Stránka 1 z 1

OCTAVIA 1.6 FSi 85kW bez výkonu

Napsal: 04 čer 2013, 15:46
od wiglegummi
Zdravím naskytnul jse nám problém s tímto motorem.
Jde oto že v zimě prej odešla baterka a auto nešlo nastartovat, po výměně baterky, auto jelo ale rozsvítila se kontrolka emisí.
Na vagu byly prý chyby ohledně zapalovacích cívek a něco ohledně čidla polohy váčkového hřídele.
Po výměně dvou zapalovacích cívek a výměně rozvodů, auto startuje bez problému, na místě bez rychlosti vytočím motor i klidně bez problému až do cca 6tisic.
Ale při jízdě prostě není výkon max. jede do cca 120km/h.
Vag bez chyby.
Byli jsme už ve dvou servisech ale na nic nepřišli, nějaké nápady?

Napsal: 04 čer 2013, 20:18
od toyota.kzj
A co třeba přicpaný kat??? odpoj vejfuk a projed to bez nej...

Napsal: 04 čer 2013, 21:34
od wiglegummi
To je v planu na zejtrek

A nějaké jiné nápady?

Napsal: 05 čer 2013, 09:09
od GolfinoIV
riesili sme podobnu vec najprv siecky potom zapalovacie a ostal snimac auto malo nepravidelny chod zle spalovalo a nakoniec bola skocena retaz

Napsal: 05 čer 2013, 14:00
od wiglegummi
Píšu že rozvody se už dělali, jenom dodám že cca před týdnem.
Jinak si myslím že pokud by to byly rozhozené rozvody tak z toho nedostanu max. otáčky až po omezovač na volnoběh

Napsal: 04 črc 2013, 23:44
od mirdasR32
Rozvody dělány fakt přesně na přípravky? je to třeba pořádně kontrolovat.

Napsal: 05 črc 2013, 11:28
od wiglegummi
Rozvody jsou v pohodě, přesně tak jak mají bejt.
Autko už jezdí.
Byl v háji ten kat co je cca uprostřed auto, po zahřátí vejfuku se to ucpalo.

Napsal: 08 črc 2013, 16:28
od slovacek.milos
wiglegummi píše:Rozvody jsou v pohodě, přesně tak jak mají bejt.
Autko už jezdí.
Byl v háji ten kat co je cca uprostřed auto, po zahřátí vejfuku se to ucpalo.
a kolik to ato má najeto :?