Destičky Ate caramic nebo fri tech racing
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 31
- Registrován: 29 úno 2012, 20:11
- Bydliště: Bernartice (Jižní Čechy)
Odpovědi: 0
Destičky Ate caramic nebo fri tech racing
Ahoj má někdo zkušenost z destičkama fri tech racing?A nebo ate caramic?Brzdí i za studena?
Seat leon ARL 147Kw,Brembo brzdy 323mm
Fritech racing mi velice doporučoval kamarád co se živí závodními vozy.
Ate ceramic jsem měl v kombinaci s kotouči Ate Power disc a už nikdy více. Po pár měsících začali divně hučet a po necelém roce se jedna deska rozpadla a další byly pěkně sjetý a kotouče byly pěkně dodrápaný s divnými fleky na třecí ploše.
Ate ceramic jsem měl v kombinaci s kotouči Ate Power disc a už nikdy více. Po pár měsících začali divně hučet a po necelém roce se jedna deska rozpadla a další byly pěkně sjetý a kotouče byly pěkně dodrápaný s divnými fleky na třecí ploše.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33505
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 31
- Registrován: 29 úno 2012, 20:11
- Bydliště: Bernartice (Jižní Čechy)
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33505
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
máš v celku zajímavé nároky, jezdí se 9O km na dálnoci 13O a musíš zahřívat brzdy aby brzdilyMatias-Maty píše:Na autě už mám kotouče ate power disk.Taky mi doporučovali ty fri tech prej je jezdi na lencru V.Arazim.Hlavně aby to brzdilo i za studena a nemusel jsem je ohřívat jezdí s autem i manželka a ta je těžko zahřeje
kolik prosímtě vážíš

-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 31
- Registrován: 29 úno 2012, 20:11
- Bydliště: Bernartice (Jižní Čechy)
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33505
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 31
- Registrován: 29 úno 2012, 20:11
- Bydliště: Bernartice (Jižní Čechy)
Odpovědi: 0
Asi to pořád nechápeš jsou destičky které když mají vyšší teplotu tak precují lépe a brdí mnohem lépe než za studena.Ale to já nechci.Ptám se na nějaký kompromis aby když s autem jede manželka tak aby jí to bezpečně zabrzdilo a pak když jedu já a trochu tomu šlápnu a budu víc x posobě bzdit tak aby brzdy moc nevadlyslovacek.milos píše:a kolik jezdíš 3OO v hodiněMatias-Maty píše:píšu aby se nemusei zahřívatto fakt při devadesáti prohříváš brzdy aby brzdily?
minimálně každý týden řeším brzdy asi jsem se narodil jak debil ale takovou blbost pro běžný provoz neřeším
Seat leon ARL 147Kw,Brembo brzdy 323mm
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33505
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
[quote="Matias-Maty"]
Asi to pořád nechápeš jsou destičky které když mají
napiš třeba které nebrzdí při určitých teplotách já jsem fakt vůl, pořídil jsem si i lejzrový teploměr a v těch těplotách začal bádat a něco málo o tom vím
takže manželka jede 9O a musí prohřívat destičky aby pak bezpeně zabrzdila jinak šlápne na brzdu a nic
nevím s takovou kravinou jsem se ještě nesetkal
Asi to pořád nechápeš jsou destičky které když mají
napiš třeba které nebrzdí při určitých teplotách já jsem fakt vůl, pořídil jsem si i lejzrový teploměr a v těch těplotách začal bádat a něco málo o tom vím
takže manželka jede 9O a musí prohřívat destičky aby pak bezpeně zabrzdila jinak šlápne na brzdu a nic
nevím s takovou kravinou jsem se ještě nesetkal

Vyzkoušenou kombinaci mám Brembo-Textar. Dále kotouče TRW a desky FriTech ale standartní. Desky se sice rychleji sjižděli (měká směs), ale zato se tak nehřáli jako běžné desky typu Ferodo či TRW (mluvím o standartních deskách ne racing a podobně) a bylo možné bezpečně zastavit i z vyšších rychlostí a to i opakovaně.
Pokud se bavííme o deskách Racing a podobně, tak se dá očekávat že se nebudou chovat úplně jako seriové, takže bych očekával že se budou muset zahřát aby odváděli ten správný výkon.
Osobně si myslím že pro auto který kočíruje chlap i ženská je kombinace Brembo-Textar víc než slušná.
Pokud se bavííme o deskách Racing a podobně, tak se dá očekávat že se nebudou chovat úplně jako seriové, takže bych očekával že se budou muset zahřát aby odváděli ten správný výkon.
Osobně si myslím že pro auto který kočíruje chlap i ženská je kombinace Brembo-Textar víc než slušná.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33505
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Na autě na kterém jsem tyto kombinace zkoušel byla vysoká rychlost cokoliv na 150 km/h protože při této rychlosti se běžně dostupné kombinace které jsem zminil zahřáli tak, že brzdy jen hučeli a nebylo možné zabrzdit jak byly přehřátý. Kombinace TRW - TRW se dokonce zahřála tak že kotouče zmodraly a popraskali a kouřilo se z nich ještě 30minut po zastavení a odstavení vozidla. Zastavil jsem díky ruční brzdě a bržděním motorem, kdyby to někoho zajimalo. Jinak šlo felicii.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi