Zdravím, chtěl jsem udělat něco pro své auto-vyměnil jsem 2 podtlakové hadičky-od baňky reg.turba k N75 a od chcípací klapky k trubičcce vedle airboxu.Dále jsem vyměnil těsnící kroužek na hadici intercooleru u vstupu k EGR(teklo dost oleje ven).Nyní auto moc nejede tzn.od 1800-2000 začne znatelně syčet a kolísá výkon-jakoby prokluzovala spojka.překontroloval jsem všechny spoje co jsem měl rozdělané, dal jsem zpět původní hadičky-bez účinku, myslel jsem si, že mám špatné těsnění na té hadici intercooleru,tak jsem dnes běžel do VW pro nové, také nic, co to může být?Když odpojím podtlak k EGR tak je syčení znatelně menší když odpojím podtlak k baňce turbo syčení ustane i kolísání výkonu,ale auto se pak logicky chová jako SDI.VAG je bez závad, LOG se mi nepodařilo udělat protože mi nějak blbne kabel...
Podotknu, že se jedná o VW Passat 1,9TDi PD 96kW, AWX
Teď jsem byl ještě kontrolovat komplet sací potrubí, nic jsem nenašel-prasklá hadice,apod...jen se mi zdá poměrně volná tlaková hadice od intercooleru k EGR...i když jsem do ní dal správné těsnění a drží ji pružina či jak to nazvat...?
Předem díky za rady, nechce se mi s tím běžet do servisu,ale kdyby měl někdo tip kolem HK.....
pomoc!povymene podtlak.hadicek a tesneni tlak.hadice nejede
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 26
- Registrován: 20 dub 2013, 19:36
- Bydliště: Hr.Králové
Odpovědi: 0
pomoc!povymene podtlak.hadicek a tesneni tlak.hadice nejede
VW Caddy 2,0TDI r.v.2008
Re: pomoc!povymene podtlak.hadicek a tesneni tlak.hadice nej
Kde kupujete podtlakove hadicky? Jsem koupil v prondo 3,5x2 a jsou trochu silnejsi po obvodu a je taky dost slozite je navleknout a jeste se potom dost ta tkanina nakonci trepi nevypada to moc peknedjgas píše:Zdravím, chtěl jsem udělat něco pro své auto-vyměnil jsem 2 podtlakové hadičky-od baňky reg.turba k N75 a od chcípací klapky k trubičcce vedle airboxu.Dále jsem vyměnil těsnící kroužek na hadici intercooleru u vstupu k EGR(teklo dost oleje ven).Nyní auto moc nejede tzn.od 1800-2000 začne znatelně syčet a kolísá výkon-jakoby prokluzovala spojka.překontroloval jsem všechny spoje co jsem měl rozdělané, dal jsem zpět původní hadičky-bez účinku, myslel jsem si, že mám špatné těsnění na té hadici intercooleru,tak jsem dnes běžel do VW pro nové, také nic, co to může být?Když odpojím podtlak k EGR tak je syčení znatelně menší když odpojím podtlak k baňce turbo syčení ustane i kolísání výkonu,ale auto se pak logicky chová jako SDI.VAG je bez závad, LOG se mi nepodařilo udělat protože mi nějak blbne kabel...
Podotknu, že se jedná o VW Passat 1,9TDi PD 96kW, AWX
Teď jsem byl ještě kontrolovat komplet sací potrubí, nic jsem nenašel-prasklá hadice,apod...jen se mi zdá poměrně volná tlaková hadice od intercooleru k EGR...i když jsem do ní dal správné těsnění a drží ji pružina či jak to nazvat...?
Předem díky za rady, nechce se mi s tím běžet do servisu,ale kdyby měl někdo tip kolem HK.....


tak to znamena ze to tam je asi nejaky volny na tom plechu, to by nemelo byt ne? Kvuli ty vuli se to tam uklepalodavemo píše:to ovládá tu banku podtlaku u egru pro komfort zdechnutí zrovna dnes jsem to vše měnilten ventil je tam nasazený nacvaklý s tím imbusem bys dotáhl jenom ten plech držak na čem je ten ventil
Proc si to menil, co to zapricinilo za problem?
Jak menite ty hadicky na blbe pristupnych mistech? Treba u tohodle ventilu to jde rukou strasne blbe nasadit...