Kontrola logu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Smuslik
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 29 dub 2011, 11:50
Odpovědi: 0

Kontrola logu

Příspěvek od Smuslik »

Zdravím slušně prosím najde se tu někdo kdo mi koukne na log? Superb 2004 1.9Tdi 96Kw najeto 220000Km.

Auto vubec netáhne jako kdyz tam neni turbo.

http://uloz.to/xve4zztg/log-01-003-xxx-xxx-csv
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

urobil si zly log, zapni logovanie uz pri 1500otackach a s plynom na podlahe loguj az do 4000-4500otacok.
Mozes logovat 3 kanaly sucasne, tak loguj kanal 003, 010 a 011.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Smuslik
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 29 dub 2011, 11:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od Smuslik »

jdu to napravit zachvilku jsem tu s lepsim logem.
Smuslik
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 29 dub 2011, 11:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od Smuslik »

Nový log který už snad bude správný

http://uloz.to/xpX433cE/log-01-003-010-011-csv

v paměti závad se objevila závada

1 Nalezeny chyby:
17964 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez nedosazena
P1556 - 35-00 - -
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

co ti jebe, ty si inak v pohotovosti :D
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Smuslik
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 29 dub 2011, 11:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od Smuslik »

jebe z toho auta :D
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

mas ty tam vobec turbo?
:D
Ale vazne, pozri ci mas vobec na nom lopatky, aj na sani aj na vyfuku.
Nedymi?
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Smuslik
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 29 dub 2011, 11:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od Smuslik »

turob tam je :D na lopatky jsem se dival oboje jsou v poradku. vule minimalni,ale jedna vec byla mi měnela trubka privod mazani k turbu. neni možny že to ma nějaky vliv na to?
Smuslik
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 29 dub 2011, 11:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od Smuslik »

kouř vubec zadný
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

Zeby po vymene nastartovali bez toho aby ju natlakovali olejom?
Ak je to bez dymu, tak mozno bude problem s dodavkou nafty.
Neviem ako je to na PDckach, ale asi by to chcelo este log kanalu 004 a 008.
Vrtula na turbe sa toci volne, bez odporu?
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Smuslik
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 29 dub 2011, 11:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od Smuslik »

turbo se toci uplne bez odporu jednim prstem. udělám jeste ty logy jak jsi rikal.
Smuslik
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 29 dub 2011, 11:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od Smuslik »

Tak jsem vyměnil turbo a auto stále netáhne pořád stejně líny to je.

Udělal jsem další logy tak prosím o kontrolu a radu :(

http://uloz.to/x5Ymhit7/log-01-011-003-004-csv

Děkuju
Uživatelský avatar
gigidpietro
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Registrován: 10 úno 2012, 16:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od gigidpietro »

Zkus sundat hadičku z baňky po nastartování, jestli je v ní podtlak. Případně zkontroluj N75 přes akční členy
Audi A4 1.9 AFN, 105 kW / 326Nm, MAF+EGR Off
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
Smuslik
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 29 dub 2011, 11:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od Smuslik »

Nastaroval jsem, odpojil hadicku z banky na turbu a podtlak zadnej. Ani pod plynem nebyl zadnej podtlak. Co ted?
Uživatelský avatar
gigidpietro
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Registrován: 10 úno 2012, 16:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od gigidpietro »

Tak jestli máš všechny hadičky těsné a v pořádku, zkus odpojit po nastartování příchozí hadičku, co vede do N75 od vývěvy. Jestli v ní bude podtlak a za N75 ho nemáš, bude vadný N75.
Audi A4 1.9 AFN, 105 kW / 326Nm, MAF+EGR Off
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“