Zadní brzdy OI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zadní brzdy OI
Asi mi z toho rupne:( Minulej rok jsem měnil rok staré brzdové válečky protože tekly. Dneska jsem přezouval na letní a brzdové válečky opět tečou. První myšlenka byla když loni tekly, kluzné podložky pod paknama. TY jsem vyměnil a teče to pořád. Netušíte čím by to mohlo k sakru být? Originál vydržely 170tis a tyhle sotva 20. Díky za rady Jedná se OI 1.9 TDI 66kW
Bugi
Mě třikrát vylili z STK kuli zadním bubnům, vyřešila to kotoučová náprava a tejdení repas ve sklepě za 0,- a vyšlo to levněji než kdybych se ty bubny snažil dát do kupy z ATE dílů.
Hlavně pakny si čuchnou brzdovky a hned jedna strana brzdí jednou tolik, proč teče novej váleček nevim, ale jak je tu napsáno mnohokrát, problém třeba hledat i v novém dílu.
Hlavně pakny si čuchnou brzdovky a hned jedna strana brzdí jednou tolik, proč teče novej váleček nevim, ale jak je tu napsáno mnohokrát, problém třeba hledat i v novém dílu.
....320cd
3tis. se mi zád docela málo, na to že měnim celej zadek. To tak jedine shánět po vrakáčích ne?Sleepz píše:Myslím si že opravdu nejlíp vyjde koupit kotoučovku dozadu, sám jsem to vyměnil na mojí oktě za cca 4 hodinky, a stálo to cca 3tis. Brzdí to líp a vypadá to taky líp. Hlavně žádnej problém s prasátkama jako dřív.
Bugi
měřil jsi bubny - nejsou moc "vyjetý" ?BugiJČ píše:Ted abych nekecal ale myslim že naposled jsme dávali TRW. Zajímavé je že ale tečou obě ne jen jedno takže bude někde chybička:(roman1648 píše:jakej výrobce ?
my dáváme standartne LPR z Autokelly, občas dojde TRW nebo Bosch ale nikdy jsem tento problém neměl ? nebo si aspoň nepamatuju..
a bacha na pakny, tak nejsou jedny jako druhý, samostav je na max a ručka stejně prd brzdí
když z prasete jezdí pístky moc ven, mohlo by to začít téct, jinak mě nic nenapadá
fakt jsem ještě problém neřešil, že by nový prase začalo týct - ale stát se může, nějaký starý kousky ze skladu
k tý kotoučovce za 3000 - nevím no, když koupíš něco z vrakáče co leželo rok v kopřivách, čekají tě nový kotouče+desky a zrepasovat třmeny aby to fachčilo
Pakny, tam je vnich nejakej rozdíl? Kouknu ještě na ten buben jestli nejni jetej až moc, ale myslim že je tam od začátku auta a to je 220 tis.roman1648 píše:měřil jsi bubny - nejsou moc "vyjetý" ?BugiJČ píše:Ted abych nekecal ale myslim že naposled jsme dávali TRW. Zajímavé je že ale tečou obě ne jen jedno takže bude někde chybička:(roman1648 píše:jakej výrobce ?
my dáváme standartne LPR z Autokelly, občas dojde TRW nebo Bosch ale nikdy jsem tento problém neměl ? nebo si aspoň nepamatuju..
a bacha na pakny, tak nejsou jedny jako druhý, samostav je na max a ručka stejně prd brzdí
když z prasete jezdí pístky moc ven, mohlo by to začít téct, jinak mě nic nenapadá
fakt jsem ještě problém neřešil, že by nový prase začalo týct - ale stát se může, nějaký starý kousky ze skladu
k tý kotoučovce za 3000 - nevím no, když koupíš něco z vrakáče co leželo rok v kopřivách, čekají tě nový kotouče+desky a zrepasovat třmeny aby to fachčilo
Bugi
- JohnyFlat
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 882
- Registrován: 23 črc 2008, 16:06
- Bydliště: České Budějovice
Odpovědi: 0
ono sice je to lepší, líp to vypadá... ale kdo jezdí couračky, a moc nebrzí, hlavně prudce a dlouze, tak zase mění kotouče ještě než je sjede... protože jak to moc nebrzdí, tak to začně reznout a nebrzdí to na celé ploše... tak si vyber... nebo na většině oktávek jsem to vidělSleepz píše:Myslím si že opravdu nejlíp vyjde koupit kotoučovku dozadu, sám jsem to vyměnil na mojí oktě za cca 4 hodinky, a stálo to cca 3tis. Brzdí to líp a vypadá to taky líp. Hlavně žádnej problém s prasátkama jako dřív.
Octavia TOUR 1.9 TDI ALH
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4700
- Registrován: 23 úno 2009, 12:03
- Bydliště: České Budějovice
Odpovědi: 0
mě dodavatel doporučil hliníkový. Asi protože jsou dražšíBugiJČ píše:Ahoj, litinový. To je nejakej problém?Biimbo píše:a dával jsi hliníkový nebo litinový?

Ale je fakt že netečou. Beru TRW..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
BugiJČ píše:Pakny, tam je vnich nejakej rozdíl? Kouknu ještě na ten buben jestli nejni jetej až moc, ale myslim že je tam od začátku auta a to je 220 tis.roman1648 píše:měřil jsi bubny - nejsou moc "vyjetý" ?BugiJČ píše: Ted abych nekecal ale myslim že naposled jsme dávali TRW. Zajímavé je že ale tečou obě ne jen jedno takže bude někde chybička:(
a bacha na pakny, tak nejsou jedny jako druhý, samostav je na max a ručka stejně prd brzdí
když z prasete jezdí pístky moc ven, mohlo by to začít téct, jinak mě nic nenapadá
fakt jsem ještě problém neřešil, že by nový prase začalo týct - ale stát se může, nějaký starý kousky ze skladu
k tý kotoučovce za 3000 - nevím no, když koupíš něco z vrakáče co leželo rok v kopřivách, čekají tě nový kotouče+desky a zrepasovat třmeny aby to fachčilo
asi je, jednou jsem dělal Vento nebo co to bylo, najeto 250 nebo tak, nový pakny, na pedál to nebrzdilo skoro vůbec a ručka taky prd
na opěrný body jsem COčkem navařil na každou paknu bobek, zbrousil že zbylo tak 2mm a brzdilo jak zamlada
ale to jsou zase takový DoDo...mělo by to být tak že dáš nový, došteluješ ručku a je to a ne se s tím srát takovýma experimentama
pak to někdo rozdělá a řekne si kterej kokot to dělal..

tady ty klínkový samostavy jsou o ničem, plno aut to má udělaný líp, nastaviš šroubovici že se kolo jakž takž točí, pak to trochu sedne a brdí to jak cip
Samozřejmě že nový nebyli, nicméně koupil jsem do nich jen nové desky a rozebral třmeny a odhnojil, nasadil odvzdušnil a brzdí to parádně.roman1648 píše:měřil jsi bubny - nejsou moc "vyjetý" ?BugiJČ píše:Ted abych nekecal ale myslim že naposled jsme dávali TRW. Zajímavé je že ale tečou obě ne jen jedno takže bude někde chybička:(roman1648 píše:jakej výrobce ?
my dáváme standartne LPR z Autokelly, občas dojde TRW nebo Bosch ale nikdy jsem tento problém neměl ? nebo si aspoň nepamatuju..
a bacha na pakny, tak nejsou jedny jako druhý, samostav je na max a ručka stejně prd brzdí
když z prasete jezdí pístky moc ven, mohlo by to začít téct, jinak mě nic nenapadá
fakt jsem ještě problém neřešil, že by nový prase začalo týct - ale stát se může, nějaký starý kousky ze skladu
k tý kotoučovce za 3000 - nevím no, když koupíš něco z vrakáče co leželo rok v kopřivách, čekají tě nový kotouče+desky a zrepasovat třmeny aby to fachčilo
Octavia II 1.9TDi 77kW