Plyn octavia 1,6

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
JosefTalas
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 29 led 2011, 20:39
Odpovědi: 0

Plyn octavia 1,6

Příspěvek od JosefTalas »

Ahoj myslíte si že se vyplatí dávat plyn do 1.6 octávka rv 97 sice zachovalá
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10322
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Kolik ročně najedeš? Jestli víc jak 15 tisíc km, tak ano. Jinak jsou to vyhozené peníze.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
JosefTalas
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 29 led 2011, 20:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od JosefTalas »

do 10tis
kolik tak žerou tyhle octávky
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10322
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

To samý, co na benzin, plus 15-20%.

Počítej, že ušetříš zhruba korunu na kilometr. Slovo zhruba je přesné, protože provoz na LPG vyžaduje i některé další investice, takže to celá ušetřená koruna nebude.

Jinak řečeno - pokud přestavba na plyn stojí 32 tisíc korun, bude třeba ujet kolem 35 tisíc kilometrů, než se investice do přestavby vrátí. Teprve potom začneš po korunce šetřit. Takže počítej s tím, že začneš šetřit až po čtyřech letech od přestavby. Do té doby jsi ztrátový.

Cena toho auta není ani 40 tisíc korun. Proto si myslím, že dávat do toho plyn je ekonomický nesmysl. Ale je to jen můj názor a nikomu ho nenutím.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33501
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

zbytečné oničem

koupit ochcávku funkční s plynem,

jinak vyhozené prachy ani koruna úspora spíš průvar

zrovna dneska jsem v jedné seděl, 8km než to přeplo na plyn tak při dojížděni třeba 12 km do okresního města za prací nula od nuly pošla ;)
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Pokial sa prepne az po 8 km,tak je ten plyn na chuja nastaveny.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

většinou tyhle starý motory jsou rády, že jedou na benzín. Když se do toho ještě dá LPG, který umí pořádně nastavit málokdo, tak je problém.
Co jsem viděl, tak životnost těch 1,6 je do 200 tis, pak začne žrát olej a je po něm. Já bych to do tohodle auta nedal
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33501
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

MirekX píše:většinou tyhle starý motory jsou rády, že jedou na benzín. Když se do toho ještě dá LPG, který umí pořádně nastavit málokdo, tak je problém.
Co jsem viděl, tak životnost těch 1,6 je do 200 tis, pak začne žrát olej a je po něm. Já bych to do tohodle auta nedal
já mám takovýho zvěrolékaře koupí tento šrot naleštěný, napere do toho plyn a začnou problémy, pak to auto vybydlí, zaplatí neskutečné prachy a konec je že to někdo odkoupí za desítku na dojetí :(
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

to je přesný Miloši,
borec takto dojel s Loganem - no motor jel na 3,5 válce už a benzín, dal tam plyn, po měsíci už to jelo na tři - hlava dolů
tak mu říkám kde je ta =uspora ? 25tyček za ply, desítku za opravu - no než projezdíš 35tis. v benzinu taky chvili trva ( najede tak 5000 ročně )....
:roll:
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33501
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

roman1648 píše:to je přesný Miloši,
borec takto dojel s Loganem - no motor jel na 3,5 válce už a benzín, dal tam plyn, po měsíci už to jelo na tři - hlava dolů
tak mu říkám kde je ta =uspora ? 25tyček za ply, desítku za opravu - no než projezdíš 35tis. v benzinu taky chvili trva ( najede tak 5000 ročně )....
:roll:
já jezdil na plyn mnoho let a vydělal jsem na tom, mám licence na montáž, flašky jsem třeba prodával a co zbylo jsem si nafiltroval, měl plyn za nákup,

dát si dnes plyn do starého auta je hotová poprava, šetřit se dá akorát tak na nízkooktanovém benálu v kombinaci s přeektanovaným lihem ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“