Stránka 1 z 2
2,5 Diesel, 132 kW
Napsal: 10 kvě 2007, 09:36
od andy
2,5 Diesel, 132 kW (v aute Audi Allroad)
Mate niekto skusenosti s tymto motorom? Uvazujem o kupe jazdeneho auta (cca 150 000 km najazdene) a je tam tento motor. Je treba si dat na neco pozor? Je lepsia k tomuto motoru manualna alebo automaticka prevodovka?
Dik. Andy
Re: 2,5 Diesel, 132 kW
Napsal: 10 kvě 2007, 10:31
od avatar
andy píše:2,5 Diesel, 132 kW (v aute Audi Allroad)
Mate niekto skusenosti s tymto motorom? Uvazujem o kupe jazdeneho auta (cca 150 000 km najazdene) a je tam tento motor. Je treba si dat na neco pozor? Je lepsia k tomuto motoru manualna alebo automaticka prevodovka?
Dik. Andy
doporucuji ti predevsim pouzit vyhledavani pak se ptej na konktretni otazky
tento motor je predevsim o koupi koupis blbe platis!!! nemale castky za opravy
Re: 2,5 Diesel, 132 kW
Napsal: 10 kvě 2007, 11:37
od andy
avatar píše:andy píše:2,5 Diesel, 132 kW (v aute Audi Allroad)
Mate niekto skusenosti s tymto motorom? Uvazujem o kupe jazdeneho auta (cca 150 000 km najazdene) a je tam tento motor. Je treba si dat na neco pozor? Je lepsia k tomuto motoru manualna alebo automaticka prevodovka?
Dik. Andy
doporucuji ti predevsim pouzit vyhledavani pak se ptej na konktretni otazky
tento motor je predevsim o koupi koupis blbe platis!!! nemale castky za opravy
konkretne teda: ked idem kupovat auto ako zistim ci je motor vporiadku? (jasne ze si ho pripojim na VAG) Myslim ako a co sa da zistit pri vyskusani auta?...Ako sa prejavuju zavady?
PS: aku prevodovku lepsie volit? Manual alebo automat?
Napsal: 10 kvě 2007, 11:44
od avatar
Takze:
motory 2.5 tdi v6 se deli na
110kw do roku 99 (kody motoru AKN,AFB mylsim)
tento motor je nic moc z 20 motoru 2 dobre perfekni stav) tyto auta se u nas zacali dost prodavat ale vecina znich jsou mrdky
vacky vydrany hydrostely zdvihatak zerou olej tece znich olej jak svina najeto maji tak 150tis u nas)))) naprosta utopije
v nemecku se do nich lil longlife servis
od roku 2000 prichazi 132kw ktery ma stejne problemy ale v mensi meridku hlavne ma trosku jine chlazeni coz je lepsi
vacky se stejne vydiraji zase za to muze spatnej servis a longlife olej
rok 2003 vacky jsou potazene a tvrdsi nez ostatni motor zatim bzproblemu
od koncepce 2.5 tdi v6 se ustupuje vice problemu nez jakym koli motorem
Napsal: 10 kvě 2007, 12:12
od andy
ok. Starsie auto ako 2003 by som ajtak nechcel.
Kolko km by mohol zvladat najazdit 2,5TDI motor beztoho aby sa zacal kazit? je nejaka priblizna rizikova hranica? (200-300tis km???)
Napsal: 10 kvě 2007, 12:24
od avatar
Opravy
turbo 22 tis repas 9tis
vstrikovaci cerpadlo) nahla smrt neustale tu kazdemu odchazi nelze se proti tomu branit )))) je jedno jakej rok jeslti 99 nebo 2004
cerpadlo vstrikovaci 40tis audi 20tis nove u nekoho jineho
automat prevodovka (pokud se posere je to v prdeli) audi 150tis jinak vrakac
davat pozor na longlife servis a hlavne longlife olej i kdys prodejci vychvaluji u tohoto motoru opak je pravdou!!!
poctiva vymena po 15tis je nejlepsi pro tento motor
vacky lze zkontrolovat pres vicko dolevani oleje staci kouknout musi bejt hladka (sroubovackem lze pres ni prejet a zjistit jestli nema ryhu) (pozor ad tam nespadne sroubovacek)
nesmi znej teci vubec olej ale vubec jak tece je to v pr. nekdy to jde pretesnit nekdy ne))).
nesmi tlakovat pres vicko dolevani oleje nastartovanej motor odelat vicko dolevani pridrzet a zase oddelat nesmi to udelat psssssssssss.
