
Prestavba1.7D na 1.7TD-Seat Ibiza-Poradte prosim
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 02 kvě 2007, 23:48
Prestavba1.7D na 1.7TD-Seat Ibiza-Poradte prosim
Takze mal by som v plane prestavat moj motor na turbodiesel... je to 1.7hladky diesel v seate IBIZA rocnik1985...nedavno som cely motor generalkoval a robil osm mu mensie upravy aby trosku lepsie tahal ale predsa len to je malo...mal som ho do srobiku rozobraty a podla mna by islo to prestavat na turbo aj by to podla mna vydrzalo len mam trosku obavy ci to vydrzia piesty lebo su hlinnikove a rad by som vedel ci tu nema niekto skusenosti s nejakou takouto prestavbou... ak hej prosim poradte rad by som to zrealizoval... 

-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 02 kvě 2007, 23:48
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 02 kvě 2007, 23:48
No akoze viem ze by boli lepsie Piesty z nerezu ale podla mna to vydrzia lebo robil som aj autobusy napriklad a karosa turbo mala hlinnikove piesty a dokonca sa moc neodlisoval ten motor od klasickeho atmosferoveho.. a co sa tyka mazania turba to som aj ja rozmyslal a nevidim nejak problem v tom lebo sa mi da lahko prirobit privod z konzoly kde mam olej filter... Este otazka na teba ORIGOŠ-preco myslis ze neni vhodne na tento motor turbo? myslis ze by to nieco nemuselo vydrzat? 

-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 02 kvě 2007, 23:48
Aha no
ale ja zase viem ze na benzinovych motoroch s turbom maju piesty povrch pokoveny alebo ako to je robene.. neviem presne.. noo to s tym olejom ma nenapadlo.. hmm ale keby ma piesty s tym chladenim olejovym prudom tak by to slo nie??? nemali by byt dalsie problemy nie? keby som zohnal piesty alebo dal si vyrobit take tak by to mohlo ist nie?? Lebo mam znameho co robi GO motorov a ten by mi to dokazal bez problemov spravit...

-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 02 kvě 2007, 23:48
Noo ma to predkomorku to je pravda nema priame vstrekovanie a tiez si myslim ze by to mohlo ist.. na karose turbo co som robil bola tiez predkomorka.. ale zase tie piesty ostrek olejom mali... takze mam v tom taky mix teraz ale myslim ze moc riskovat nechem pretoze som do toho motora vrazil 60tisic pomaly a je tam takmer vsetko nove.. takze by som velmi nerad riskoval zadretie.. radsej ked uz tak na istotu a druhe piesty asi. este si prestudujem poriadnejsie TDcka lebo aj teta ma Fiat Tipo1.9TDs a tam sa mi vidi ze dokonca boli piesty aj s nejakym keramickym povlakom ci ako to bolo.. neviem nie som si stale isty ale aj ked pojdem prestavovat tak to az po zabehu lebo motor musim este zabehnut najprv asi by nebolo dobre hned mu tlacit tlaky... ale zatial nazbieram co najviac info od skusenych ludi ako vy
aby som nieco nepokaslal:D

-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 32
- Registrován: 06 úno 2007, 19:30
Ta přestavba půjde ale nic to nevydrží. musí být jiné písty Td má jiné pístní kroužky jiný materiál, jiná hlava Td -je dělaná na vyšší tlaky a teploty D - se za chvíli zkroutí, blok nemá ostřiky na chlazení pístů .Takže je lepší koupit celý TD motor-už jsem to také řešil, dokonce znám lidi co to prakticky zkusili a nechodilo to teda jen chvíli po pár kilometrech to odešlo .
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 32
- Registrován: 06 úno 2007, 19:30
Ta přestavba půjde ale nic to nevydrží. musí být jiné písty Td má jiné pístní kroužky jiný materiál, jiná hlava Td -je dělaná na vyšší tlaky a teploty D - se za chvíli zkroutí, blok nemá ostřiky na chlazení pístů .Takže je lepší koupit celý TD motor-už jsem to také řešil, dokonce znám lidi co to prakticky zkusili a nechodilo to teda jen chvíli po pár kilometrech to odešlo .
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 02 kvě 2007, 23:48
- LanciaTDSberg
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 69
- Registrován: 08 črc 2007, 18:18