Repase uložení vstřikovačů v hlavě - motor 2.0 16V BKP
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Repase uložení vstřikovačů v hlavě - motor 2.0 16V BKP
probehla zmena nazvu tematu na aktualni problem....
resil uz nekdo repasi hlavy? kde a za kolik? diky...
stary prispevek...
ahoj mam takovy problem a dotaz....
pred 3tis. km ko 2hy vstrik => novy original 03G130073SX misto ...073D.. (siemens) vsechno vporadku krom chyb na diagnostice ohledne dalsich trech valcu (problem s regulaci) ..proto jsme se rozhodli vymenit zbyle tri trysky za tez nove z originalu... po vymene trysek (povoleni o 225°, novy srouby apod).. motor po nastartovani se strasne klepe, krape v motoru a bily dym.... s rozvodama ani nicim jinym jsem nehybal jen vstriky... tak jsem zacal postupne misto novych davat stary... tedka mam 2 novy a 2 stary a motor jde dobre..nekrape, ale porad odkuruje bile :/ zitra jeste chci zkusit misto te posledni ze trech menenych dat starou a uvidim... ted babo rad, kde je problem?![/b]
resil uz nekdo repasi hlavy? kde a za kolik? diky...
stary prispevek...
ahoj mam takovy problem a dotaz....
pred 3tis. km ko 2hy vstrik => novy original 03G130073SX misto ...073D.. (siemens) vsechno vporadku krom chyb na diagnostice ohledne dalsich trech valcu (problem s regulaci) ..proto jsme se rozhodli vymenit zbyle tri trysky za tez nove z originalu... po vymene trysek (povoleni o 225°, novy srouby apod).. motor po nastartovani se strasne klepe, krape v motoru a bily dym.... s rozvodama ani nicim jinym jsem nehybal jen vstriky... tak jsem zacal postupne misto novych davat stary... tedka mam 2 novy a 2 stary a motor jde dobre..nekrape, ale porad odkuruje bile :/ zitra jeste chci zkusit misto te posledni ze trech menenych dat starou a uvidim... ted babo rad, kde je problem?![/b]
Naposledy upravil(a) smocek dne 19 kvě 2013, 12:21, celkem upraveno 1 x.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 537
- Registrován: 25 dub 2011, 21:21
- Bydliště: Karlovy Vary
ja nechci byt pokoren nekym jinym... rad bych problem vyresil sam 
nebo za pomoci nekoho "znameho"
dneska jsem opet usadil vstriky dle navodu a seridil.. provedl kalibraci pres VAG (na kterou jsem vcera zapomnel
) a motor po nastartovani kouri tentokrat cerne... kdyz pridam plyn motor ma plynuly chod a opet hodne cerneho-bileho dymu .... kterou metodou bych mohl prijit na to ktery vstrik nejde? nebo nejaky jiny napad.. diky za odpovedi

nebo za pomoci nekoho "znameho"
dneska jsem opet usadil vstriky dle navodu a seridil.. provedl kalibraci pres VAG (na kterou jsem vcera zapomnel

Ty nový můžeš klidně zase někomu prodat jestli se nějaký takový hlupák najde, nebo si je jen strčit do kredence a čekat na chvíli kdy se budou hodit...nebo mi je můžeš poslat, klidně tě jich zbavím
možná bych byl raději POKOREN NEKYM JINYM než dělat práci která je naprosto zbytečná, taky si kupuju hotový rohlíky než abych si je pekl sám a měl z toho dobrý pocit že to taky umím.
jinak se povoluje o 180° ne o 225.
Který má problém zjistíš ve vagu měřené hodnoty myslím kanál 013.

možná bych byl raději POKOREN NEKYM JINYM než dělat práci která je naprosto zbytečná, taky si kupuju hotový rohlíky než abych si je pekl sám a měl z toho dobrý pocit že to taky umím.
jinak se povoluje o 180° ne o 225.
Který má problém zjistíš ve vagu měřené hodnoty myslím kanál 013.
