Syceni/foukani pri plnem plynu-bez ztraty vykonu Pass. B5.5
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Syceni/foukani pri plnem plynu-bez ztraty vykonu Pass. B5.5
Zacalo neco sycet jakoby u spolujezdce pod kapotou pri plnem proslapnuti plynu, ja tipuji i po rade s mechosem, ze to je vlnovec, auto jede normalne (vyzkouseno po dalnici) nehuli jenom kdyz se nafoukne turbo tak to zacne sycet jak vysavac.
S vlnovcem bylo cca pred 5 tisici km manipulovano kvuli vymene motoru.
Prosim panove podelte se o zkusenoti
VW Passat 2001 1.9 TDI 96kw
Osahal jsem vlnovec ze vsech stran, ale vylozene dira ani od sazi neni, ale zacalo to delat az poslednich cca 15 km a hned jak jsem dojel domu, tak jsem to sem napsal.
Diky
S vlnovcem bylo cca pred 5 tisici km manipulovano kvuli vymene motoru.
Prosim panove podelte se o zkusenoti
VW Passat 2001 1.9 TDI 96kw
Osahal jsem vlnovec ze vsech stran, ale vylozene dira ani od sazi neni, ale zacalo to delat az poslednich cca 15 km a hned jak jsem dojel domu, tak jsem to sem napsal.
Diky
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem

A myslis, ze kdyz to prolezu, ze bude dira videt? A nebo je na to nejaky test? Neumim si moc predstavit cim ten tlak nasimulovat a zaroven zakryt zbytek volneho privodu hadice.
EDIT: Ted jsem se docetl, ze nejcasteji praska tato hadice... http://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/au ... 01-05.html
EDIT: Ted jsem se docetl, ze nejcasteji praska tato hadice... http://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/au ... 01-05.html
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem

ano najcastejsie prdne tato ale nie je to zakonom..prejdi vsetky a ta prdla bude casom mastna...batoo píše:A myslis, ze kdyz to prolezu, ze bude dira videt? A nebo je na to nejaky test? Neumim si moc predstavit cim ten tlak nasimulovat a zaroven zakryt zbytek volneho privodu hadice.
EDIT: Ted jsem se docetl, ze nejcasteji praska tato hadice... http://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/au ... 01-05.html

AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
Ok jeste s tim chvili pojezdim, zajimave je ze to fakt nehuli, spotreba po 100km stejna kolem 6l/100km. Akorat pri plnym knedlu to syceni.
Nastesti ty hadice jsou dobre pristupne.
Kdyz prdne vlnovec, narusi se i ten vrchni potah z tech ocelovych pasku?
Nebo to profukuje kolem? Jeste vcera to kolem vlnovce nebylo od sazi.
Nastesti ty hadice jsou dobre pristupne.
Kdyz prdne vlnovec, narusi se i ten vrchni potah z tech ocelovych pasku?
Nebo to profukuje kolem? Jeste vcera to kolem vlnovce nebylo od sazi.
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem

vem si ksobe nekoho kdo ti bude turovat auto a pri kazdym seslapnuti plynu bys mel to syceni slyset...pak uz je to na tobe. podle sluchu zhruba odhadnes kde by to mohlo bejt no a pak jed rukou podel hadice kterou podezrivas a tam kde to fouka je dirabatoo píše:No jo juro, ale jak dobre najit tu diru?

Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD
nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift
Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce)
nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift
Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce)

Myslis ze i na miste to bude tlakovat natolik, ze to uslysim?
Si manzelka tedy sedne za volant a bude turovat.
Si manzelka tedy sedne za volant a bude turovat.

Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem

aby to stracalo vykon musi byt riadna diera...turbo tu stratu dotlaci co ho potom moze popravit..takze to ries..iNter píše:Lama dotaz - při výměně té hadice (v případě že je opravdu chyba v ní) pojede auto lépe? Mám nejspíš stejnou závadu na passatovi b5. Kolem 1900-2300 to syčí v zátěži, pak už ne (nebo to neslyším přes ten kravál motoru).

AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
batoo píše:Myslis ze i na miste to bude tlakovat natolik, ze to uslysim?
Si manzelka tedy sedne za volant a bude turovat.
to uslysis ale musi vzdycky seslapnout plnej a tocit ho treba jen do 3000 ne ze ho necha vyskocit do omezovade

Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD
nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift
Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce)
nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift
Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce)

Takze s kamosem sme provedli poslech.
Na volnobeh i kdyz je treba 3000 ot tak to nesyci.
Zkontrolovany hadice od turba, nikde nejsou mastne a vsechny jsou tak jak maji byt.
Jeste jsem otrel mirne zaspineni kolem vlnovce, abych poznal jestli to tam bude profukovat.....
U me to syci jenom kdyz se jakoby hodne nafoukne turbo, kdyz jedu ustalenych 2200 ot do kopce, tak to nesyci...

EDIT: Jedine co jsem nekontroloval je, jestli neni cooler zvenku od oleje, protoze tam je pristup jak k penezum a jestli si dobre pamatuju, tak musi kvuli cooleru naraznik dolu.
Na volnobeh i kdyz je treba 3000 ot tak to nesyci.
Zkontrolovany hadice od turba, nikde nejsou mastne a vsechny jsou tak jak maji byt.
Jeste jsem otrel mirne zaspineni kolem vlnovce, abych poznal jestli to tam bude profukovat.....
U me to syci jenom kdyz se jakoby hodne nafoukne turbo, kdyz jedu ustalenych 2200 ot do kopce, tak to nesyci...

EDIT: Jedine co jsem nekontroloval je, jestli neni cooler zvenku od oleje, protoze tam je pristup jak k penezum a jestli si dobre pamatuju, tak musi kvuli cooleru naraznik dolu.
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem

- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Urobi si log kanalu 11 za jazdy.... sycat pri spoolupe to zvykne aj v dosledku nie 100% fungujucej variabilnej regulacie turba.
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.