Motor 2.0 TFSi BWA - nestartuje - VYŘEŠENO

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
autorobert840
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Registrován: 25 říj 2009, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovarsko

Motor 2.0 TFSi BWA - nestartuje - VYŘEŠENO

Příspěvek od autorobert840 »

ahoj, mám problém, motor BWA z OII jsem dal do Passata, kód sedí, ale nejde nastartovat, použil jsem komplet motor včetně elektroinstalace z OII do Passata, může být problém v konektoru k řídící jednotce? Že by měla škodovka jinak piny v konektoru? Kontrolky svítí, spojku mačkám, ale startér ani ťuk. Závady v jednotce motoru nejsou krom konektoru serva, v palubní desce taky nula závad, nevíte někdo co hledat?

Díky Robert

Motor netočil, protože byl zapečenej startér. Už to běží!!!
Naposledy upravil(a) autorobert840 dne 08 čer 2013, 12:38, celkem upraveno 3 x.
F127, Accord Aero, R19, AR145, MB C220, A3, O1, O2, MB E230, P607, Superb V6, BMW 320Cd, Honda CR-V, BMW 330dA, Passat DSG F1, Superb II combi DSG F1 ...
josef10
Aktivista
Příspěvky: 1181
Registrován: 29 led 2010, 22:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od josef10 »

musis pouzit k tomuto motoru ŘJ z OII.... a prizpusobit RJ motoru s RJ pristroju... Nezapomen si predem zalohovat obsah RJ motoru a pristroju....
autorobert840
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Registrován: 25 říj 2009, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovarsko

výměna motoru

Příspěvek od autorobert840 »

Ahoj chlapi, mám pokračování příběhu, motor běží, ale nejde přes 3-tis otáček, v jednotce motoru je toto:

a) 16471/P0087/000135 - Fuel Rail/System Pressure: Too Low

b) 16621/P0237/000567 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31): Signal too Low

c) 17506/P1098/004248 - Intake Manifold Tuning Valve Position Sensor (G336): Open or Short to Plus

d) 19594/P3138/012600 - Intake Manifold Runner Control: Regulation Deviation

dokážete mi někdo ty chyby přeložit do lidské řeči? Díky
F127, Accord Aero, R19, AR145, MB C220, A3, O1, O2, MB E230, P607, Superb V6, BMW 320Cd, Honda CR-V, BMW 330dA, Passat DSG F1, Superb II combi DSG F1 ...
rami
Aktivista
Příspěvky: 1665
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Odpovědi: 0
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

1, nizky tlak paliva

zkontrolovat tesnost hadicek,skripnuti,palivovy filtr a pod.

Kontrola tlaku paliva

Předpoklady:

Zapalování zapnuto
Motor ON volnobeh
Systémové napětí alespoň 11,0 V.
Teplota chladicí kapaliny nejméně 80 ° C



[Vybrat]
[01 - Motor]
[Měř. Bloky - 08]
Skupina 103

Pole 1: tlaku paliva (Nízká), Specifikace: 2800 ... 7200 mbar
Pole 2: Přizpůsobení palivového čerpadla, Specifikace: -1000 ... +1000%


Skupina 140
[Go!]
Pole 3: rozdělovače paliva tlak (vysoký), Specifikace: 25,0 ... 110,0 bar
Zvyšte otáčky motoru při kontrole této hodnoty se tlak zvýší se otáčky motoru.


Skupina 230
[Go!]
Pole 1: Zadaná rozdělovače paliva tlak (vysoký)
Pole 2: Skutečný rozdělovače paliva tlak (vysoký), Specifikace: 25,0 ... 110,0 bar
Pole 3: Rozdíl mezi zadanou a skutečnou tlaku paliva, specifikace: Max. 5.0 bar
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
rami
Aktivista
Příspěvky: 1665
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Odpovědi: 0
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

viz zavada c,
preruseni nebo zkrat snimac polohy regulacnich klapek .
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33507
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: výměna motoru

Příspěvek od slovacek.milos »

autorobert840 píše:o ty chyby přeložit do lidské řeči? Díky

ten motor ti ani netáhne co nedá se stím moc jezdit ;)
autorobert840
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Registrován: 25 říj 2009, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovarsko

motor BWA

Příspěvek od autorobert840 »

Tak ten kabelový svazek k motoru je trochu jiný, proto ty závady v jednotce a motor bez výkonu. Dráty k některým čidlům (tlak vzduchu a regulace turba, atd.) jsou vedeny jinak.
F127, Accord Aero, R19, AR145, MB C220, A3, O1, O2, MB E230, P607, Superb V6, BMW 320Cd, Honda CR-V, BMW 330dA, Passat DSG F1, Superb II combi DSG F1 ...
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“