Ahoj, vim že volnoběh u rotačky má být nebo je u většiny +- 903 ot.
ve vagu se s to dá trochu upravovat,
Na AFN jsem měl volnoběh 820 a přidal jsem si na 850 a super. Na volnoběh kultivovanějsí a příjemnější chod a popojíždění v koloně příjemnější

teď mě nekamenujte ale dělám to tak leta, než stát na spojce mrdlám to na volnoběh, jen rovina zásedně ne pod otáčky volnoběhu a ok.
Co je tedy faktor pro velikost volnoběhu? nikde jsem to tu nenašel. jen něco o tlaku oleje či mazání vačky
jaký máte na rotačce vy?
že bych to na AGR sundal tak na 860 +-

R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi