Plyn octavia 1,6
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 42
- Registrován: 29 led 2011, 20:39
Plyn octavia 1,6
Ahoj myslíte si že se vyplatí dávat plyn do 1.6 octávka rv 97 sice zachovalá
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 42
- Registrován: 29 led 2011, 20:39
To samý, co na benzin, plus 15-20%.
Počítej, že ušetříš zhruba korunu na kilometr. Slovo zhruba je přesné, protože provoz na LPG vyžaduje i některé další investice, takže to celá ušetřená koruna nebude.
Jinak řečeno - pokud přestavba na plyn stojí 32 tisíc korun, bude třeba ujet kolem 35 tisíc kilometrů, než se investice do přestavby vrátí. Teprve potom začneš po korunce šetřit. Takže počítej s tím, že začneš šetřit až po čtyřech letech od přestavby. Do té doby jsi ztrátový.
Cena toho auta není ani 40 tisíc korun. Proto si myslím, že dávat do toho plyn je ekonomický nesmysl. Ale je to jen můj názor a nikomu ho nenutím.
Počítej, že ušetříš zhruba korunu na kilometr. Slovo zhruba je přesné, protože provoz na LPG vyžaduje i některé další investice, takže to celá ušetřená koruna nebude.
Jinak řečeno - pokud přestavba na plyn stojí 32 tisíc korun, bude třeba ujet kolem 35 tisíc kilometrů, než se investice do přestavby vrátí. Teprve potom začneš po korunce šetřit. Takže počítej s tím, že začneš šetřit až po čtyřech letech od přestavby. Do té doby jsi ztrátový.
Cena toho auta není ani 40 tisíc korun. Proto si myslím, že dávat do toho plyn je ekonomický nesmysl. Ale je to jen můj názor a nikomu ho nenutím.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33501
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
většinou tyhle starý motory jsou rády, že jedou na benzín. Když se do toho ještě dá LPG, který umí pořádně nastavit málokdo, tak je problém.
Co jsem viděl, tak životnost těch 1,6 je do 200 tis, pak začne žrát olej a je po něm. Já bych to do tohodle auta nedal
Co jsem viděl, tak životnost těch 1,6 je do 200 tis, pak začne žrát olej a je po něm. Já bych to do tohodle auta nedal
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


-
- Aktivista
- Příspěvky: 33501
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
já mám takovýho zvěrolékaře koupí tento šrot naleštěný, napere do toho plyn a začnou problémy, pak to auto vybydlí, zaplatí neskutečné prachy a konec je že to někdo odkoupí za desítku na dojetíMirekX píše:většinou tyhle starý motory jsou rády, že jedou na benzín. Když se do toho ještě dá LPG, který umí pořádně nastavit málokdo, tak je problém.
Co jsem viděl, tak životnost těch 1,6 je do 200 tis, pak začne žrát olej a je po něm. Já bych to do tohodle auta nedal

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33501
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
já jezdil na plyn mnoho let a vydělal jsem na tom, mám licence na montáž, flašky jsem třeba prodával a co zbylo jsem si nafiltroval, měl plyn za nákup,roman1648 píše:to je přesný Miloši,
borec takto dojel s Loganem - no motor jel na 3,5 válce už a benzín, dal tam plyn, po měsíci už to jelo na tři - hlava dolů
tak mu říkám kde je ta =uspora ? 25tyček za ply, desítku za opravu - no než projezdíš 35tis. v benzinu taky chvili trva ( najede tak 5000 ročně )....
dát si dnes plyn do starého auta je hotová poprava, šetřit se dá akorát tak na nízkooktanovém benálu v kombinaci s přeektanovaným lihem