Asi máme každý jinou příručku, ale máš pravdu, pro tento případ je to asi nepodstatné
Demontáž a montáž sdruženého vstřikovače
Potřebné speciální nářadí, zkušební a měřicí přístroje a pomocné prostředky
t univerzální držák číselníkového úchylkoměru -VW 387-
t nástavec -3410-
t nástavec -T10054-
t momentový klíč -V.A.G 1331/-
t úderník -T10133/3-
t vytahovák -T10163-
t momentový klíč -V.A.G 1783-
t montážní přípravek -2036-
t páka na ventily -VW 541/1 A- s tlačným prvkem -VW 541/5-
Demontáž
– Demontujte horní ochranný kryt ozubeného řemene a kryt hlavy válců → Kapitola.
– Povolte pojistné matice seřizovacích šroubů -A- a vyšroubujte seřizovací šrouby natolik, aby příslušné vahadlo dosedlo na pružinu zdvihátka sdruženého vstřikovače.
– Připevňovací šrouby -5...1- vahadlového hřídele uvolněte nástavcem -3410- zvenčí směrem dovnitř a sejměte vahadlový hřídel.
– Demontujte předkabeláž pro sdružené vstřikovače a žhavicí svíčky → Kapitola.
– Připevňovací šrouby -B- sdružených vstřikovačů povolte nástavcem -T10054- a vyjměte je.
– Ze sdruženého vstřikovače stáhněte kulový čep.
– Nasaďte vytahovák -T10163- do otvorů pro šrouby sdruženého vstřikovače.
– Vřetenem -A- lehce otáčejte proti sdruženému vstřikovači. Pojistnou matici -B- dotáhněte rukou.
– Opatrným poklepáváním úderníku -T10133/3- vytáhněte sdružený vstřikovač ze sedla v hlavě válců směrem nahoru.
PoznámkaPoužité sdružené vstřikovače nezaměňte.
Montáž
Upozornění!
Při každé práci, která vyžaduje nastavení sdruženého vstřikovače seřizovacím šroubem, je třeba vyměnit seřizovací šroub ve vahadle a kulový čep sdruženého vstřikovače, jinak dojde ke značným příznakům opotřebení těchto součástí.
. Rovněž je nutné vyměnit připevňovací šrouby sdružených vstřikovačů.
– Před montáží sdruženého vstřikovače zkontrolujte správné usazení nových těsnicích kroužků.
Poznámkat Nové sdružené vstřikovače se dodávají s O-kroužky.
t Jestliže montujete původní sdružený vstřikovač, je třeba vyměnit O-kroužky → Kapitola.
t Těsnicí kroužky nesmějí být do sebe překroucené.
– Naolejujte těsnicí kroužky a dřík sdruženého vstřikovače.
– Zkontrolujte usazení sdruženého vstřikovače v hlavě válců na znečištění, resp. cizí tělesa (špony / karbonizace atd.) a příp. jej vyčistěte tlakovým vzduchem.
– Sdružený vstřikovač nasaďte s maximální opatrností do sedla v hlavě válců.
– Montážní přípravek -2036- s 2036/1 -Befestigungsplatten- namontujte na pomocný rám hlavy válců tak, jak je znázorněno na obrázku.
Upozornění!
Pokud připevňovací šrouby stáhnou sdružený vstřikovač dolů, hrozí nebezpečí, že se sdružený vstřikovač zatáhne do svého uložení nakřivo. Důsledkem pak mohou být nedostatky při jízdě a potíže při startování. Z tohoto důvodu je třeba namáčknout sdružený vstřikovač do usazení a až potom ho přišroubovat.
– Nasaďte nové šrouby a rukou je opatrně a bez vynaložení síly opatrně našroubujte jen k dosednutí -šipka-.
– Nyní nasaďte páku na ventily -VW 541/1 A- s tlačným prvkem -VW 541/5-.
– Sdružený vstřikovač opatrně natlačte pákou na ventily -VW 541/1 A- do svého usazení a držte jej silou.
– Nyní rukou opět opatrně a bez vynaložení síly našroubujte připevňovací šrouby sdruženého vstřikovače pomocí nástavce -T10054-.
– Nové připevňovací šrouby dotáhněte následujícím způsobem:
stupeň I = 3 Nm
stupeň II = pootočte o 90° (1/4 otáčky)
stupeň III = pootočte o 180° (1/2 otáčky).
PoznámkaVyměňte seřizovací šrouby -A- i kulový čep sdruženého vstřikovače.
– Nasaďte vahadlový hřídel a nové připevňovací šrouby rovnoměrně dotáhněte rukou v pořadí 1…5.
– Potom je ve stejném pořadí dotáhněte momentem 20 Nm + rovnoměrně pootočte o 90° (1/4 otáčky).
– Číselníkový úchylkoměr nasaďte na seřizovací šroub sdruženého vstřikovače tak, jak je znázorněno na obrázku.
– Klikovým hřídelem otáčejte ve směru otáčení motoru, až kladka vahadla bude na špičce hnací vačky. Strana kladky -šipka A- je v nejvyšším bodě. Číselníkový úchylkoměr -šipka B- je v nejnižším bodě
– Sejměte číselníkový úchylkoměr.
– Nyní do vahadla zašroubujte seřizovací šroub natolik, až ucítíte znatelný odpor (sdružený vstřikovač je na doraz).
– Seřizovací šroub otočte z dorazu o 180° zpět.
– Seřizovací šroub držte v této poloze a pojistnou matici dotáhněte momentem 30 Nm.
– Konektor připojte ke sdruženému vstřikovači a namontujte kryt hlavy válců i ochranný kryt ozubeného řemene.
Demontáž a montáž sdruženého vstřikovače
Potřebné speciální nářadí, zkušební a měřicí přístroje a pomocné prostředky
t univerzální držák číselníkového úchylkoměru -VW 387-
t nástavec -3410-
t nástavec -T10054-
t momentový klíč -V.A.G 1331/-
t úderník -T10133/3-
t vytahovák -T10163-
t momentový klíč -V.A.G 1783-
t montážní přípravek -2036-
t páka na ventily -VW 541/1 A- s tlačným prvkem -VW 541/5-
Demontáž
– Demontujte horní ochranný kryt ozubeného řemene a kryt hlavy válců → Kapitola.
– Povolte pojistné matice seřizovacích šroubů -A- a vyšroubujte seřizovací šrouby natolik, aby příslušné vahadlo dosedlo na pružinu zdvihátka sdruženého vstřikovače.
– Připevňovací šrouby -5...1- vahadlového hřídele uvolněte nástavcem -3410- zvenčí směrem dovnitř a sejměte vahadlový hřídel.
– Demontujte předkabeláž pro sdružené vstřikovače a žhavicí svíčky → Kapitola.
– Připevňovací šrouby -B- sdružených vstřikovačů povolte nástavcem -T10054- a vyjměte je.
– Ze sdruženého vstřikovače stáhněte kulový čep.
– Nasaďte vytahovák -T10163- do otvorů pro šrouby sdruženého vstřikovače.
– Vřetenem -A- lehce otáčejte proti sdruženému vstřikovači. Pojistnou matici -B- dotáhněte rukou.
– Opatrným poklepáváním úderníku -T10133/3- vytáhněte sdružený vstřikovač ze sedla v hlavě válců směrem nahoru.
PoznámkaPoužité sdružené vstřikovače nezaměňte.
Montáž
Upozornění!
Při každé práci, která vyžaduje nastavení sdruženého vstřikovače seřizovacím šroubem, je třeba vyměnit seřizovací šroub ve vahadle a kulový čep sdruženého vstřikovače, jinak dojde ke značným příznakům opotřebení těchto součástí.
. Rovněž je nutné vyměnit připevňovací šrouby sdružených vstřikovačů.
– Před montáží sdruženého vstřikovače zkontrolujte správné usazení nových těsnicích kroužků.
Poznámkat Nové sdružené vstřikovače se dodávají s O-kroužky.
t Jestliže montujete původní sdružený vstřikovač, je třeba vyměnit O-kroužky → Kapitola.
t Těsnicí kroužky nesmějí být do sebe překroucené.
