ahoj, mám problém, motor BWA z OII jsem dal do Passata, kód sedí, ale nejde nastartovat, použil jsem komplet motor včetně elektroinstalace z OII do Passata, může být problém v konektoru k řídící jednotce? Že by měla škodovka jinak piny v konektoru? Kontrolky svítí, spojku mačkám, ale startér ani ťuk. Závady v jednotce motoru nejsou krom konektoru serva, v palubní desce taky nula závad, nevíte někdo co hledat?
Díky Robert
Motor netočil, protože byl zapečenej startér. Už to běží!!!
Motor 2.0 TFSi BWA - nestartuje - VYŘEŠENO
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 65
- Registrován: 25 říj 2009, 21:24
- Bydliště: Karlovarsko
Motor 2.0 TFSi BWA - nestartuje - VYŘEŠENO
Naposledy upravil(a) autorobert840 dne 08 čer 2013, 12:38, celkem upraveno 3 x.
F127, Accord Aero, R19, AR145, MB C220, A3, O1, O2, MB E230, P607, Superb V6, BMW 320Cd, Honda CR-V, BMW 330dA, Passat DSG F1, Superb II combi DSG F1 ...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 65
- Registrován: 25 říj 2009, 21:24
- Bydliště: Karlovarsko
výměna motoru
Ahoj chlapi, mám pokračování příběhu, motor běží, ale nejde přes 3-tis otáček, v jednotce motoru je toto:
a) 16471/P0087/000135 - Fuel Rail/System Pressure: Too Low
b) 16621/P0237/000567 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31): Signal too Low
c) 17506/P1098/004248 - Intake Manifold Tuning Valve Position Sensor (G336): Open or Short to Plus
d) 19594/P3138/012600 - Intake Manifold Runner Control: Regulation Deviation
dokážete mi někdo ty chyby přeložit do lidské řeči? Díky
a) 16471/P0087/000135 - Fuel Rail/System Pressure: Too Low
b) 16621/P0237/000567 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31): Signal too Low
c) 17506/P1098/004248 - Intake Manifold Tuning Valve Position Sensor (G336): Open or Short to Plus
d) 19594/P3138/012600 - Intake Manifold Runner Control: Regulation Deviation
dokážete mi někdo ty chyby přeložit do lidské řeči? Díky
F127, Accord Aero, R19, AR145, MB C220, A3, O1, O2, MB E230, P607, Superb V6, BMW 320Cd, Honda CR-V, BMW 330dA, Passat DSG F1, Superb II combi DSG F1 ...
1, nizky tlak paliva
zkontrolovat tesnost hadicek,skripnuti,palivovy filtr a pod.
Kontrola tlaku paliva
Předpoklady:
Zapalování zapnuto
Motor ON volnobeh
Systémové napětí alespoň 11,0 V.
Teplota chladicí kapaliny nejméně 80 ° C
[Vybrat]
[01 - Motor]
[Měř. Bloky - 08]
Skupina 103
Pole 1: tlaku paliva (Nízká), Specifikace: 2800 ... 7200 mbar
Pole 2: Přizpůsobení palivového čerpadla, Specifikace: -1000 ... +1000%
Skupina 140
[Go!]
Pole 3: rozdělovače paliva tlak (vysoký), Specifikace: 25,0 ... 110,0 bar
Zvyšte otáčky motoru při kontrole této hodnoty se tlak zvýší se otáčky motoru.
Skupina 230
[Go!]
Pole 1: Zadaná rozdělovače paliva tlak (vysoký)
Pole 2: Skutečný rozdělovače paliva tlak (vysoký), Specifikace: 25,0 ... 110,0 bar
Pole 3: Rozdíl mezi zadanou a skutečnou tlaku paliva, specifikace: Max. 5.0 bar
zkontrolovat tesnost hadicek,skripnuti,palivovy filtr a pod.
Kontrola tlaku paliva
Předpoklady:
Zapalování zapnuto
Motor ON volnobeh
Systémové napětí alespoň 11,0 V.
Teplota chladicí kapaliny nejméně 80 ° C
[Vybrat]
[01 - Motor]
[Měř. Bloky - 08]
Skupina 103
Pole 1: tlaku paliva (Nízká), Specifikace: 2800 ... 7200 mbar
Pole 2: Přizpůsobení palivového čerpadla, Specifikace: -1000 ... +1000%
Skupina 140
[Go!]
Pole 3: rozdělovače paliva tlak (vysoký), Specifikace: 25,0 ... 110,0 bar
Zvyšte otáčky motoru při kontrole této hodnoty se tlak zvýší se otáčky motoru.
Skupina 230
[Go!]
Pole 1: Zadaná rozdělovače paliva tlak (vysoký)
Pole 2: Skutečný rozdělovače paliva tlak (vysoký), Specifikace: 25,0 ... 110,0 bar
Pole 3: Rozdíl mezi zadanou a skutečnou tlaku paliva, specifikace: Max. 5.0 bar
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33507
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: výměna motoru
autorobert840 píše:o ty chyby přeložit do lidské řeči? Díky
ten motor ti ani netáhne co nedá se stím moc jezdit

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 65
- Registrován: 25 říj 2009, 21:24
- Bydliště: Karlovarsko
motor BWA
Tak ten kabelový svazek k motoru je trochu jiný, proto ty závady v jednotce a motor bez výkonu. Dráty k některým čidlům (tlak vzduchu a regulace turba, atd.) jsou vedeny jinak.
F127, Accord Aero, R19, AR145, MB C220, A3, O1, O2, MB E230, P607, Superb V6, BMW 320Cd, Honda CR-V, BMW 330dA, Passat DSG F1, Superb II combi DSG F1 ...