstreku prdlzuje, pretoze ak to robis konkretne na cerpadle, tym odporom stahujes napatie vazby z transformatora v hlave, a jednotka si mysli ze tam este nejde tolko nafty, a pridava budiace napatie>objimka sa posuva do +.
Napsal: 13 dub 2013, 09:58
od starynovy
vsak ja nikde nepisem ze je to plnohodnotna nahrada za chip, to urcite nie, ale ked sa to vyladi na rozumnu mez, a necha na tlacitko tak v tom vobec nieje problem, daily driver so seriovym vykonom, a ked treba tak sa stlaci tlacitko a 30konikov. A nie hokej v tom nemam, ja som reagoval na tento konkretny "powerbox" za ktory dam ruku do ohna ze obsahuje len zmieneny potenciometer ktorym autor temy toci, a este to dokonca nic nerobi.
playboy> to s tou diodov je presne to iste, ta uprava sa da robit na SV cerpadla, na vahe vzduchu, na cidle tlaku, alebo cidle teploty vzduchu, tak urcite to zvysuje EGT, dobu vstreku prdlzuje, pretoze ak to robis konkretne na cerpadle, tym odporom stahujes napatie vazby z transformatora v hlave, a jednotka si mysli ze tam este nejde tolko nafty, a pridava budiace napatie>objimka sa posuva do +.
Napsal: 13 dub 2013, 12:34
od Karlos21
Kluci můžu se prosím zeptat jaký je rozdíl mezi Powerboxem a tryskama?
Powerbox oblbne jednotku a ta dá víc nafty. A když dám jen samotné větší trysky /bez softu/ tak ty neoblbujou jednotku, ale dají taky jen víc nafty.
Je jasný že nejlepší je chip, ale spousta lidí jezdí jen na větších tryskách.
Co je tedy menší zlo, powerbox nebo trysky?