Stránka 1 z 1
Mondeo r.v.98 1,8TD zvýšení výkonu
Napsal: 23 kvě 2013, 18:56
od ajakoamper
Ahoj, mám dotaz ohledně motoru 1,8 TD 66kW
Dá se to nachipovat, nebo jinak upravit výkon motoru?
Děkuji
Napsal: 23 kvě 2013, 19:08
od STIB
Má to litinovou hlavu,tak bacha.

Re: Mondeo r.v.98 1,8TD zvýšení výkonu
Napsal: 24 kvě 2013, 12:35
od haromax
ajakoamper píše:Ahoj, mám dotaz ohledně motoru 1,8 TD 66kW
Dá se to nachipovat, nebo jinak upravit výkon motoru?
Děkuji
chipovat ? ne je to stará předkomůrka a vrtat do čerpadla / lukas / to asi ne buď rád že to vůbec jezdí . Motory 1,8td nebyly žádné zázraky ale pro normální ježdění stačily ,ale na závodění v žádnem případu mondeo těžké a 66kw dost málo
Napsal: 24 kvě 2013, 20:19
od origoš
Pár lidem jsem přidával na čerpadle, líp to jede, ale víc to hulí.
Napsal: 24 kvě 2013, 20:36
od Tomas.cz
Pro mojí zajímavost, všimnul jsem si, že 1.8TD v Mondeu má váhu vzduchu, má to nějaký "vlil" na výkon, nebo je jenom kvůli řízení EGR ventilu?
Ď
Re: Mondeo r.v.98 1,8TD zvýšení výkonu
Napsal: 25 kvě 2013, 16:35
od harryburian
haromax píše:ajakoamper píše:Ahoj, mám dotaz ohledně motoru 1,8 TD 66kW
Dá se to nachipovat, nebo jinak upravit výkon motoru?
Děkuji
chipovat ? ne je to stará předkomůrka a vrtat do čerpadla / lukas / to asi ne buď rád že to vůbec jezdí . Motory 1,8td nebyly žádné zázraky ale pro normální ježdění stačily ,ale na závodění v žádnem případu mondeo těžké a 66kw dost málo
Zázračnej motor to sice neni, ale určitě se dá něco s výkonem udělat. A pokud je to za cenu vrtání se v čerpadle, tak proč ne. Mě jde jen o to, aby mi to šlo od nízkých otáček a ne až při 2 - 2,5tis.
Napsal: 25 kvě 2013, 18:13
od Ladas
kamarád přidával na čerpadle a i na turbu a ten motor lítá snad do dnes ale musí se samozřejmě všechno s rozumem...
Napsal: 25 kvě 2013, 19:09
od jericho-3
Od nižších otáček zátah asi bude těžko, bez turba jsou všechny TD lemry.. Když jsem poprvně dělal Sierru, měl jsem zato , že to je rozbité, ale je to jako pionýr , musí se točit, bez turba lemra....

Napsal: 31 kvě 2013, 09:35
od roman1648
já bych do toho nevrtal, to čerpadlo rozhasíš jedna dvě a zpátky to už nikdy nechytneš
Napsal: 31 kvě 2013, 12:10
od jericho-3
Jo, k tomuto čerpadlu jsem se choval vždy s ůctou..

Napsal: 31 kvě 2013, 12:22
od haromax
roman1648 píše:já bych do toho nevrtal, to čerpadlo rozhasíš jedna dvě a zpátky to už nikdy nechytneš
To si myslím taky . Tohle říkávali i staří mechoši nevrtej se v tom co funguje

Napsal: 31 kvě 2013, 12:42
od roman1648
je to tak, vzpomínám si z čas Golfů II , kdy jsme z 1.6TD chtěli mít letadla
auto akorát hulilo, žralo a že by to nějak líp jelo, to ani ne

Napsal: 31 kvě 2013, 17:32
od jericho-3
U mne byla 1,6 TD v perfektním stavu letadlo už v serii. Ten motor byl geniální, dnes se tak nepotěším. Čím dál těžší auta, čím dál vyšší nároky a taky čím dál větší sráče..Je to ale přirozené, vývoj jde dopředu a spolehlivost dolů..Můj kamarád rušil Golfa 1 kvůli korozi a měl najeto 640000 km. Od 200000 km, kdy se auto koupilo s vadnou hlavou /někdo ho uhnal/, kterou jsem dal novou/vlastně jinou,opravenou/, motor překroužkoval, tak jen jezdil. Původní čerpadlo, u kterého jsem asi v 300000 km dal na hřídelku gumičku z vodovodu, původní spojka, převodovka..Agregát nebyl z vozu venku..Tomu říkam přidaná hodnota...A jak to jelo..