– Naolejujte těsnicí kroužky a dřík sdruženého vstřikovače.
– Zkontrolujte usazení sdruženého vstřikovače v hlavě válců na znečištění, resp. cizí tělesa (špony / karbonizace atd.) a příp. jej vyčistěte tlakovým vzduchem.
– Sdružený vstřikovač nasaďte s maximální opatrností do sedla v hlavě válců.
– Montážní přípravek -2036- s 2036/1 -Befestigungsplatten- namontujte na pomocný rám hlavy válců tak, jak je znázorněno na obrázku.
Upozornění!
Pokud připevňovací šrouby stáhnou sdružený vstřikovač dolů, hrozí nebezpečí, že se sdružený vstřikovač zatáhne do svého uložení nakřivo. Důsledkem pak mohou být nedostatky při jízdě a potíže při startování. Z tohoto důvodu je třeba namáčknout sdružený vstřikovač do usazení a až potom ho přišroubovat.
– Nasaďte nové šrouby a rukou je opatrně a bez vynaložení síly opatrně našroubujte jen k dosednutí -šipka-.
– Nyní nasaďte páku na ventily -VW 541/1 A- s tlačným prvkem -VW 541/5-.
– Sdružený vstřikovač opatrně natlačte pákou na ventily -VW 541/1 A- do svého usazení a držte jej silou.
– Nyní rukou opět opatrně a bez vynaložení síly našroubujte připevňovací šrouby sdruženého vstřikovače pomocí nástavce -T10054-.
– Nové připevňovací šrouby dotáhněte následujícím způsobem:
stupeň I = 3 Nm
stupeň II = pootočte o 90° (1/4 otáčky)
stupeň III = pootočte o 180° (1/2 otáčky).
PoznámkaVyměňte seřizovací šrouby -A- i kulový čep sdruženého vstřikovače.
– Nasaďte vahadlový hřídel a nové připevňovací šrouby rovnoměrně dotáhněte rukou v pořadí 1…5.
– Potom je ve stejném pořadí dotáhněte momentem 20 Nm + rovnoměrně pootočte o 90° (1/4 otáčky).
– Číselníkový úchylkoměr nasaďte na seřizovací šroub sdruženého vstřikovače tak, jak je znázorněno na obrázku.
– Klikovým hřídelem otáčejte ve směru otáčení motoru, až kladka vahadla bude na špičce hnací vačky. Strana kladky -šipka A- je v nejvyšším bodě. Číselníkový úchylkoměr -šipka B- je v nejnižším bodě
– Sejměte číselníkový úchylkoměr.
– Nyní do vahadla zašroubujte seřizovací šroub natolik, až ucítíte znatelný odpor (sdružený vstřikovač je na doraz).
– Seřizovací šroub otočte z dorazu o 180° zpět.
– Seřizovací šroub držte v této poloze a pojistnou matici dotáhněte momentem 30 Nm.
– Konektor připojte ke sdruženému vstřikovači a namontujte kryt hlavy válců i ochranný kryt ozubeného řemene.
jeste se podivam radsi, co jsem to vubec sehnal za material
ale jak rikas v tudle chvili jestli 180 nebo 225 je jedno..
resil jsi nekdy prevlozkovani na 2.0 PD 16V?
http://www.engitec.cz/opravy-ulozeni-vs ... cu-pd.html
vypada, ze davaji bronzova pouzdra, ale ted o to jestli mi i opravi kuzel 114° dole... v pondeli zavolam... to bude prace ach jo

resil jsi nekdy prevlozkovani na 2.0 PD 16V?
http://www.engitec.cz/opravy-ulozeni-vs ... cu-pd.html
vypada, ze davaji bronzova pouzdra, ale ted o to jestli mi i opravi kuzel 114° dole... v pondeli zavolam... to bude prace ach jo

dp v praze toto frezuje na autě tuším.
NÁKUP A PRODEJ DÍLŮ ŠKODA 775668906,!sz-ne!
Veškeré dotazy pouze na email. Protranscar@email.cz díky
Veškeré dotazy pouze na email. Protranscar@email.cz díky