snad je to vse
Napsal: 10 kvě 2007, 12:26
od avatar
koupe u nas je docela hazard neznam nemce kterej ma 2a pullitr na jezdeni do kostela)))) a lallroad us vubec
u nas jsou caa od 60-150 tis najeto neveril bych tomu u 2000 toku ani nahodou
u 2003 a vejs se to da snesi
ale berte to tak ja ujedu za rok dost jezdim caa 45tis
5let stare auto ma kolik zhruba???? pres 200tis))) to je jasne))))
Napsal: 10 kvě 2007, 12:26
od avatar
sorry za chyby hrubky preklepy nekontroloval sem to zpecham
Napsal: 10 kvě 2007, 12:58
od andy
super vdaka

Napsal: 10 kvě 2007, 19:24
od Patrik Tile
AVATAR je bůh

Napsal: 11 kvě 2007, 07:04
od lubomt
tak-tak,AVATAR ma uplnu pravdu
Napsal: 11 kvě 2007, 07:45
od avatar
Chtel bych hlavne rici tenhle motor neni spatnej jen se musi umet koupit (asi jako vsechno pouzity).
kdys dobre koupite nejsou problemy... Kdys spatne clovek se pomalu nedoplati.
Me samotneho to donutilo si delat vse sam jinak bych platil jen za servis...
jeho klady jsou docela jasne ma to zatah jako krava a to jako krava je doslova receno.)))
na dalnici praha brno se da jet v pohode 130km/h tempomat pod 6,5l!!
Napsal: 11 kvě 2007, 11:40
od airbone
No, avatar je zrejme clovek, ktory sa na tom motore naozaj popalil naviac. Avatar, kolko km mal ten motor co ti odisiel ked si ho kupil a preco bol vlastne v tak dezolatnom stave? Ja mam AFB 150k, vymena turba bola pri zhruba 200.000 tisic km, smrt a vymena cerpadla pri 260.000km. Momentalne ma 302.000km a taha super (nedavno vymena vahy po tom, co netahal ok). Lejem do neho 5W-40 a to poctivo kazdych 15.000km bezpodmienecne. motor trochu poteceny od oleja naspodu, neviem odkial to vali, ale asi by sa hodilo vycistit ten filter odvetrania klukovky. Kuknem tie vacky cez to hrdlo nalievania oleja. Inac, cez to hrdlo nemam ziadne tlakovanie, absolutne nic. Ked som skusal na golfe IV s 150tkm, tlakoval ako hovado, odtial aj vyfrkaval olej... To iste octavia 2003 s 100tkm.
Napsal: 11 kvě 2007, 11:47
od lubomt
takisto so vsetkym suhlasim,bol som v lete v Chorvatsku,cestovali sme 23hodin,so vsetkymi statiami /a to sme fakt parkrat stali hodinu aj dve a motor isiel a klima takisto/,cez rakusko v kuse 160-170km/h,SPOTREBA 6.3l,podotykam ze mam 4-kolku,AUTOMAT A 17" kola a bol som plne nalozeny. Takze s tou spotrebou to nie je take zlé,vyssia je iba v meste... Zátah ovela vyssi ako na 4-válci,ten taha chvilu a potom zvadne
Napsal: 11 kvě 2007, 14:57
od avatar
Ten muj starej motor byl 99 rik typ AKN. Kolik mel najeto nevim... na tachaci 170tis ale to urcite nebylo)) vacky totalne vydrene pres 1mm spadle nektere zdvihatka takze nefungovali nektere ventily caa 7 ventilu z 24kusu. turob se mi rozletelo po ujeti prvnich 1000km praskla mi hridel na turbu bylo vydet jak je hridel dost vometena vtech ulozenich (takze asi nekdo nenechaval vychladnout). Melo to longlife servis. a mel sem ktomu servisku ktere totalne neverim.
mylsim ze v cechach se totlane zanedbaval servis vymena oleje atd... proto ten motor odesel majeto podle stavu musel mit tak 500tis nejmene.
Zkousel sem to pres pravnika ani prd... musel bych jit k soudu . Mimochodme auto sem kupovla v original servisu AUDI LIBEREC!!!!! (takze ted us ani original servisum vubec neverim). (je fkat ze me nakukali co mohly) a jsem byl vte dobe motoru neznalej))))
ted bych se us nenechal))))
vaha u tohodle typu odchazi pravidelne vecinou staci vycistit nekdy provrtat))))
avatar