dotaz volnoběh TDi kolik ot/min máte

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

maiello
Přispěvovatel
Příspěvky: 551
Odpovědi: 0
Registrován: 03 pro 2007, 20:14
Bydliště: Doksy + Praha

dotaz volnoběh TDi kolik ot/min máte

Příspěvek od maiello »

Ahoj, vim že volnoběh u rotačky má být nebo je u většiny +- 903 ot.
ve vagu se s to dá trochu upravovat,
Na AFN jsem měl volnoběh 820 a přidal jsem si na 850 a super. Na volnoběh kultivovanějsí a příjemnější chod a popojíždění v koloně příjemnější :D teď mě nekamenujte ale dělám to tak leta, než stát na spojce mrdlám to na volnoběh, jen rovina zásedně ne pod otáčky volnoběhu a ok.

Co je tedy faktor pro velikost volnoběhu? nikde jsem to tu nenašel. jen něco o tlaku oleje či mazání vačky
jaký máte na rotačce vy?

že bych to na AGR sundal tak na 860 +-
:D
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
LatschQ
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Odpovědi: 0
Registrován: 11 zář 2010, 13:14
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od LatschQ »

AVF - 903rpm
VW-passat 2002 1.9TDI-pd avf 4motion HIGHLINE
maiello
Přispěvovatel
Příspěvky: 551
Odpovědi: 0
Registrován: 03 pro 2007, 20:14
Bydliště: Doksy + Praha

Příspěvek od maiello »

:) někdo další
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Nic nesundavej, nižší volnoběh namáhá kliku a rozhádává motor. Každá otáčka dobrá, pro tuhle lemru,než sepne turbo a dá se s tím jet.. :)
nepropadat panice...
maiello
Přispěvovatel
Příspěvky: 551
Odpovědi: 0
Registrován: 03 pro 2007, 20:14
Bydliště: Doksy + Praha

Příspěvek od maiello »

mě to právě na ucho nejlíp lahodilo při těch 860.
myslel jsem TDI všeobecně ne moje AGR, to je lemra líná - zatim :D
co to má společného s klikou? pochopil bych že bude nižší tlak oleje ale jen o fous
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
Havlos
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Odpovědi: 0
Registrován: 08 črc 2008, 15:14

Příspěvek od Havlos »

Tak třeba alternátor bych při těhle otáčkách proměřil jestli stíhá dobíjet baterku se zapnutýma světlama a radiem třeba
GIV Variant ALH blackmagic, Dsla 502 , EGR off,puky R32,uložení z.n. Fabka RS,vzpěra nápravnice A3/S3
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

ASZ - 903 ot/min
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
maiello
Přispěvovatel
Příspěvky: 551
Odpovědi: 0
Registrován: 03 pro 2007, 20:14
Bydliště: Doksy + Praha

Příspěvek od maiello »

jj kdo dál, jak dlouho je to v tom volnoběhu aby to vyžralo baterku, to by musely být hodiny pod plnou zátěží.
Křivka altíku je velice pěkná od nejnižších otáček.

Taky nejvíce vídám 903
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
golfgti16v
Přispěvovatel
Příspěvky: 475
Odpovědi: 0
Registrován: 21 kvě 2008, 19:20
Bydliště: šumava

Příspěvek od golfgti16v »

ja mam sharan AFN a 820 ot. a zadny problem
Milosss
Přispěvovatel
Příspěvky: 368
Odpovědi: 0
Registrován: 22 říj 2009, 17:30

Příspěvek od Milosss »

Passat AHU a tuším je to 863 ot./min.
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Workshop říká:

Obrázek

Já to nastavuji na nejklidnější běh. Pokud není dvouhmota úplně v pořádku, tak zvýšení otáček pomůže ke klidnějšímu chodu.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Kliku namáhá pomalý běh, jeho ložiska. A je to rychloběžný diesel. Už Golf 1 měl obdobné a nemusel převalovat třeba to, co se točí u PD, tu hroznou setrvačnou hmotu...Já s ním soucítím, nechtěl bych to tahat... :)
nepropadat panice...
maiello
Přispěvovatel
Příspěvky: 551
Odpovědi: 0
Registrován: 03 pro 2007, 20:14
Bydliště: Doksy + Praha

Příspěvek od maiello »

JJ pravda s tim AFN tam jsem měl těch 860
dodávám že to bylo syncro pašík.

Jinak podle mě pokud to bude v rezmezí tabulky co sem dal Origoš tak je volnoběh v povolené normě.

Jinak myslim že pukud je motor ok s trochu dobrym olejem a nejsou tam kobyly na hranici únosnosti motoru musí klika přežít celý auto u seriovky nebo s rozumnym výkonem.

AFn mělo na tachu 560
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
maiello
Přispěvovatel
Příspěvky: 551
Odpovědi: 0
Registrován: 03 pro 2007, 20:14
Bydliště: Doksy + Praha

Příspěvek od maiello »

jak ti to zní golfgti16v při těch 820?

mě nejlépe lahodilo vyrovnaností 860

při 840 mi to přišlo málo
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10330
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Já mám AFN a standardně mám 840.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“