Stránka 1 z 5
Pomalejší nástup turba - 1.9 TDI PD AVF - nalogováno
Napsal: 13 kvě 2013, 06:34
od the_miracle
Nevím, zda se mi to jen nezdá, ale připadá mi poslední dobou, že má turbo pomalejší nástup. Že tam je, je znát už od cca 1800-1900 otáček, ale klidně trvá další vteřinu až dvě (což udělá třeba nárůst na 2100 otáček), než zabere naplno. Pak už táhne jako za mlada. Aby taky ne, je loni čištěné. Na podtlaky jsem koukal, vše vypadá ok. Diagnostika bez chyb. Podezírám váhu, která už cca před rokem chvíli blbnula (shodou okolností po tom čištění turba) a házela motor do nouze. Stačilo ale domačkat všechny konektory a hadičky okolo a bylo to ok. Co myslíte, čím by to mohlo být? Asi by to chtělo nalogovat, to mi je jasný a jak bude trochu času, pustím se do toho. Ale třeba by někdo poradil i bez toho na základě zkušeností, jestli alespoň jdu správným směrem. Co když váhu odpojím (konektor) a testnu to bez ní? Je mi jasné, že to vygeneruje chybu, ale není tím možné odzkoušet na jízdě, zda to tím je? Vzduchovej filtr je novej.
Díky!
Napsal: 13 kvě 2013, 18:45
od gigidpietro
Když jí odpojíš, bude to ještě horší, jelikož jednotka tam pošle málo paliva a o to bude i horší nástup turba.
Bude se to chovat podobně jako na nouzový režim.
Chce to log, nejlíp skupiny 03,11 a potom klidně i samotnou sk. 11, kvůli přesnějšímu měření.
Napsal: 13 kvě 2013, 20:53
od Greatone
Rovnaký problém. Sice nie pri pd-čku ale ten pomali nábeh má dlho sral... Vyriešené chipom..

pravdepodobne blbli mapy alebo nieco podobne
Napsal: 14 kvě 2013, 09:54
od gigidpietro
Greatone, myslíš tím jako origo sériovou mapu, aby blbla?
To se mi nějak nezdá.
Napsal: 14 kvě 2013, 19:27
od Greatone
nevravím že to bola sériová mapa....

ale blbo to
Neviem či to predchodzí majitel čipoval alebo nie. proste pri kúpe išlo všetko OK. neviem asi po cca 1 roku sa mi to začalo prejavovať, menil som všetko možné, teda požičiaval zo 100% vozidiel.

Napsal: 14 kvě 2013, 23:29
od Traker
Taky bxch zkusil váhu vzduchu

Napsal: 18 kvě 2013, 15:55
od the_miracle
Tak mam nalogováno, může mi prosím někdo k tomu něco říct? Děláno za teplého motoru, vždy akcelerace s pedálem až na podlaze, aby turbo nabíhalo plynule. Moc díky.
log zde:
http://ulozto.cz/xxEWhbPD/log-01-003-011-zip
Napsal: 18 kvě 2013, 16:33
od Traker
Jojo pomalu se to nafukuje

naloguj ještě váhu vzduchu. Kanal 03
Napsal: 18 kvě 2013, 16:57
od gigidpietro
Váha je o něco slabší, dává asi o 40-70 mg/z méňě (přepočet z tabulky), ale to zřejmě nebude hlavní problém. Ani nedosáhneš požadovaný tlak. Podobný log jsem viděl na autě, kde odešlo čidlo atm. tlaku v jednotce. Ještě by to chtělo log skupiny 8, 10, 11. Zajede táhlo na turbu na doraz, tak jak má?
Napsal: 18 kvě 2013, 17:27
od the_miracle
Kanál 03 tam je v tom druhém souboru.
Turbo je rok od repase kvůli regulaci bylo kompletně čištěno a regulováno, takže předpokládám, že to funguje dobře.
Tady jsou fotky po vyčištění.
http://the-miracle.rajce.idnes.cz/turbo/
Napsal: 18 kvě 2013, 17:30
od sikin1987
at nezakladam nove tema ja mam motor ATD a nekdy se mi zda,ze je tlak turba slabsi ale do nouzaku nejde 1x s emi teda stalo,ze sel do nouzaku kdyz sem to drzel na podlaze pri 140 kontrolka se nerozla a stacilo jen znovu nastartovat chyba byla myslim ten ventyl na tlak turba,ale nevim jestli to nemohlo byt i naklapenim lopatek. ja tomu moc nedavam,takze k tomu nemuzu vic rict.
Napsal: 18 kvě 2013, 18:19
od the_miracle
jinak teda, asi to tam je videt, ale po tom "zavahani" bych rekl, ze turbo uz pak tahne normalne. Ma proste jen pomalejsi nastup.
Napsal: 18 kvě 2013, 20:22
od gigidpietro
Ale pořád jseš po tý dlouhý prodlevě (4sekundy od 1400 ot.) pod požadavkem. Dobře, že jsi to udělal na 2 krát, jednou z 1500 a potom z 2000 ot., ale od 2000 ot. by tam neměla být prodleva skoro vůbec a měl by být pěkný nášup a to není. Jestli můžeš udělěj ještě log 8,10,11, případně i 3,8,11 ať se dozvíme víc.
Napsal: 18 kvě 2013, 20:30
od the_miracle
ty skupiny tak jak píšeš dohromady?
Napsal: 18 kvě 2013, 20:38
od gigidpietro
jj , můžeš zkusit zase od 1500 a od 2000ot. A chvíli se skupinami 8,10,11 i volnoběh