Octavia II 4x4 1,9 TDI PD Vibruje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Octavia II 4x4 1,9 TDI PD Vibruje
Ahoj mám problém na své octavii II 4x4 1,9 TDI PD když přidám pořádné plyn tak mezi 1800 - 2500 otáčkách začne vibrovat po 2500 otáčkách už v pohodě..měnil jsem komplet setrvačník i se spojkou kardan byl už taky venku a dělá to i bez něj...nemáte s tím někdo nějakou zkušenost? Díky
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0
Napsal bych z fleku zadní hardyspojka na kardanu,ale když to dělá i bez něj tak bych to viděl na poloosy. Zkušenější to rozseknou.
Spíš v jaké rychlosti to dělá?Může být problém v EGR, nebo silenblok v nápravě co je ten gumovej puk. Kamoš má sice předokolku,ale to je strašný,má to čiplý,urvanej silenblok a to vibruje jak sviňa!Neřeší to!
Spíš v jaké rychlosti to dělá?Může být problém v EGR, nebo silenblok v nápravě co je ten gumovej puk. Kamoš má sice předokolku,ale to je strašný,má to čiplý,urvanej silenblok a to vibruje jak sviňa!Neřeší to!
u 16v tohle dělaj vymlácený futra na vstřiky
NÁKUP A PRODEJ DÍLŮ ŠKODA 775668906,!sz-ne!
Veškeré dotazy pouze na email. Protranscar@email.cz díky
Veškeré dotazy pouze na email. Protranscar@email.cz díky
výměna hardyspojky
1.9TDi 77kw (96kw chip) 4x4
Re: Octavia II 4x4 1,9 TDI PD Vibruje
Bubagamp píše:Ahoj mám problém na své octavii II 4x4 1,9 TDI PD když přidám pořádné plyn tak mezi 1800 - 2500 otáčkách začne vibrovat po 2500 otáčkách už v pohodě..měnil jsem komplet setrvačník i se spojkou kardan byl už taky venku a dělá to i bez něj...nemáte s tím někdo nějakou zkušenost? Díky
Mám přesně to samé! Dělá mi to od trojky nahoru! A od doby co jsem dál poslední čip a dlouhou převodovku! Dokud prostě netočím 3ot tak nedávám cihlu
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO 
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.

T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
mam 4x4 tdi ARL a resim stejny problem....vibrace jsou zavisle na otačkach motoru a ne na rychlosti...cim delsi kvalt tim vice je to patrne...
v rozmezi otacek jak pisete
1800-2400 pak uz je to ok,je u me je jedno jestli mam velky zatah nebo jen maly,porad se to projevuje...
spojka menema,vyzkouseno i bez kardanu,korekce vsriku taky ok...tak ted babo rad
diky za info a rady
v rozmezi otacek jak pisete
1800-2400 pak uz je to ok,je u me je jedno jestli mam velky zatah nebo jen maly,porad se to projevuje...
spojka menema,vyzkouseno i bez kardanu,korekce vsriku taky ok...tak ted babo rad

diky za info a rady