Stránka 1 z 1

pomoc

Napsal: 20 čer 2013, 18:18
od jurgen
Po výmene tesnení pod vstrekovače mi prestalo štartovať. Vymenil som trysky, palivový filter, naštartoval a na voľnobeh si vrčalo krásne, ale ako náhle som pridal plyn, zdochlo a už iba točí štartér. V priesvitnej hadičke bolo pok...t bublín. Odkiaľ nasalo pri stlačení plynu ten vzduch to viem, išiel cez odkalovací šrob na palivovom filtre. Tak som ho dotiahol a žiadne bubliny už nejdú. Ale neštartuje. Vie niekdo poradiť, čo s tým môže byť. Odvzdušňoval som palivové trubky, povolil som odvzdušňovák na čerpadle 2x vyťal baterku a stále nič. Ramená vymenené, rozvody spravené a teraz pred dovolenkou som ostal visieť na tomto. Prosím pomôžte aspoň radou, kto sa s týmto už stretol.Auto je passat 81kw AFN 1997

Napsal: 20 čer 2013, 18:27
od Ladas
řídící vstřik je zapojen a má zdravé vedení?

Napsal: 20 čer 2013, 18:33
od slovacek.milos
já se stím setkal zrovna předečírem a problém vyřešil lanostarter

mechoše jsem jen musel vykrvácet u všech možností protože lanostarter internetová teorie zavrhuje ;)

Napsal: 20 čer 2013, 18:37
od jurgen
Riadiace vstrek je zapojený a kábel vyzerá zdravo. Včera všetko fachalo, kým som nestlačil plynový pedál. Tak neviem, či vymeniť ešte prepady. Teraz mi napadlo. Ten ventíl na palivovom filtry, má púšťať z prepadov iba v jednom smere? Lebo ja ho mám priepustný z obidvoch strán. Alebo je čerpadlo brutal zavzdušnené.
Ten lanoštertér :) neprehodí rozvody???

Napsal: 04 črc 2013, 14:44
od jurgen
Tak pašík znovu ide. Ale po napichnutí na VAG mi ukazuje v skupine 13 pole 1(-2,4), pole 2(-0,8) a pole 3(0,0). Dá sa to nejako nastaviť? Menil som aj trysky- sú nové.