Prestavba1.7D na 1.7TD-Seat Ibiza-Poradte prosim

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Yankee1985
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 02 kvě 2007, 23:48
Odpovědi: 0

Prestavba1.7D na 1.7TD-Seat Ibiza-Poradte prosim

Příspěvek od Yankee1985 »

Takze mal by som v plane prestavat moj motor na turbodiesel... je to 1.7hladky diesel v seate IBIZA rocnik1985...nedavno som cely motor generalkoval a robil osm mu mensie upravy aby trosku lepsie tahal ale predsa len to je malo...mal som ho do srobiku rozobraty a podla mna by islo to prestavat na turbo aj by to podla mna vydrzalo len mam trosku obavy ci to vydrzia piesty lebo su hlinnikove a rad by som vedel ci tu nema niekto skusenosti s nejakou takouto prestavbou... ak hej prosim poradte rad by som to zrealizoval... Obrázek
Yankee1985
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 02 kvě 2007, 23:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od Yankee1985 »

nooo takto vyzera ten motor mimochodom v sucasnosti .. ale stale bez turba.. :(Obrázek
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

mam trosku obavy ci to vydrzia piesty lebo su hlinnikove
Z nerezu by byly lepší.
Jinak na tenhle motor bych turbo nedával.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

(LOL)
Naposledy upravil(a) radluk dne 08 zář 2008, 10:54, celkem upraveno 1 x.
Yankee1985
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 02 kvě 2007, 23:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od Yankee1985 »

No akoze viem ze by boli lepsie Piesty z nerezu ale podla mna to vydrzia lebo robil som aj autobusy napriklad a karosa turbo mala hlinnikove piesty a dokonca sa moc neodlisoval ten motor od klasickeho atmosferoveho.. a co sa tyka mazania turba to som aj ja rozmyslal a nevidim nejak problem v tom lebo sa mi da lahko prirobit privod z konzoly kde mam olej filter... Este otazka na teba ORIGOŠ-preco myslis ze neni vhodne na tento motor turbo? myslis ze by to nieco nemuselo vydrzat? :?
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

S tím nerezem to byl žert. Zatím jsem neměl možnost vidět písty z jiného materiálu, než hliníková slitina. Ten motor to nevydeží, protože nemá chlazení pístů olejovým paprskem jako to mají turbomotory.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Yankee1985
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 02 kvě 2007, 23:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od Yankee1985 »

Aha no :) ale ja zase viem ze na benzinovych motoroch s turbom maju piesty povrch pokoveny alebo ako to je robene.. neviem presne.. noo to s tym olejom ma nenapadlo.. hmm ale keby ma piesty s tym chladenim olejovym prudom tak by to slo nie??? nemali by byt dalsie problemy nie? keby som zohnal piesty alebo dal si vyrobit take tak by to mohlo ist nie?? Lebo mam znameho co robi GO motorov a ten by mi to dokazal bez problemov spravit...
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

to ma prime vstrikovani?. U komurkoveho motoru je pist prece jen o neco mene tepelne namahan oproti primemu vstrikovani. Pokud propaleny pist, tak dle me vzdy u primeho vstrikovani.
Yankee1985
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 02 kvě 2007, 23:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od Yankee1985 »

Noo ma to predkomorku to je pravda nema priame vstrekovanie a tiez si myslim ze by to mohlo ist.. na karose turbo co som robil bola tiez predkomorka.. ale zase tie piesty ostrek olejom mali... takze mam v tom taky mix teraz ale myslim ze moc riskovat nechem pretoze som do toho motora vrazil 60tisic pomaly a je tam takmer vsetko nove.. takze by som velmi nerad riskoval zadretie.. radsej ked uz tak na istotu a druhe piesty asi. este si prestudujem poriadnejsie TDcka lebo aj teta ma Fiat Tipo1.9TDs a tam sa mi vidi ze dokonca boli piesty aj s nejakym keramickym povlakom ci ako to bolo.. neviem nie som si stale isty ale aj ked pojdem prestavovat tak to az po zabehu lebo motor musim este zabehnut najprv asi by nebolo dobre hned mu tlacit tlaky... ale zatial nazbieram co najviac info od skusenych ludi ako vy :D aby som nieco nepokaslal:D
musimtomit
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 06 úno 2007, 19:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od musimtomit »

Ta přestavba půjde ale nic to nevydrží. musí být jiné písty Td má jiné pístní kroužky jiný materiál, jiná hlava Td -je dělaná na vyšší tlaky a teploty D - se za chvíli zkroutí, blok nemá ostřiky na chlazení pístů .Takže je lepší koupit celý TD motor-už jsem to také řešil, dokonce znám lidi co to prakticky zkusili a nechodilo to teda jen chvíli po pár kilometrech to odešlo .
musimtomit
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 06 úno 2007, 19:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od musimtomit »

Ta přestavba půjde ale nic to nevydrží. musí být jiné písty Td má jiné pístní kroužky jiný materiál, jiná hlava Td -je dělaná na vyšší tlaky a teploty D - se za chvíli zkroutí, blok nemá ostřiky na chlazení pístů .Takže je lepší koupit celý TD motor-už jsem to také řešil, dokonce znám lidi co to prakticky zkusili a nechodilo to teda jen chvíli po pár kilometrech to odešlo .
Yankee1985
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 02 kvě 2007, 23:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od Yankee1985 »

No jasne uz som sa pytal aj viacerych na to a povedali ze to mi radsej zozenu iny motor .. ale zase ten cely rozoberat a davat do kopy:( uz tento ma vysiel 60 litrov:( ale dufam ze cosi vydrzi sice to neni nejaky vykon ale tak na vozenie na zrazy staci:)
Uživatelský avatar
MikiJojo
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 12 čer 2007, 10:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od MikiJojo »

zdar a co keby si skusil narvat do tej tvojej ibizi 1,6TD z dvojoveho golfa? myslim ze je to ovela schodnejsie riesenie
Uživatelský avatar
LanciaTDSberg
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 08 črc 2007, 18:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od LanciaTDSberg »

taky si myslim ze by tam mohl pasovat motor z golfa GTD :-)
BMW E30 325ix (trochu ostrejsi subaru :-D)
mazda RX-7 FC 5.0 V8 (PEKLO)
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“