Stránka 1 z 1

Špatný starty PD

Napsal: 21 kvě 2013, 07:09
od sniper--
Ahoj,resim problem na ARL a uz nevim co stim,tak jestli by nekdo nevedel poradit. Jde o to ze jsem koupil vstrikovace Al osazeny tryskama race 783. Nandal do auta a vse uplne ok, po prvni jizde (asi po mesici) auto zacalo pokurovat do bela a studenej start se choval jako by to bylo zavzdusneny. No,tak vstriky potovaly na zkousku,vycisteni a pripadne na opravu do DP.Kdyz se mi vratily,tak jsem je s radosti supnul do auta s tim ze uz mam konecne vstriky v poradku a ze uz to bude konecne startovat tak jak ma. Bohuzel jsem se spletl, auto za studena premlouvam porad stejne,chytne na 2 valce,pak se pridaji ostatni a bilej kour se vali z vejfuku dokud se to malinko neohreje. Zkusil jsem novej filtr,zaskrtit vratku do filtru ,ale to nepomohlo,tlaky ve valcich jsou na vsech 31,tedy ok. Za me je stale vada ve vstricich protoze v kanalu 13 na vagu jsou hodnaty 1v 0,85 2v 0,26 3v -1.1 a 4v 1,7 Napada nekoho neco? Dik S.

Napsal: 21 kvě 2013, 09:30
od acryll
napadlo...
palivo/kabeláž/vačka
v tomto poradi (noteeth)

edit: sw bol nejako upravený na tieto trysky?

Napsal: 21 kvě 2013, 09:52
od sniper--
kabelaz ok, vacka taky ok. Sw byl na firady +80% a ted uz je na 783, starty furt stejny.

Napsal: 21 kvě 2013, 10:44
od pasa
Tas tam dal RACE a neupravil jednotku?To že ti to hulí bíle znamená nespálenou naftu.

Napsal: 21 kvě 2013, 11:13
od sniper--
o radku vejs pisu ze sw je upraven. Ze ta nafta je nespalena vim taky ale zajima mi cim to muze bejt.... Tlaky za studena 31, jak se to ohreje,chyta to dobre a kourit taky nekouri. :?

Napsal: 21 kvě 2013, 12:57
od pasa
Kookni VAGem na úhlový snímače jak vypadají rozvody ,PD je na to hrozně háklivý.

Napsal: 21 kvě 2013, 13:03
od sniper--
kanal 4,pole 4, naprosto cista 0

Napsal: 24 kvě 2013, 16:31
od honza2
kolik to má najeto?jak vypadá hlava není vymačkaná u vstřiku?

Napsal: 24 kvě 2013, 16:45
od jericho-3
Dej tam normální vstřiky a bude klid. Motor je v kondici a moc nafty mu nesedí..Slyším slovo race a mám chuť na uzla.. :)

Napsal: 24 kvě 2013, 17:01
od TDIfun
Myslite ze hodne lidi v CR umi namapovat podminky startu??

Napsal: 24 kvě 2013, 17:47
od sniper--
TDIfun píše:Myslite ze hodne lidi v CR umi namapovat podminky startu??
Mapoval to clovek z "konkurencniho" fora co by o tom mel snad neco vedet (crazy) ale clovek nikdy nevi... me proste zarazi ty hodnoty na vagu v kanalu 13 (wallbash)

Napsal: 24 kvě 2013, 20:41
od Tomas.cz
A nemáš doma sériové vstřikovače z tvého motoru?
Aspoň na zkoušku je tam šoupnout byť je patrně upraven soft.

Co se týče hodnot v bloku 13, pokud bys prohodil vstřikovače mezi sebou u válců 2/4 a hodnoty se prohodí, je to vstřikem, pokud ne, je to kondicí válce.

Napsal: 24 kvě 2013, 21:05
od zdenace
Tak toto jsem řešil (už je to dlouho) u sériového PD. To nestartuje studené, ani teplé. Při startu to točí déle než to chytne, připadá mi že padá nafta, nebo vadné vstřiky. Vstřiky udělané a asi vše zkontrolováno a nic.

Napsal: 28 kvě 2013, 06:28
od sniper--
Tomas.cz píše:A nemáš doma sériové vstřikovače z tvého motoru?
Aspoň na zkoušku je tam šoupnout byť je patrně upraven soft.

Co se týče hodnot v bloku 13, pokud bys prohodil vstřikovače mezi sebou u válců 2/4 a hodnoty se prohodí, je to vstřikem, pokud ne, je to kondicí válce.
No mam tady jinou sadau AL,vyndaval jsem je ze zadrenyho motoru,tak by mely bejt funkcni. Nebylo by lepri prohodit 3/4 ?

Napsal: 28 kvě 2013, 06:59
od misoVW
daj priesvitne hadice pred a za tandem a hned uvidis ci je tesnost vstrekov v hlave ok, potom mozes riesit sw alebo vstreky.