Syceni/foukani pri plnem plynu-bez ztraty vykonu Pass. B5.5

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 30 pro 2009, 13:47
Odpovědi: 0

Syceni/foukani pri plnem plynu-bez ztraty vykonu Pass. B5.5

Příspěvek od batoo »

Zacalo neco sycet jakoby u spolujezdce pod kapotou pri plnem proslapnuti plynu, ja tipuji i po rade s mechosem, ze to je vlnovec, auto jede normalne (vyzkouseno po dalnici) nehuli jenom kdyz se nafoukne turbo tak to zacne sycet jak vysavac.
S vlnovcem bylo cca pred 5 tisici km manipulovano kvuli vymene motoru.

Prosim panove podelte se o zkusenoti
VW Passat 2001 1.9 TDI 96kw

Osahal jsem vlnovec ze vsech stran, ale vylozene dira ani od sazi neni, ale zacalo to delat az poslednich cca 15 km a hned jak jsem dojel domu, tak jsem to sem napsal.

Diky
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem :)
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

spíš asi děravá hadice .................
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 30 pro 2009, 13:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od batoo »

A myslis, ze kdyz to prolezu, ze bude dira videt? A nebo je na to nejaky test? Neumim si moc predstavit cim ten tlak nasimulovat a zaroven zakryt zbytek volneho privodu hadice.

EDIT: Ted jsem se docetl, ze nejcasteji praska tato hadice... http://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/au ... 01-05.html
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem :)
Uživatelský avatar
brankar30
Aktivista
Příspěvky: 1282
Registrován: 06 led 2009, 16:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Vranov nad Topľou,SK

Příspěvek od brankar30 »

batoo píše:A myslis, ze kdyz to prolezu, ze bude dira videt? A nebo je na to nejaky test? Neumim si moc predstavit cim ten tlak nasimulovat a zaroven zakryt zbytek volneho privodu hadice.

EDIT: Ted jsem se docetl, ze nejcasteji praska tato hadice... http://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/au ... 01-05.html
ano najcastejsie prdne tato ale nie je to zakonom..prejdi vsetky a ta prdla bude casom mastna... ;)
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 30 pro 2009, 13:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od batoo »

Ok jeste s tim chvili pojezdim, zajimave je ze to fakt nehuli, spotreba po 100km stejna kolem 6l/100km. Akorat pri plnym knedlu to syceni.
Nastesti ty hadice jsou dobre pristupne.


Kdyz prdne vlnovec, narusi se i ten vrchni potah z tech ocelovych pasku?
Nebo to profukuje kolem? Jeste vcera to kolem vlnovce nebylo od sazi.
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem :)
iNter
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 16 led 2012, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Příspěvek od iNter »

Lama dotaz - při výměně té hadice (v případě že je opravdu chyba v ní) pojede auto lépe? Mám nejspíš stejnou závadu na passatovi b5. Kolem 1900-2300 to syčí v zátěži, pak už ne (nebo to neslyším přes ten kravál motoru).
PASSAT B5 TDI
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 30 pro 2009, 13:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od batoo »

Mam presne to same..
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem :)
jura2
Přispěvovatel
Příspěvky: 335
Registrován: 12 led 2008, 20:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od jura2 »

Vymen to čím skôr,turbu tento stav neprospieva.
e46 325 Xi
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 30 pro 2009, 13:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od batoo »

No jo juro, ale jak dobre najit tu diru?
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem :)
vendysp
Přispěvovatel
Příspěvky: 811
Registrován: 26 bře 2013, 15:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od vendysp »

batoo píše:No jo juro, ale jak dobre najit tu diru?
vem si ksobe nekoho kdo ti bude turovat auto a pri kazdym seslapnuti plynu bys mel to syceni slyset...pak uz je to na tobe. podle sluchu zhruba odhadnes kde by to mohlo bejt no a pak jed rukou podel hadice kterou podezrivas a tam kde to fouka je dira :-D ...kdyz to nebude zadna z hadic tak by ti mohl foukat cooler
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD

nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift

Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce) :-D
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 30 pro 2009, 13:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od batoo »

Myslis ze i na miste to bude tlakovat natolik, ze to uslysim?

Si manzelka tedy sedne za volant a bude turovat.:)
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem :)
Uživatelský avatar
brankar30
Aktivista
Příspěvky: 1282
Registrován: 06 led 2009, 16:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Vranov nad Topľou,SK

Příspěvek od brankar30 »

iNter píše:Lama dotaz - při výměně té hadice (v případě že je opravdu chyba v ní) pojede auto lépe? Mám nejspíš stejnou závadu na passatovi b5. Kolem 1900-2300 to syčí v zátěži, pak už ne (nebo to neslyším přes ten kravál motoru).
aby to stracalo vykon musi byt riadna diera...turbo tu stratu dotlaci co ho potom moze popravit..takze to ries.. ;)
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
vendysp
Přispěvovatel
Příspěvky: 811
Registrován: 26 bře 2013, 15:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od vendysp »

batoo píše:Myslis ze i na miste to bude tlakovat natolik, ze to uslysim?

Si manzelka tedy sedne za volant a bude turovat.:)


to uslysis ale musi vzdycky seslapnout plnej a tocit ho treba jen do 3000 ne ze ho necha vyskocit do omezovade :-D ...pak zase pustit plyn pockat az bude volnobeh a znovu...proste turovat a urcite to foukani uslysis...a nejlip bez vyslapnuty spojky aby ten motor mel nejaky zatizeni
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD

nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift

Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce) :-D
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 30 pro 2009, 13:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od batoo »

Takze s kamosem sme provedli poslech.

Na volnobeh i kdyz je treba 3000 ot tak to nesyci.

Zkontrolovany hadice od turba, nikde nejsou mastne a vsechny jsou tak jak maji byt.
Jeste jsem otrel mirne zaspineni kolem vlnovce, abych poznal jestli to tam bude profukovat.....

U me to syci jenom kdyz se jakoby hodne nafoukne turbo, kdyz jedu ustalenych 2200 ot do kopce, tak to nesyci...



:roll:

EDIT: Jedine co jsem nekontroloval je, jestli neni cooler zvenku od oleje, protoze tam je pristup jak k penezum a jestli si dobre pamatuju, tak musi kvuli cooleru naraznik dolu.
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem :)
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Urobi si log kanalu 11 za jazdy.... sycat pri spoolupe to zvykne aj v dosledku nie 100% fungujucej variabilnej regulacie turba.
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“